No matter where you are.
Or where you'll be.
When you're feelin' yourself
I know you're thinkin' of me.
But love me tonight.
Sweet girl of mine.
(Zayn-Tonight)Kahvaltıdan sonra Jisoo ile oturma odadında birlikte oturuyorduk. Annemin yanına gittiğimi öğrenmiş olmalı ki bana tavır yapmıyor ve gayet normal davranıyordu. Ama yaşananlardan haberi yoktu sanırım. Yani anneme bağırdığım kısımdan.
"Jisoo." Adını mırıldanmam sonrası gözlerini televizyonda izlediği filmden alıp bana çevirdi. "Efendim." Kaşlarını kaldırarak karşılık verdiğinde derin bir nefes aldım.
"Beni affettin değil mi tam anlamı ile? Annemin yanına gittiğim için." Bir kaç saniye yüzüme bakıp hafifçe başını salladı ve gülümsedi. "Seni annemin yanına gittiğin için affetmedim Chaeyoung. Çünkü kırıldığım şey onun yanına gitmemen değil bana söylediğindi. Fakat sonra pişman olup annemin yanına gittiğini öğrendim dediğim gibi yine kıyamadım ve affettim." Bende gülümseyip oturduğum yerde hafifçe ona yaklaştım.
"Bunun benim için ne kadar zor olduğunu biliyorsun. Zaten sırf beni affetmen için gittim ve o kısacık anda bile tartışmış bulunduk." Hafifçe kaşları çatıldı dediğim ile. "Tartışmak mı?"
"Evet. Çok kötü hissettim ve patladım. Kendimi tutamıyorum biliyorsun. Seni de sırf bu yüzden kırıyorum ya unnie. Yoksa sen benim her şeyimsin." Yüzüne yeniden bir tebessüm yerleştiğinde kollarını açıp beni göğsüne çekmiş ve sarılmıştı. Gözlerimi yumup daha da gülümsediğimde Jisoo'nun sadece ablam değil aynı zamanda annem, babam, sırdaşım, kahramanım ve daha fazlası olduğunu anlamıştım. Jisoo'suz bir hayatı aklımdan bile geçirmem mümkün değildi.
Sarılmamız bittiğinde eski yerime dönmüş ve telefonumu elime alıp biriken mesajlarımı okumaya başlamıştım.
Çok Gizli Grup
(Lalisa, Jennie, sen)Lalisa: Kızlar
Ah söylemek bile çok gerginn
Her neyse sakinim
Jungkook beni öptü!Jennie: Ne?!
Çüş ne ara?
Benim neden haberim yokk!
Tanrım Lalisa!
Aranızda bir şeyler olduğunu bana şu an söylediğin için dayağı hak ediyorsunLalisa: Söylemedim çünkü
isteyip istemediğim konusunda kararsızdım.
Ama bugün kararımı verdim sanırımJennie: Çok erken vermişsin kararını ya
Çoluk çocuğa karışınca yapsaydın keşkeLalisa: Hey abartma sadece
daha önce böyle şeyler yaşamadım
O yüzden ne yapmam ve düşünmem
gerektiğinde kararsızdımJennie: Tamam tamam
Bu seferlik affettimRose: Öpüştünüz mü?!
Ah Jungkook daha ne kadar
dayanıcak diye düşünmekten kafayı yiyecektim
Çok sevindim Lalisa
Umarım mutlu olursunuzLalisa: Teşekkürler Chae <3🥺
Jennie: Şimdi grupta ki tek yalnız
ben mi kaldım?Rose:Sana da birini ayarlarım
O iş ben de Jane!Jennie: Heyecanla bekliyorum!