03

589 43 0
                                    

Jennie plastik sandalyede otururken aynı beyaz duvarlar çevreliyordu. Her gün olduğu gibi Jisoo'nun elini tuttu. Ancak o zaman konuşmuyordu. Kız sessiz kaldı, solgun gökyüzündeki bulutların ötesinde, yukarıda kim varsa ona sessizce dua ederek onu dinledi. Günler, haftalar boyunca duaları duyulmamıştı. Jisoo'nun durumunda hala bir değişiklik yoktu, sadece her gün benzer sonuçlar vardı. 

Jennie parmağını kızın soğuk elinin arkasına sürterek birkaç dakikada bir biraz sıktı. 

"Yani... bugün yeni bir film çıktı," diye başladı, "bu bir bilimkurgu. En sevdiğin." 

En son sinemadayken, Jisoo yanlışlıkla ikisini de kovdurmuştu.

Bir korku filmi izlemeye karar verdiler - büyük hata - ve büyük kız bir atlama korkusuyla çok korktu, sonunda patlamış mısır kovasının tamamını havaya fırlattı. Jennie, kız arkadaşının bunu nasıl başardığını bile anlamıyordu. İkili kahkahalara boğuldu, sinemadaki diğer insanlardan aşırı miktarda 'sessiz olun' uyarısı aldılar. Bu yüzden binadan çıktıktan sonra dondurma yemeye gittiler. Yine de Jisoo kendisinin olan külahı kaldırıma düşürdü ve sonra nasıl sadece bir ısırık aldığından şikayet etti. Jennie, kız arkadaşının kendi dondurmasını paylaşmaları için sürekli yalvarmalarına boyun eğdi. Çok çabuk uydu, diye düşündü hep. Jisoo'nun surat asmasını ve hatta meleksi gülümsemesini görmezden gelmek onun için zordu. Kızla ilgili her şey tamamen karşı konulmazdı. Dudaklarının yukarı kıvrılışını görmek Jennie'nin aklını karıştırmaya yetmişti, yanakları koyu pembe parlıyordu. Jisoo'nun dudaklarını öperek yüzündeki sırıtmanın genişlemesine neden olmuştu.

"Sen buradan çıktıktan sonra bir randevuya çıkmalıyız." Jennie kızın elini dudaklarına kaldırdı ve tenine yumuşak bir öpücük kondurdu. 

Sessizlik huzurluydu; Eh, o öyle olduğuna inanıyordu. 

"Dondurma alabiliriz," sesi yorgundu, onun yerine Jisoo'nun konuşmasını duymak istiyordu.

Saniyeler geçtikçe Jennie'nin tek istediği Jisoo'nun kahkahasını tekrar dinlemekti. Kalbinin her zaman biraz daha hızlı atmasını sağlayan gürültülü, iğrenç kahkahası;  biraz daha dolgun hissediyorum. 

Kız eğildi, başını Jisoo'nun omzuna yasladı. Şimdi sessizliğin ikisini de çevrelemesine izin veriyordu. 

Sonra gözlerini kapatarak tekrar dua etmeye başladı. Belki, saçmaydı ve muhtemelen hiç yardımı olmadı, ama Jennie duramadı. Her gün aynıydı ve bundan nefret ediyordu. Değişmesine şiddetle ihtiyacı vardı. Kız arkadaşına, canlı, kollarında güvenli bir şekilde geri ihtiyacı vardı. 

O gün Jennie konuşmak yerine sessiz kaldı.

O gün Jennie konuşmak yerine sessiz kaldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Talk | JensooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin