4

1.5K 86 67
                                    

11 oy, 30 yorum.
(4. bölümden smut yazdım bence daha fazlasını da hak ediyordum da... neysee)

🌑

Take all your time.
I know that you're mine.
(Zayn-Tonight)

(Bölüm +18 cinsel içerik içerir.)

Nefes nefese ayrıldığımızda gözlerine bakmıştım. Onunkiler ise benim muhtemelen dağılan rujumda geziniyordu. "Bu gece..." duraksadım ve içime bir kaç nefes çekip sözüme devam ettim. "... benim olacaksın, Park Jimin."

Bu cesaretim ve açık sözlülüğüm onun ukalaca gülümsemesini sağlamıştı. "Beni saniyeler içerisinde alev alev yaktın Park Chaeyoung." Ve bu defa dudaklarına ukala bir gülüş yayılan taraf ben olmuştum.

"Ve şimdi söndürmeme izin ver." Teklifimi kısacık bir kaç saniye düşünüp bedenlerimizi ayırmıştı. Elini elime kenetleyip hızlı hızlı yürümeye başladığında dudaklarımdan bir gülüş döküldü.

"Nereye?" Keyifle sorduğum da önünde durduğumuz asansörün tuşuna basmış ve beni yanıtlamıştı. "İtiraf sırası ben de olmalı. Otelin sahibi babam. Yani istediğim bir odanın anahtarını almam sadece bir kaç saniye sürer." Ah Tanrım! Bu koca otelin sahibi o muydu cidden?

Duran asansöre bindiğimizde resepsiyon katında durmuştuk . Jimin bir oda anahtarı almak için resepsiyon ile konuşurken çevrede ki insanlar benim dağılmış rujuma ve bir miktarı da dudaklarına bulaşmış olan Jimin'e garip ve onaylamaz bakışlar atıyordu.

Elimde yeniden sıcak bir el hissettiğimde ardından da sürüklenmeye başlamıştım. Bir kat merdiven çıkıp koridorun sonunda ki odanın önünde durduğumuzda Jimin kapıyı açmıştı. İçeri girer girmez duaklarıma yapışıp sırtımı sertçe arkamda ki duvara yaslamıştı bile. Bir yandan beni öpüp diğer yandan da kapıyı kapatmış ve kilitlemişti.

Dudaklarımda ki dudakları çeneme oradan da yavaş yavaş boynuma indiğinde başımı kaldırıp ona daha rahat bir alan tanımıştım. Yüzümde bie gülümseme varken kalçalarımı avuçlayan elleri dudaklarımdan kısık bir iniltinin firar etmesine neden olmuştu.

Jimin bu tepkim ile geri çekilip tek kolunu belime sardı ve beni kaldırdı. Yapmam gerekeni anlayıp bacaklarımı beline dolamıştım. Uzanıp beyaz topuklu ayakkabılarımı çıkarttım ve odanın bir köşesine savurdum. Ardından ellerim ensesini bulurken Jimin dudaklarımızı yeniden birleştirmişti. Yürümeye başladığında muhtemel hedefi yataktı.

Beni öperek ilerlediği bir kaç saniyenin ardından sırtım yumuşak yatak ile buluşmuştu. İki bacağımın arasındaydı ve üzerimde ki beyaz elbise dar olduğu için belime kadar katlanmış durumdaydı.

Onun dolgun dudakları gerdanımı bulmuşken ben de titreyen ellerim ile üzerinde ki ince kazağı eteklerinden kavrayıp yukarıya doğru çekiştirmiştim. Jimin bana yardım etmek için geri çekildi ve kazağı hızlıca sıyırıp attı. Gözlerim karın kasları ve ince beli ile buluştuğunda nefesimin tam anlamı ile kesildiğini hissettim.

Ve benim bu transa geçmiş halimin sonunu yine Jimin getirmişti. Dudaklarını dekoltemin üzerinde hissettiğimde sırtımın yatak ile teması kesilmişti. Parmakları omzumda ki askıları kavrayıp aşağıya doğru çekiştirdiğinde bu defa ona yardım edip kollarını elbiseden çıkartan bendim.

Elbiseyi eteklerinden tutup tek hamlede çekip üzerimden çıkartan Jimin sayesinde iç çamaşırlarım ile kalmıştım. Dudakları sütyenimin açıkta bıraktığı göğüslerime kapandığında ona bir inleme ile karşılık vermiştim. Ellerim pantolonunun kemerini ardından da düğme ve fermuarını çözmüştü. Bu sırada erkekliğine temas eden parmaklarımdan dolayı olsa gerek Jimin'den kısık bir inilti dökülmüştü.

tonight, jiroséHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin