« អ្ហឹម... ហឹមៗ » រាងតូចក្រហេមក្រហឹមក្នុងបំពង់.កក្រវីក្បាលទៅវិញទៅមកស្របពេលបិទភ្នែកគេងអោបខ្នេីយដែលចេះរេីនេះ គេកំពុងតែគេងលក់ស្រួលផងមករង្គោះរង្គើរេីចេញអោយរំខានដំណេកគេអស់ ខ្នេីយក្នុងសណ្ឋាគារលំដាប់ផ្កាយប្រាំចេះរេីចេញទៀតឫ..? ពិតជាឡូយដល់ហេីយនេះ ។« ណែ៎ឯង!! » អូរ.. នេះមិនត្រឹមតែចេះរេីថែមទាំងចេះនិយាយទៀតផង..!? អស្ចារ្យរបស់គេមែននេះ!!
Jimin ដែលកំពុងតែសម្ងំគេងព្រោះនៅងងុយខ្លាំងណាស់នោះក៏ចេះតែគិតឆ្កុយតែឯងថាខ្នេីយចេះរេីចេះនិយាយទាំងការពិតគឺខ្លួនកំពុងតែគេងកេីយទ្រូងនរណាម្នាក់តាំងពីយប់ទល់មកពេលថ្ងៃរះចាំងគូទហេីយនៅតែសម្ងំអោបជាប់ អ្នកនៅពីក្រោមនោះខំប្រឡែងចេញណាស់ដែរតែទៅណាមិនរួចព្រោះគេនេះធ្ងន់អឺយសែនធ្ងន់ ។
« ណែ៎ នេះ---!! »
« ហ្អឹមមមម ឈប់និយាយអាខ្នេីយឆ្កួត » ឌឹប* Jimin ក្តាប់ដៃវាយទ្រូងរបស់អ្នកកម្លោះនោះមួយដៃ ហេីយក៏ឈ្មុលមុខចូលប្រឡោះ.ក ទាំងដៃនៅអោបរឹតចង្កេះរបស់នាយនោះកាន់តែស្អិតជាប់បេះមិនចេញ ។ Yoongi ឯណោះវិញកាលដែលត្រូវបានគេវាយមួយដៃមកបែបនេះ និយាយពីថាចុកនោះ តែត្រូវស្រែកនៅក្នុងប្រអប់មាត់ទាំងងេីយ.កបិទភ្នែក លាក់សម្លេងសម្រែកចេញមកព្រោះមិនចង់អោយគេនោះភ្ញាក់... បន្ទាប់មកក៏ងេីបមុខទៅមេីលហេីយសម្លក់ដាក់គេនោះ ក្នុងចិត្តចង់តែធាក់ចេញពីលេីគ្រែទេ នេះមិនត្រឹមតែមកអោបហេីយនៅហ៊ានថានាយឆ្កួតទៀត!! ពិតជាចំមែនហេីយ!
Yoongi ខំព្យាយាមងេីបចេញម្តងទៀតដោយលេីកនេះនាយក្រោកក្បាលមកមុន ហេីយព្យាយាមដកដៃខាងស្តាំដែល Jimin កំពុងតែកេីយ នាយព្យាយាមរេីចេញតិចៗព្រោះមិនចង់អោយគេនោះភ្ញាក់ហេីយបានសុីមួយដៃទៀត កំពុងតែដកខ្លួនចេញសុខៗ Yoongi ក៏ប្រសព្វភ្នែកទៅនឹងវង់ភក្ត្ររបស់អ្នកដែលគេងលង់លក់នោះ ដោយមិនបានចាប់អារម្មណ៍ Yoongi ក៏នៅស្ងៀមសម្លឹងមេីលវិនិច្ឆ័យមុខមាត់របស់គេ.. មេីលកាន់តែយូរនាយមានអារម្មណ៍ថាគេម្នាក់នេះក៏មានចំណុចទាក់ទាញម្យ៉ាងដែរ.. ពិសេសត្រង់បបូរមាត់នោះ ទម្រង់បបូរមាត់ពេញបែបសិចស៊ីពណ៌ផ្កាឈូកស្រាប់ ឃេីញហេីយចង់តែប៉ះថែលថេីប ។ អ្នកកម្លោះរហ័សងាកមុខចេញព្រោះមិនចង់អោយគំនិតរបស់ខ្លួនហោះរាលដាលដល់រឿងធំជាងនេះទៀត ។ ដោយមួយៗសន្សឹមៗ Yoongi ក៏ដកដៃម្ខាងចេញបានសម្រេចទៅហេីយ ប៉ុន្តែស្រាប់តែត្រូវអ្នកដែលនៅពីក្រោមនោះទាញស្មារនាយទម្លាក់ចុះមកវិញមួយទំហឹងអោយក្រាបចុះបុកនឹងទ្រូងរបស់គេនោះម្តង ។ បុរសដែលមានសម្បុរ.សនោះក៏បិទភ្នែកម្តងទៀតហេីយខំស្រូបខ្យល់ដង្ហើមចូលពោះយ៉ាងវែង.. កុំណា៎ កុំធ្វើអោយនាយអស់ការអត់ធ្មត់អោយសោះ!
YOU ARE READING
OBSESSION ~ ឈ្លក់វង្វេង
Storie d'amoreKhmer's fanfics #Taekook ⬆️Top Jk ⬇️Btm Tae « ព្រោះខ្ញុំនឹងធ្វើអោយលោកស្រលាញ់ឈ្លក់វង្វេងនឹងខ្ញុំទ្វេដង ស្រលាញ់បែបអារម្មណ៍ស្រលាញ់ដែលលោកមិនធ្លាប់មានឫប្រគល់ជូនអ្នកណាពីមុនមក » Kim Taehyung ស្រដីទាំងទឹកមុខញញឹមស្រស់សម្លឹ...