+skip
ចំណាយពេលអស់ជិតកន្លះម៉ោងថេយ៏ក៏បានមកដល់មន្ទីពេទ្យវិញជាមួយនឹងអាហារជាច្រើនយួរសំពីងសំពោងប៉ុនហតែមិនមែនជាគេអ្នកយួរទេគឺជំនិតសង្ហាររបស់ជុងហ្គុកជាអ្នកយួរជាមួយកូនចៅ4-5នាក់ទៀត~,~
អ្នកម៉ាក់...>>ថេយ៏បើកទ្វាតិចៗចូលមកខាងក្នុងខ្លាចរំខានដំណេកអ្នកជំងឺតែចៃដន្យអីអ្នកជំងឺមិនបានគេងផងទើបគេហៅអ្នកស្រីចនដែរអង្គុយជិតជុងហ្គុក!!
ទិញអីច្រើនម្លេះកូន?? >>អ្នកស្រីចនងាកមកមើលក៏សឹងតែដាច់ផ្ងារទៅក្រោយ នេះទិញយកមកលក់តមែនទេ??សង្ស័យតែទៅម៉ៅយកមួយហាងទេបានច្រើនដល់ម្លឹង!!
គឺទិញយកមកញុាំនឹងណា..ពួកឯងយកទៅរៀបចំទុកទៅ >>ថេយ៏តបទៅវិញទាំងញញឹមញញែមហើយក៏បង្វែរមកកូនចៅវិញប្រាប់ទៅគេឲ្យយករបស់របរទុកទាំងទឹកមុខមាំ!!ស្គាល់កំពូលអ្នកប្ដូរទឹកមុខអត់?
ថេយ៏!អូនញុាំអស់ដែរតើមែទេ?? >>ជុងហ្គុកសម្លឹងមើលថង់អាហារគ្រាន់តែឃើញក៏ឆ្អែតបើច្រើនម្លឹងៗ គេសួរទៅថេយ៏ទាំងមុខស្អុយៗនេះបើថេយ៏ញុាំមិនអស់ហើយចាប់បញ្ច្រកគេទៅគិតយ៉ាងមិច??
ក៏ទុកឲ្យបងញុាំនឹងហើយ !! >>ថេយ៏ងាកមកតបវិញទាំងញញឹម គេមិនបានទិញមកញុាំខ្លួនឯងទេតែគេទិញយកមកឲ្យជុងហ្គុកញុាំ!!
ហីយ៉ា!! នេះត្រូវគ្នាវិញហើយតើមែនទេ?? >>អ្នកស្រីចនដែរអង្គុយមើលនោះក៏សួរទាំងញញឹម នេះកូនគាត់ត្រូវគ្នាហើយមែនទេ?ពិតចាប្រសើរខ្លាំងណាស់កុំឲ្យគាត់រៀបចំគម្រោងការពិបាក-_-
អ្នកម៉ាក់!!នេះប្ដីខ្ញុំណា បើមិនឲ្យត្រូវគ្នាឲ្យឈ្លោះគ្នាតើមែនទេ?? >>ថេយ៏ដើរមកជិតជុងហ្គុកមុននឹងចាប់អោបគេហើយតបទៅអ្នកស្រីចនវិញទាំងញញឹមមិនប្ដូរឯជុងហ្គុករឹងខ្លួនស្ដូកពេលបានថេយ៏អោបបែបនេះដៃតូចៗអោបទៅពិតជាស្រួលខ្លួនណាស់ ចុះទម្រាំតែ.....ដឹងឆួលពិនណាទេ~,~
បើត្រូវគ្នាបែបនេះក៏ល្អហើយ!! >>អ្នកស្រីចនឃើញបែបនេះក៏ញញឹមមុននឹងទាញទូរស័ព្ទដើរចេញទៅក្រៅមិនបាច់ឆ្ងល់ទេថាចេញទៅធ្វើអីគឺខលទៅរកអ្នកស្រីគីមប្រាប់ដំណឹងមួយនេះហើយ!!
VOCÊ ESTÁ LENDO
🔥ម៉ាហ្វៀតូចឆ្នាស់ ប៉ះ ម៉ាហ្វៀឆ្នើម❤️🔥
Poesiaគេគឺជាមនុស្សម្នាក់ដែរអាចធ្វើឲ្យបុរសដូចខ្ញុំលង់ស្រលាញ់ត្រឹមរយះពេលខ្លី គេប្រៀបដូចជាអទិទេពដែរស្រូបយកអ្វីៗគ្រប់យ៉ាងពីខ្ញុំ! ជុងហ្គុក អុីណារៀល X ថេយ៏យ៉ុង ហ្វីណារីដាស់ Be : ARMY-Cam