+Skip
រាងតូចទាំង2ចេញដំណើរពីមន្ទីពេទ្យតែ2នាក់ដោយគ្មានកូនចៅតាមឡើយ ថេយ៏ដែរជាអ្នកបើកក៏ចេះតែជិះជារឿយៗតែផ្លូវដែរគេទៅគឺភូមិគ្រឹះគីមនឹងហើយ!!
ណែ៎!!ឯងនាំយើងមកភូមិគ្រឹះធ្វើអី?? >>ជីមីនក៏ងាកមកសួរគេទាំងមុខស្មើរធេង នៅសុខៗមិចក៏នាំគេមកភូមិគ្រឹះទៅវិញដឹងចឹងមិនមកទេនៅដេកអោបប្ដីវិញស្រួលជាង!!
ទៅមើលឆ្កែ!! >>ថេយ៏តបទៅវិញទាំងញញឹមចុងមាត់ហើយក៏ជាន់ហ្គែបន្ថែមទៀតបើតាមមើលល្បឿលឿនហួសពីធម្មតាតែសម្រាប់ក្មេងតូចជីមីនគឺមិនបានភ័យជាមួយឡើយ!!គ្រប់គ្នាក៏ស្ងាត់រាងខ្លួនរហូតដល់ភូមិគ្រឹះ!!ថេយ៏ក៏នាំជីមីនដើរទៅក្រោយភូមិគ្រឹះហើយក៏ចុះទៅក្រុមបន្ទប់ក្រោមដីដែរមានកូនឆ្កែមួយកបាលដែរថេយ៏កំពុងតែលេងជាមួយវាដោយវិញ្ញាណសាតាន!
Lee Jihoon?? >>ជីមីនចុះមកតាមថេយ៏ដល់បន្ទប់ហើយក៏ភ្ញាក់ផ្អើលនឹងវត្តមានរបស់មនុស្សម្នាក់ គេក៏ហៅឈ្មោះនោះតិចៗទាំងសង្កត់សម្លេងពេលនេះជីមីនមិនមែនជាក្មេងស្លូតបូតដូចមុនទៀតទេ!!!
ត្រូវហើយ!! វាលបចង់ចូលទៅសម្លាប់ជុងហ្គុកពេលដែរគេដេកពេទ្យ!! >>ថេយ៏តបទៅវិញទាំងញញឹមចុងមាត់ ហើយក៏សម្លឹងមើលអ្នកដែរអង្គុយជាប់នឹងកៅអីសន្លប់ស្ដូកស្ដឹងមិនមាត់នោះ !!ជីមីនគ្រាន់តែងក់ក្បាលដឹងលឺតែមិនមាត់អ្វីទេ
វាងាប់រឺនៅ?? >>ថេយ៏ក៏ងាកសួរទៅប៊ីនដែរនៅឈរជ្រុងម្ខាង ព្រោះមើកទៅគេដូចជាមិនកម្រើកអ្វីសោះ!!
ល្មមឲ្យចាហ្វាយលេងតទៀតបាន!! >>ប៊ីនតបទៅវិញទាំងមុខស្មើរធេងដូចចាហ្វាយ គេប្រាកដជាដឹងថាចាហ្វាយគេចង់លេងមនុស្សម្នាក់នេះតទៀតទើបបានជានិយាយបែបនឹង!!
ធ្វើឲ្យវាងើបបន្តិចទៅ!! >>លើកនេះមិនមែនជាសម្លេងថេយ៏ឡើយតែវាជាសម្លេងក្មេងតូចជីមីនទៅវិញទេ គេនិយាយទាំងសម្លាងមាំ មិនខុសពីថេយ៏អ្នកណាថាគេស្លូត??ឆាប់លុបគំនិតចោលភ្លាមទៅ!
បាទ !!ចាហ្វាយ >>ប៊ីនអោនក្បាលតបទៅវិញហើយក៏ចេញទៅក្រៅមុននឹងចូលមកវិញជាមួយនឹងទឹកមុខធុង គេក៏លើកឡើងជះលើមុខរបស់Jihoonដើម្បីឲ្យគេដឹងខ្លួន!!
ESTÁS LEYENDO
🔥ម៉ាហ្វៀតូចឆ្នាស់ ប៉ះ ម៉ាហ្វៀឆ្នើម❤️🔥
Poesíaគេគឺជាមនុស្សម្នាក់ដែរអាចធ្វើឲ្យបុរសដូចខ្ញុំលង់ស្រលាញ់ត្រឹមរយះពេលខ្លី គេប្រៀបដូចជាអទិទេពដែរស្រូបយកអ្វីៗគ្រប់យ៉ាងពីខ្ញុំ! ជុងហ្គុក អុីណារៀល X ថេយ៏យ៉ុង ហ្វីណារីដាស់ Be : ARMY-Cam