11

332 25 5
                                    

Uyandığında vücudunun her yeri ağrıyordu. 

Jennie muhtemelen ona eve gitmesini ve düzgün bir şekilde dinlenmesini söyleyen hemşireleri dinlemeliydi, o sandalyeler dayanılmazdı ama Jisoo'yu bırakamazdı. Sonuçta, kız arkadaşına kalacağına söz verdi. 

Kollarını başının üzerine uzatırken, kemiklerinin nasıl patladığını hissetti ve kesinlikle çıkarmamaları gereken sesler çıkardı. Donuk acıyı görmezden gelen Jennie, uykuyu gözlerinden uzaklaştırdı. Telefonundan saate baktı, hala erken olduğunu gördü, sabahın yedisini zar zor beş geçiyordu; ayrıca yeni mesaj olmadığını gördüğü için minnettardı. Ama kapının gıcırdadığını duyduğunda tüm bu düşünceler aklından uçup gitti. 

"Sen buradasın?" 

Jennie aniden plastik sandalyede döndü, onun zaten tanıdığı biri olduğunu gördü. 

"Nayoung?" Bıkkınlıkla söylenen sözler. "Her şey yolunda mı?" 

"Her şey harika-" Nayoung durdu, Jennie'nin kafasını karıştırdı. Ama sonra boğazını temizledi, "İyi. bugün taburcu oluyor." 

Jennie yine kızın kimden bahsettiğini şaşırmıştı. Yine de, işaretini tavana doğrulttuğunda kısa süre sonra tıkladı. Doğru, kuzeni üst kattaydı. Jennie tüm üzüntüsünü bastırarak koltuktan kalktı ve Nayoung'a doğru yürüdü. 

"Bunu duyduğuma sevindim," diye kızı kucakladı, yüzünde gerçek bir gülümsemeyle.

Numara yapamazdı, özellikle de Nayoung ve kuzeni ona çok iyi davranmışken. Jennie onların yanında olmasına izin verildiğini hissetti, bazı günler onlarla birlikte gülmekten kendini alamadı. Anladıklarını söyleyerek aldırış etmediler.  ikisi de ona 'o bakışı' vermedi, ki son derece müteşekkirdi, çünkü Jisoo'ya bakan diğer hemşireler ve doktorlardan zaten bıkmıştı. 

O iyi olacak.

Nayoung hastaneden ayrılmak üzereyken, Jennie ona veda etmek için orada olacağını ama önce Jisoo ile bir dakikaya ihtiyacı olduğunu söyledi. 

"Hemen döneceğim, tamam mı?" Jennie sevgilisinin elinin arkasını öptü. 

Cevap yok. Herşey aynı. 

"Ben gidince uyanacağına dair bahse var mısın?" 

"Kahvaltı hazırlamak için yataktan kalktıktan sonra hep uyanırdın," sessizce bir kahkaha attı, sonra "ama uyanmak istersen sorun değil, çünkü sana kocaman sarılmak için geri geleceğim, tamam mı?" 

Jennie uzaklaştı ve Jisoo'ya son bir bakış atmak için kapıda durdu. 

Yakında uyanacak.

Yakında uyanacak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Talk | JensooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin