10

347 30 2
                                    

Jennie'ye bir telefon geldiğinde saat öğleden sonra beşti. 

Onun ve Jisoo'nun dairesine girmek üzereydi ki telefonu cebinde çalmaya başladı. Bir an için donup kaldı, arayanın kim olacağını görmekten korktu. Belki Jisoo başaramayacaktı. Cihazı ararken Jennie'nin parmakları titredi ve ekranı ona doğru çevirdi. Jisoo'nun annesiydi. Bu da midesini endişeyle buruşturdu çünkü genellikle aramazdı, aslında Jennie kadınla telefonda en son ne zaman konuştuğunu hatırlayamıyordu. Her zaman yüz yüze konuşmayı tercih etti. Yani, söyleyecekleri her neyse, açıkçası iyi bir haber olmayacaktı. 

Jennie, 'kabul et' düğmesine dokunmadan önce telefonun birkaç kez daha çalmasına izin verdi. 

Sesi titreyerek cevap verdi: "İyi mi?"

Şaşırtıcı bir şekilde, daha çok Jennie açısından şaşırtıcı olsa da, sürprizler ona her zaman doğum günleri gibi mutlu şeyleri hatırlatıyordu. 

Jisoo ile ilgili değildi, öyleydi, ama kız hala hayattaydı. Bir dereceye kadar. Bunu ona yapan kişiyle ilgiliydi. Yaşlı kadın onları nasıl bulduklarını açıkladı ve şu anda tutuklanmadan önce sorgulanıyorlardı. Umarım, gerçekten uzun bir süre için. 

Jennie haberle anında gözyaşlarına boğuldu, bayana zar zor net cevaplar veremedi. 

Jennie'ye sorun olmadığını söyledi, yine de yaşadığı her şeyi anlayarak - çünkü onun için aynıydı. 

Şimdi, Jennie hastaneye koşuyor, resepsiyondaki Haebin'i hızlıca selamlıyordu. 

Jisoo'nun odasına girdi ve yanındaki yatağa oturdu.

"O-onları buldular," Jennie elini Jisoo'nun elinin üstüne koydu. "Artık güvendesin." 

Kızın yüzüne baktı, bekledi. Tam olarak ne için? 

Jennie bakışlarını yataktan taşan kabloların üzerinde gezdirdi, ardından kalp monitörüne. Aniden uyanmayacak.  bunu biliyordu. Ama dudaklarından dökülen kelimelere engel olamıyordu. 

"Artık uyanabilirsin. Güvende olacağına söz veriyorum. Bundan emin olacağım." 

Hiçbir şey yoktu.

"İyi," jennie içini çekti, Jisoo'nun elini düzgünce tutarak. "Sen uyanana kadar burada seninle kalacağım." 

Gecenin geri kalanında Jennie yatakta Jisoo'nun yanında oturdu, unutmamak için onu ne kadar çok sevdiğini mırıldandı. Birlikte yaptıkları planları, bir gün dünyayı nasıl gezeceklerini anlattı. Yorulduğunda ise plastik sandalyeye geçti ve başını hastane yatağına yasladı. Elleri birbirine dolanmıştı, Jennie her zaman böyle severdi. 

Uykuya dalmadan önce, Jisoo'ya, onu asla terk etmeyeceğini söyledi.

Uykuya dalmadan önce, Jisoo'ya, onu asla terk etmeyeceğini söyledi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Talk | JensooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin