ភាគទី :47 គូដណ្ដឹង!!

2.6K 294 11
                                    

 Aww !! ឯណាថេយ៏?? >>នាយក្រាស់ជុងហ្គុកដើរមកដល់តុវិញក៏សម្រាប់តែមិនឃើញថេយ៏ ទើបសួររកគេ!!

ឃើញទៅតាមឯងនឹង! ភ្លើៗប្រពម្ធទៅតាមហើយនៅមិនឃើញទៀត >>j.hopeក៏តបទៅវិញ ព្រោះថេយ៏បានទៅតាមគេមែន តែឆោតគេមើលមិនឃើញប្រពន្ធខ្លួនឯង!!

ហា៎ស!! ទៅតាម! >>ជុងហ្គុកផ្ទួនពាក្យម្ដងទៀត បើថេយ៏ទៅតាមមែនចឹង Hannaនឹងគេដែរនិយាយគ្នាមុននេះលឺអស់ហើយ!!តែមិនបានភ័យអីទេព្រោះគេមិនបានធ្វើខុសអីផង!

អឺ!! >>យ៉ុនហ្គីក៏តបមកម្ដងទៀតហើយក៏ឈ្ងោកញុាំវិញធ្វើមិនដឹង!! នាយក្រាស់ជុងហ្គុកងក់ក្បាលបន្តិចក៏ញុាំ ញុាំបានបន្តិចគេក៏ងាកទៅកូនគេមុននឹងសួរ!!

Junghyungហា៌ !! កូនគិតថាយ៉ុនជី ធំឡើងល្មមកូនយកធ្វើប្រពន្ធបានរឺអត់?? បើបានចាំប៉ាកក់ឲ្យ >>ឱព្រះជាម្ចាស់អើយ!!ឪអ្នកណាទេនេះ ទៅសួរកូនរឿងប្រពន្ធទាំងដែរកូនទើបតែ1ឆ្នាំ កូនជុងហ្គុកនឹងកូនយ៉ុនហ្គីពួកគេអាយុខុសត្រូវគ្នាតែ2ខែប៉ុណ្ណោះ!

ហឹកៗ..!! >>នាយតូចជីមីនគ្រាន់តែស្ដាប់ប់ភ្លាមក៏ឈ្លក់ទឹកសឹងតែលេចដល់ខួរ នេះចង់បង្រៀនកូនរឿងស្រីតាំងពីបុិននឹងហើយមែនទេ?ជីមីនក៏ទាញក្រាដាសមកជូតមាត់បន្តិច!

បាទ?? >>Junghyung ឆ្លើយមកវិញទាំងមិនយល់មកសួរចឹងៗឲ្យគ្នាយល់បានមិច?

អរ..កូនយល់ព្រមហើយ អាយ៉ុនកូនឯងយើងកក់ទុកហើយ !! >>ជុងហ្គុកក៏ងក់ក្បាលមុននឹងងាកមកយ៉ុនហ្គីដែរអង្គុយសម្លឹងគេសុីសាច់ហុតឈាមនោះ!!

ឯងកុំមកបង្រៀនក្មួយយើងឲ្យឆ្កួតស្រីដូចជាឯង ចាំក្មួយយើងធំគេចេះគិតគូរហើយ ភ្លើៗធ្វើដល់ឪគេហើយ!! >>យ៉ុនហ្គីថាឲ្យជុងហ្គុកទាំងមុខងាប់គ្មានជាតិធ្វើឲ្យជុងហ្គុកស្ងាត់មាត់ជ្រៀបគ្រប់គ្នាក៏សើច ចេះរកនឹកឃើញ!!

ប៉ាៗ!! អូនចាលាញ់យ៉ុនជី !! >>អាល្អិតជុងហ្យុង មកកេះប៉ាៗគេបន្តិចនិយាយទាំងញញឹម ចង្អុលទៅនាងល្អិតយ៉ុនជីដែរអង្គុយលេងមិនដឹងអីនោះ!

ហា៎ស?? >>គ្រាប់គ្នាក៏លាន់មាត់មិនលើកលែងសូម្បីិតែជុងហ្គុក កូនគេបុិននឹងចេះស្រលាញ់ស្រីហើយតើមែនទេ?ពទ្ធោកូនមាសឪពុក!

🔥ម៉ាហ្វៀតូចឆ្នាស់ ប៉ះ ម៉ាហ្វៀឆ្នើម❤️‍🔥Where stories live. Discover now