05

433 33 6
                                    

Jennie'nin hastanede en sevmediği şeylerden biri asansörü beklemekti. Korkunç kahveden ve asansörde çaldıkları müzikten bir parça tabii ki.

Jennie bir yerde olmak istediğinde hiçbir zaman sabırlı olmamıştı - daha sonra değil, her zaman doğru olan buydu.  Ve o anda kızın tek istediği kız arkadaşıyla birlikte olmaktı. 

Kapılar açıldığında, Jisoo'nun katının düğmesine basarak hızla içeri girdi. Çantasını vücuduna daha da yaklaştırdı, çantaya tıkıştırdığı kağıdı hatırlayınca dudaklarının köşesini küçük bir gülümseme kapladı. Jennie kafasının içinde tekrar tekrar söyleyip duruyordu.

Tanıdık çınlama sesi duyulduğunda ve kapılar bir kez daha açıldığında, kız Jisoo'yu görmekten heyecan duyarak -hala dikkatli olmak üzere- koridordan aşağı koşmaya başladı.  Kapıya ulaştığında, uyuyan kızın yanına oturarak hızla içeri girdi. 

Jennie, "Bugün olanlara asla inanamayacaksın." ile başladı, 
öğeyi bulmaya çalışırken.

Jennie sonunda onu buldu ve çantasından tek kağıt parçasını çıkardı. Genç, yüzünde geniş bir sırıtışla Jisoo'ya doğru kaldırdı. 

"Final sınavımı geçtim!"

Sessizlik. 

"Kendimden vazgeçtiğinde bile bana inanmaktan asla vazgeçmedin."  Jisoo'nun yüzüne baktı, "Teşekkür ederim." 

Jennie gözlerini kırpıştırarak yavaş yavaş biriken gözyaşlarını temizlemeye çalıştı. 

Ağlama, ağlama, ağlama. 

Sonunda, Jisoo'dan uzaklaşmak zorunda kaldı. Kız sandalyeden kalktı ve pencereye doğru yürüdü. Gözleri bulutlu gökyüzüne odaklanmıştı, ama aklı kilometrelerce koşuyordu. Yetişmek için çok fazla. 

Çalışmayı deneyeceği günleri hatırladı, ancak on dakika sonra onu bir kenara attı.

Kız, Jisoo'nun yatak odasına girdiğini hatırladı, onun yerde birkaç kitapla ve etrafına rastgele saçılmış kağıtlarla yerde yattığını gördü. Jisoo hemen yanına oturdu, bir ders kitabını kucağına çekerek soruları dile getirdi. Jennie iç çekerek cevapları verdi.

Parmakları Jisoo'nun sırtına gitti ve kız konuşmaya devam ederken kumaşa desenler çizdi. Bunun sonunda kız arkadaşı kitabı kapattı ve yüzündeki en geniş ve Jennie'ye göre en aptal gülümsemeyle ona döndü. Jisoo ona tüm cevapları doğru bulduğunu söyledi ve anında kollarını etrafına sardı.  Yapabileceğini bildiğini söyledi ve Jennie o kelimeleri o anda tekrar duymayı diledi. Ama aynı zamanda Jisoo uyanık olsaydı, onu kucaklayarak yere indireceğini ve ne kadar gururlu olduğunu haykıracağını da biliyordu. 

Jisoo'nun yanına oturmak için kendini getirerek elini tuttu. 

"Bir şeyi bilmeni istiyorum," sesi kırıktı.

Jennie titrek bir nefes aldı, gözleri Jisoo'nun kapalı göz kapaklarına geri dönmeden önce istemeden kalp monitörüne baktı. 

"Sana inanmaktan vazgeçmeyeceğim."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Talk | JensooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin