İyimser kalmak ve zorlukları aşmak zordu. Jisoo'nun uyarılmış bir komada olması gerektiğini, vücudunun kendini iyileştirmesinin ve hayatını kurtarmasının tek yolunun bu olduğunu öğrenmek başlangıçta çok zordu. Jennie orada olmak, kız arkadaşına bunu yapan kişiyi bulmak istiyordu. Yine de Jisoo'nun bunu yapmasını istemeyeceğini biliyordu. Bu yüzden, gün geçtikçe Jennie pozitif kaldı. En azından elinden geleni yaptı. Bazen bir şeylerin değişeceğini düşünecek kadar aptal olup olmadığını bilmiyordu. Ama asla Jisoo'nun yanına dönmeme düşüncesi onu çok kolay incitiyordu.
Gözleri çevresini ıslattı, her şey aynı.
Çok acı aynı.
Kalp monitörünün bip sesi asla ritmin dışına çıkmadı, kordonlar ve tanrılar bilir Jisoo'ya bağlı olan başka neler hareketsiz kaldı; meleksi gülüşü, parlak gülüşüyle kalabalığı kendine çekebilen, şaşırtıcı derecede güzel kıza çok benziyor. Sadece varlığıyla atmosferi değiştirebilir, etrafındaki insanların devasa, ürkütücü dünyada bir yerleri varmış gibi hissetmelerine neden olabilir. Ya da belki de Jennie'ye böyle hissettirdi. Belki de Jisoo'nun kendi benliğine inanmasını sağlayan en küçük jestleri, en küçük motivasyon parçalarını sadece o fark edebilirdi. Uzun zaman önce, kulağa ne kadar bencilce gelse de Jisoo'ya ihtiyacı olduğunu fark etti. Ama onsuz yalnız olmak onu yavaş yavaş öldürüyormuş gibi hissettiriyordu.
"Hikaye zamanı," Jennie sonunda sessizliği bozdu.
"Biz," diye mırıldandı, yukarıya bakarken parmakları Jisoo'nun elinin etrafına dolandı. Yeterince çabalarsa, kız arkadaşı parmaklarını birbirine kenetledi, konuşurken sadece ona odaklandı. "Hakkında." Jennie kıza baktı, gülümsedi.
"Hikaye geleceğimizle ilgili. Uyandığında dünyayı dolaşacağız ve kahvaltıda istediğimiz kadar çikolatalı kek yiyeceğiz."
Uyan, diye bağırdı zihni.
Bu sözleri kafasının arkasına itti, gözlerini kırpıştırdı ve biriken yaşları silmeye çalıştı.
Sesi zayıf bir şekilde, "Kendi evimizi alacağız. Önünde bir lale bahçesi, tam sana göre" dedi.
Titrek bir nefes verirken Jennie konuşmayı bırakması gerektiğini biliyordu, yoksa sonunda yıkılacaktı. Bunu yapmak istemiyordu, özellikle de maskesini bir araya getirmek için çok fazla zaman harcadığında, etrafına koruyucu duvarlar örerken.
Kız parmak uçlarının altında Jisoo'nun tenini hissetti, üşümüş, solgun olsa bile, hala oradaydı.
Jennie boğazını temizleyerek konuşmaya devam etmeye karar verdi.
Jennie, Jisoo'ya hayatının geri kalanını onunla geçirmek için sabırsızlandığını söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Talk | Jensoo
Fanfiction*tamamlandı.* "konuş benimle." °ingilizceden türkçeye çevrilmiştir. #2 gg #5 jensoo