14

342 24 0
                                    

"Kütüphaneden atıldığımız zamanı hatırlıyorsun, değil mi?" 

Kütüphaneye gitmek, öğleden sonrayı kitap okuyarak geçirmek ve yorucu işlerine ara vermek Jisoo'nun fikriydi.  Çok çabuk sıkılan, kız arkadaşına biraz ilgi göstermesi için yalvaran, kıza her şeyi 'cansız nesneye' vermek yerine ona odaklanmasını söyleyen Jennie'ydi; Binada bile on dakika kaldıktan sonra kitaplara böyle demeye karar verdi. 

Sonra Jennie, kızı güldürmek ya da güldürmek için Jisoo'nun yanaklarını dürtmeye başladı ama onu dehşete düşüren hiçbir şey olmadı. Jennie masanın üzerinde nasıl durduğunu tam olarak hatırlayamıyordu, ama aniden dans etmeye başladı, Jisoo'yu sırıtmaya çalıştı. 

"Sanırım neredeyse beş kez masadan düşüyordum," diye başını salladı Jennie. 

Sonra, kütüphaneci Jennie'ye masadan kalkmasını söyledi, daha çok bağırmak gibiydi - sessiz olmaları gereken bir yerde oldukları düşünülürse bu biraz ironikti.

Neyse, aşağı atladı ve bir sürü özür mırıldandı. Jennie gülmeyi kesmeseydi muhtemelen paçayı sıyırabilirdi. 

"Bizden sadce gitmemizi istediklerini sanmıştım, bir daha geri dönmemizin yasaklanacağını düşünmemiştim." diye homurdandı.

Jisoo'nun öğleden sonrası, büyük kız yanlış bir şey yapmasa bile ikisini de kütüphaneden kovduran Jennie tarafından böyle mahvoldu. Yine de akşam tam bir hüsrana uğramadı, eve dönerken evcil hayvan dükkanında durdular. Köpeklerden birini eve götürmekten başka bir şey istemeyen Jennie'ye sızlanıp yalvarma sırası Jisoo'daydı. Ama ne yazık ki hatırlatıldığı gibi daireleri çok küçüktü ve çiftin sadece bir akvaryum balığı ile ayrılmalarının nedeni buydu.

Jennie geçmiş randevularını hatırlamayı bitirdiğinde elinin tersiyle gözlerini sildi. Her gün hastanede olmak, orada öylece yatan biriyle hareketsizce konuşmak yorucuydu. Her zaman en başından beri vardı. Ama Jennie, Jisoo'nun da yapacağını umarak her şeyi aştı.

Gözleri asla düşmeyen yaşlarla yandı, dudakları konuşmayı bitirirken kaşlarını çatmak için geri kıvrıldı. Jennie için konuşmak kolaydı, zaten, ağzını açıp herhangi bir hikayeyi jisoo'ya anlatabilirdi, onların mutluluklarından bahsederken kendi üzüntüsünü unutacağını biliyordu. En azından bir an için. Derinlerde - tamam, o kadar derinde değil, muhtemelen aklının önünde süzülüyordu - Jisoo'nun dinliyor olmasını umuyordu. Belki bir gün kız aniden gözlerini açar ve birdenbire bir soruya cevap verirdi. Belki de birdenbire Jennie'nin gevezelik ettiği bir anı üzerine kıkırdayabilir.

Ama her zaman o küçük incinme sancısı da vardı, Jisoo ya uyanmazsa alay konusuydu. Ama 'uyanamaz' kelimesi bir yerlerde kayboldu çünkü Jennie bu kelimeden, düşüncelerinde var olduğu için nefret ediyordu. Doktor kendi kendine iyi nefes aldığını, artık her an uyanabileceğini söyledi.

Jisoo'nun elinin arkasını ovuşturan Jennie, kızın uyanacağını kafasında tekrarladı. Her şeyin yakında normale döneceğini ve hayatlarını birlikte yaşamaya geri dönebileceklerini. 

Ve her zamanki gibi Jennie, kalbindeki ağır acıyı görmezden gelerek konuşmaya devam etti.

Ve her zamanki gibi Jennie, kalbindeki ağır acıyı görmezden gelerek konuşmaya devam etti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Talk | JensooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin