គ្រាន់តែថេយ៏ជីមីនចេញផុតភ្លាមកម្លោះសង្ហារទាំង2ក៏ចាប់ផ្ដើមបើកឆាកនិយាយដើមប្រពន្ធភ្លែត!!
ណែ៎!!ឯងថា2នាក់នោះប្លែកទេ?? >>យ៉ុនហ្គីកេះជុងហ្គុកដែរអង្គុយឈ្ងោកមុខញុាំបបរនោះតិចៗហើយក៏និយាយ គេកំពុងតែឆ្ងល់នឹងអាការះប្លែកៗរបស់អ្នកទាំង2នោះហើយ!!
ប្លែកអី?? >>ជុងហ្គុកហើបមុខឡើងសួរគេហើយក៏ឈ្ងោកញុាំវិញទៀតព្រោះតែបបរនេះឆ្ងាញ់ខ្លាំងណាស់!!
បានសុីឈ្ងោកហែង >>យ៉ុនហ្គីរៀបនឹងនិយាយហើយងាកមកឃើញមិត្តសម្លាញ់កំពុងតែញុាំទើបគេឆ្លៀតចោប្រយោគមួយម៉ាត់ធ្វើឲ្យជុងហ្គុកញុាំលែងឆ្ងាញ់ហើយក៏ងើបមុខមកនិយាយជាមួយគេ!!
រឿងស្អីឯង? >>នាយកម្លោះសង្ហារសម្លក់សួរមិត្តខ្លួន កំពុងតែឆ្ងាញ់មើលចុះមកនិយាយឡើងគេលែងឆ្ងាញ់អស់ហើយ!ចំមែន!
ប្រពន្ធរបស់ឯងប្លែកណាស់.>>យ៉ុនហ្គីតបទៅវិញទាំងទឹកមុខឆ្ងល់គេមិនសូវជាសង្ស័យអាការះជីមីនទេតឬគេសង្ស័យនឹងថេយ៏ដូចជាប្លែកៗ!!
ប្រពន្ធយើងប្លែកយ៉ាងមិច? >>ជុងហ្គុកសួរទៅវិញហីៗធម្មតាដូចជាគ្មានខាប់អារម្មណ៏អីបន្តិចសោះ!!
ផូស* ចុះឯងមិនមើល >>យ៉ុនហ្គីអត់មិនបានក៏ទះក្បាលមិត្តសម្លាញ់មួយដៃចង់ជ្រុះខួរមុននឹងនិយាយ នេះគេត្រឹមជាអ្នកស្គាល់គ្នាតែគេមើលដឹងថាថេយ៏ប្លែកហើយចុះមិត្តគេជាប្ដីហើយនៅមើលមិនដឹងថាប្លែកទៀត!!
អ៎ូយ..អាចង្រៃចាំបាច់វៃក្បាលយើង!! ប្រពន្ធរបស់យើងប្លែករាល់ងៃស្រាប់ហើយ !! >>ជុងហ្គុកអង្អែកក្បាលខ្លួនដែរមិត្តសម្លាញ់វៃ មុននឹងតបទៅវិញ ប្រពន្ធរបស់គេគឺប្លែករាល់ថ្ងៃហើយ គេទើបតែជួបមុខបែបនេះប្រហែលជាឆ្ងល់ហើយ!
និយាយជាមួយឯងគ្មានដឹងរឿងទេ !! ដេកទៅបើឯងកើតអីឈឺអីធ្ងន់ធ្ងរលើសដើមប្រពន្ធរបស់ឯងប្រហែលជាសម្លាប់យើងហើយ >>យ៉ុនហ្គីអស់ពាក្យវាចានឹងមហាមិត្តក៏ដេញឲ្យគេដេកវិញបើសិនជាឈឺកន្លែងណាមួយអីថេយ៏ប្រហែលជាសម្លាប់គេហើយពោះពឹងឲ្យជួយមើលទាំងមូល!!
ដេកក៏បាន..តែឯងក៏ត្រូវដេកយាមយើងដែរណា!! >>ជុងហ្គុកខ្ចិលប្រកែកក៏ទម្រេតខ្លួនគេងវិញតែក៏មិនភ្លេចផ្លែផ្កាជាមួយមហាមិត្តរបស់គេដែរ!!
YOU ARE READING
🔥ម៉ាហ្វៀតូចឆ្នាស់ ប៉ះ ម៉ាហ្វៀឆ្នើម❤️🔥
Poetryគេគឺជាមនុស្សម្នាក់ដែរអាចធ្វើឲ្យបុរសដូចខ្ញុំលង់ស្រលាញ់ត្រឹមរយះពេលខ្លី គេប្រៀបដូចជាអទិទេពដែរស្រូបយកអ្វីៗគ្រប់យ៉ាងពីខ្ញុំ! ជុងហ្គុក អុីណារៀល X ថេយ៏យ៉ុង ហ្វីណារីដាស់ Be : ARMY-Cam