16

369 27 7
                                    

Taze toplanmış sarı laleler Jisoo'nun yanındaki masayı süsledi. 

O sabah güneş gökyüzünde parlak bir şekilde parlıyordu, sonunda kara bulutları aştı. Güneş ışınları Jennie'nin yanındaki çiçeklerle aynı renkte, hatta belki Jisoo'nun turuncu tırnaklarını andırıyordu. Ufuk boyunca kırmızı ve pembe izlerin izleri, neredeyse dünya onun çok uzun süredir uyuduğunu biliyormuş gibi ve şimdi, hayata dönüyordu. 

Jennie'nin gözleri odanın köşesinde kalp izleme makinesinin yanında duran doktora odaklanmıştı. Yavaş yavaş panolarına atılmış kağıt parçaları arasında geziniyorlardı. Jennie onların yüz ifadelerini gözlemledi, her kaş seğirmesini, her ince ağız hareketini izledi, onların bir şey söylemesini bekledi, Jisoo ile her şeyin gerçekten yolunda olup olmadığını merak etti. 

Ama sessizdi, son derece sessizdi ve tek istediği yatağın üzerinden uzanıp sayfaları hızla almaktı. Bir el kendi başına koydu ve aşağı baktı.

Uyanacağım. Stres yapma.

Küçük beyaz tahtaya karşı siyah kalemle yazılmış kelimeler. 

"Söz mü?" Jennie titreyen bir fısıltıyla konuştu, sesi daha da yükselirse  şekilde onu bu inanılmaz güzel rüyadan uyandırabileceğinden korkuyordu. Kesinlikle rüya görmediğini bilse bile. Hepsi gerçekti - Jisoo gerçekti. 

Cümle silindi ve tahtaya çabucak yenisi karalandı:

Söz veriyorum. 

Jisoo'nun dudaklarının köşesi yukarı kıvrıldı, sadece hafifçe, gözlerinin yanında sevimli kırışıklıkların oluşmasına neden olmadı. Jennie için yeterliydi ama.

Nefesini verdi.  "Seni kaybetmekten çok korktum."

"Korkmana gerek yok," diye araya girdi doktorun sesi ve gözleri bir kez daha onların üzerindeydi. "İyileşme biraz zaman alabilir, ama Jisoo iyi olacak."

Jennie'nin içten içe hissettiklerinin tam tersi şekilde sabit ve sakin konuştular. Hafıza kaybı yok, uzun süreli hasar yok, duyurdukları şeydi. Tanrıya şükür. Jennie'nin minnettarlığını ortaya çıkarmasına neden olan bilgi, gülümsemeyi durduramadığı için yanakları acımaya başladı. Artık endişelenecek bir şey yoktu, çünkü kız arkadaşına canlı ve güvende bakarken, ikisinin de her şeyin üstesinden geleceğini biliyordu; sonunda ikisi de iyi olacaktı. 

Saatler sonra, oda hemşireler, aileleri ve arkadaşlarından temizlendikten sonra, sadece Jennie ve Jisoo'nun oldu. 

Seni duydum. 

Mesajlar silindi, tahtaya daha fazla kelime yazıldı. 

Komadayken bana söylediğin her şey. Hepsini duydum. Cevap vermek istedim ama biliyorsun, yapamadım.

Jennie, kelimelerde Jisoo'nun kahkahasını duyabiliyordu.  Gülümsedi, gerisini okudu. 

Uyandığımdan beri aklımda olan bir şey var. Sana söylemem gerek. 

"Ne söyle?" Jennie yaklaştı, parmakları Jisoo'nun omzuna bastırdı. 

Benden vazgeçmediğin için teşekkür ederim. 

Siyah mürekkepli harfler saniyeler içinde bulanıklaştı.  Jennie onları okudu. Yeniden. Ve yeniden. Ve sonra sadece bir kez daha.

Titrek bir kahkaha attı, başını çevirdi ve biriken yaşları bastırmak için gözlerini kapadı. Ancak, Jisoo'nun hala omzunda duran ele sarılı sıcak parmakları hissiyle, Jennie gözlerinin kanat çırparak açılmasına izin verdi. O anda, tüm dikkati kızın üzerindeyken, Jennie birine yeniden aşık olmanın mümkün olduğuna tamamen ikna olmuştu; belki her gün Jisoo için biraz daha derine düştü. Söz konusu kızdan yumuşak bir gülümseme ve Jennie yavaşça daha fazla eğilerek alnına bir öpücük kondurdu. 

"Jisoo," dedi kalbi çarparak, "senden asla vazgeçmem."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Talk | JensooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin