06

423 32 2
                                    

Baharın ortasında bile Jennie üşüdü.

Kendisi ve Jisoo'nun dairesinden hastaneye yürürken ellerini ceket ceplerine soktu; kız arkadaşının elini tutabilmeyi özlemişti.
Jennie, araba sürmenin daha hızlı, hatta daha sıcak olacağını bilerek yolda dolaşmaya devam etti; ve sonra yine ciğerlerini dolduran temiz havaya ihtiyacı vardı. 

Ama aynı zamanda kesinlikle daha sıcak olmayacağını da biliyordu. Jisoo olmadan her şey daha soğuk, daha renksiz geliyordu. Sanki o korkunç geceden beri, kız Jennie'nin gördüğü güzellik sona erdiğinde, çantalarını toplayıp komaya girdi diğer her şey.

İnsanlar Jennie'nin yanından geçtiler, bazıları diğerlerinden daha hızlı hareket ediyordu. Yavaşlamaları için onlara bağırmak istedi. Gökyüzünün tadını çıkarmak için zaman ayırmak;  evdikleri insanlarla birlikte olmak. Bütün bu insanların neden bu kadar acele ve sabırsız olmaları gerektiğini anlamıyordu. 

Neredeyse ikiyüzlüydü çünkü eskiden tıpatıp aynıydı. Ortalıkta koşuşturur, günü en hızlı şekilde geçirmeye çalışırdı - gerçi zaman hiç değişmezdi.

Jennie için zaman durmuştu, Jisoo ile ilgili telefon görüşmesinden bu yana acı verici bir şekilde yavaş ilerliyordu. Her şeyin ağır çekimde hareket ettiğini, neredeyse sinir bozucu derecede klişe olduğunu hatırlıyordu, tıpkı filmlerdeki gibi. Kişinin diğer satırdaki sözleri uzun ve belirsiz geliyordu. Ne dediklerini zar zor algılayamıyordu ama tek bildiği, bir dakika kız arkadaşı için yemek hazırladığı, bir sonraki an ise hastanenin kapılarını zorladığıydı.

Jennie gözlerinin önündeki binayı gördüğü an, sanki gece kendini tekrar ediyor gibiydi. Nefes al, dedi kendi kendine, kapıdan girmeden önce. Sterilize edilmiş koku hemen duyularına çarptı ve aniden artık nefes almak istemedi. 

Artık orada ol.

Jisoo'yu eve götürmek istiyordu, odasına girdiğinde sihirli bir şekilde iyi olmasına ihtiyacı vardı. Ama her zaman olduğu gibi, kız yatakta hareketsiz yatıyordu, Jennie'yi çevreleyen hafif kalp monitörü sesleri.

Bu yüzden, dikkatlice, Jennie yatağa Jisoo'nun yanına oturdu, eğildi ve alnına nazik bir öpücük kondurdu. Arkasına yaslanıp dudakları hafifçe yukarı kıvrıldı, "Bir hikaye dinlemek ister misin?" diye sordu.

Cevapsız.

Yine de, Jisoo tamamen uyanık olsaydı, muhtemelen dudaklarında sevimli ama istekli bir gülümsemeyle bağdaş kuracak bir pozisyona geçeceğini biliyordu. 

"Bu, bir kızın başka bir kızı nasıl sevdiğiyle ilgili," Jennie başını biraz eğdi, "şimdiden kaşlarını kıpırdattığını ve 'ooh' dediğini hayal edebiliyorum."

Jennie etrafındaki tüm ekipmanlara dikkat ederek biraz kıpırdandı. 

"Tamam, öyleyse hikaye gerçekten seni nasıl sevdiğimle ilgili." burnunu buruşturdu, "Sevimsiz, değil mi?" 

Ve o gece, Jennie ona nasıl aşık olduğunu Jisoo'ya anlattı.

Ve o gece, Jennie ona nasıl aşık olduğunu Jisoo'ya anlattı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Talk | JensooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin