3

1.6K 97 125
                                    

10 oy, 35 yorum.
(Siz yaparsınız aslanlarım. Hadi.)

🌑

But love me tonight.
Sweet girl of mine.
(Zayn-Tonight)

Dün Jimin ile kafede yarım saate aşkın bir süre geçirmiş ve birbirimizi genel olarak tanımıştık. Kafeden ayrılmadan önce ise bu akşam arkadaşları ile dışarı çıkacağını söyleyip beni de davet etmişti. Yanımda arkadaşımı da getirebileceğimi söylediği için Jisoo ve Lalisa'yı da çağırmıştım.

Üzerime giydiğim beyaz elbise bedenimi tamamen sarıyor ve vücut hatlarımı belli ediyordu. Kalçamın bir karış altında bitiyordu ve kolları uzundu. Yakası ise geniş bir dekolteye sahipti. Dalgalandırdığım ve belimin üzerinde biten sarı saçlarımda ellerimi gezdirip aynadan kendimi süzdüm.

Fazlasıysa güzel olmuştum ve Jimin kesinlike bana bayılacaktı!

Dudağıma kırmızı bir ruj sürüp gözüme de eyeliner sürdükten sonra hazırdım. Siyah çantamı da yatağımın üzerinden aldıktan sonra odadan çıkmıştım.

Jisoo oturduğu yerden kalkıp bıkkınca bir nefes aldı ve mırıldandı. "Sonunda bitti süslenmen." Bu dediğine gözlerimi devirmekten başka bir şey yapmamıştım. Beni kısaca süzdükten sonra önden çıktı. Bu sırada ben de onu süzmüştüm. Üzerinde siyah bir elbise vardı. Askılıydı ve beline kadar dar ilerlesede etekleri salaştı. Siyah saçlarını ise düzleştirmişti.

"Çok güzel olmuşsun unnie." Dediğim ile kısaca bana bakmış ve kısık sesle gülmüştü. "Teşekkür ederim. Sen de öyle." Yanına gittiğimde elini belime sarmıştı. Birlikte apartmandan çıkıp kapının önünde ki arabasına ilerlerken bir kez daha konuştu.

"İlaçlarını aldın mı?" Yalan söylemek isterdim ama ilaçlarımı sayıyordu... Bu yüzden dürüst olup azarını işitmemek daha iyi bir seçenekti. "Almadım. Alkol içmek istiyorum unnie. Sadece bir gecelik lütfen. Biraz kafa dağıtayım." Verdiğim yanıt ile yürümeyi kesmiş ve bana bakmıştı. Derin bir nefes alıp başını hafifçe iki yana sallasa da bir şey demeyip yürümeye devam etmişti.

Yüzüme yayılan gülümseme ile kilidini açtığı arabanın ön koltuğuna yerleştim hızla. O da şoför koltuğuna oturup arabayı çalıştırdığında telefonumu elime alıp Lisa'ya mesaj atmıştım.

Rose: Geliyorsun değil mi kesin?

Lalisa: Geliyorum bebiş.
Hazırlandım ve çıktım şimdi evden.
Barın önünde buluşur beraber gireriz.
Uygun mudur?

Rose: Uygundur aşkım.
Görüşürüzz

Lalisa: Görüşürüz💘

Telefonu kapatıp çantama atmış ve yola odaklanmıştım. Yarım saat sonra Jimin'in attığı adrese gelmiştik. Jisoo arabayı park ettiğinde birlikte indik ve girişe doğru ilerledik. Kenarda bizi bekleyen Lisa her zaman ki güzel gülümsemesini yüzüne yerleştirip yanımıza gelmeye başladığında bu defa gözlerim onda gezinmeye başlamıştı.

Üzerinde siyah bir crop vardı ve tek askılıydı. Göğsünün biraz aşağısını bitiyordu. Altında ise dar bir kot pantolon vardı. Sarı ve kısa saçlarını hafifçe kabartmıştı ve kakülleri uzamış olduğu için hafif kirpiklerine değiyordu.

Lalisa da beni süzmüş ve bir ıslık öttürmüştü. Bu beni güldürürken yanımıza geldi ve hafifçe kıkırdayıp şakıdı. "Çok güzel olmuşsun Chaeyoung. Tam anlamı ile dibim düştü yani."

tonight, jiroséHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin