7 dni

647 36 5
                                    

"Został tydzień....przeżyj go godnie, Soojin i pozałatwiaj wszystkie sprawy." - myślała ciemnowłosa stojąc przed lustrem i patrząc na swoje odbicie.

Dzisiaj był jej ostatni dzień, w którym nie poszła do szkoły. Dlatego jutro, gdy spotka się z Jisoo, ma w planach opowiedzieć jej o wszystkim, poza jej planem samobójstwa.

Stresowała się ta rozmową, jednak chciała jej o tym opowiedzieć, bo co jak co, ale ich przyjaźń była dla niej ważna.

Poszła na dół w ramach zaparzenia sobie zielonej herbaty. Gdy wstawiła wodę, usiadła przy wyspie kuchennej i zaczęła przeglądać cos w telefonie, gdy nagle dostała wiadomość.

Od gguk:
Hejka! Co powiesz na wspólne wyjście do kina, dziś wieczorem?

Po przeczytaniu wiadomości poczuła już ogromny stres i przytłoczenie. Nie miała ochoty na spotykanie się z ludźmi i ogólnie na wychodzenie z domu.

I z jednej strony wiedziała już, że może mu powiedzieć prawdę, jednak nadal czuła wyrzuty sumienia, że musi mu odmówić.

Do gguk:
Przepraszam, ale nie mam dzisiaj siły...

Do gguk:
Może innym razem.

Od gguk:
Jasne, spoko, nie przepraszaj słońce nic się przecież nie stało.

Od gguk:
Odpoczywaj <3

Soojin tylko odczytała wiadomość i nic już nie odpisała. Była wdzięczna, że ma takiego kuzyna.

Wiadomości od Jeongguka przypomniały mu o nocnej rozmowie z Taehyungiem.

Początkowo, gdy Tae zaczynał temat jej kuzyna, denerwowało ją to. Jednak, od kiedy złapała lepszy kontakt ze starszym, nawet można by było powiedzieć, że sie zauroczyła, to wpędzanie jej anioła w zazdrość, była dla niej satysfakcjonująca i za każdym razem jak to robiła, czuła motylki w brzuchu. Czuła się wtedy ważna.

                           ☆☆☆

00:00
Od Głupi Taehyung:
A więc??

Do Głupi Taehyung:
Hm?

Od Głupi Taehyung:
Odpowiedz mi na moje pytanie.

Od Głupi Taehyung:
Od kiedy rozmawiasz z Jeonggukiem na temat psychiatry?

Do Głupi Taehyung:
Moja mama mu o wszystkim powiedziała,a potem jeszcze ja z nim rozmawiałam.

Do Głupi Taehyung:
I po prostu tak jakoś wyszło.

Od Głupi Taehyung:
Aha.

*************************************
Zostało kilka rozdziałow do końca ksiązki, wiec mam nadzieje, ze dam rade ja skonczyc w wakacje i zacząc juz pisac 2 czesc :)

Korzystajcie z wakacji chłopaki, bo za chwile koniec 😫

Korzystajcie z wakacji chłopaki, bo za chwile koniec 😫

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
|| Zero O'clock || Kim Taehyung BTSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz