07

364 28 2
                                    

Jisoo'nun kapısına ulaştığında duygular Jennie'yi boğdu. 

Dar pencereden beyaz odaya baktığında, kızın yatağının yanında duran bir hemşire gördü, bir elinde bir pano tutuyordu. Jisoo'yu incelediler, sonra kalp monitörünün etrafında hareket ederek bir şeyler karaladılar.

Belki artık umut yoktur, önce adım attı, sonra oldu, ondan vazgeçemezsin. Jisoo'ya ona inanmaktan asla vazgeçmeyeceğini söyledi, ki asla bırakmayacaktı. 

Parmakları sapın etrafında kıvrılırken Jennie'nin nefesi daraldı. Kapı gıcırdayarak açıldı ve hemşirenin dikkatini çekti. 

"Bayan Kim," gülümsediler. "Seni burada görmek güzel. Nasılsın?" 

Kız, onu orada görünce gerçekten şaşırmış gibi davrandıklarına içten içe sindi. Sanki herkes onun pes etmesini bekliyor gibiydi.

"Sadece iyi." Jennie çoktan gitmelerini dileyerek cevabını kısa tuttu. 

"Bugün çiçek yok mu?" 

Jennie'nin gözleri hemen solmuş lalelerle dolu vazoya baktı.  Kız arkadaşı için biraz taze çiçek almayı planlıyordu ama sonunda bakkal alışverişinden vazgeçti. 

Kız yüksek sesle konuşmak yerine sadece başını salladı.  Hemşire acınası bir şekilde gülümsedi ve kağıda başka bir şey yazmadan önce kısa bir başını salladı. 

Jennie her zaman aklının bir köşesinde kalan soruyu sormak istemese de aynı cevabı duyunca yine de sordu. "Jisoo ile ilgili bir gelişme var mı?"

Yine de hemşirenin gözlerindeki bakışı görünce susması gerektiğini anladı. 

Diğeri odadan çıktıktan sonra, Jennie plastik sandalyeyi Jisoo'nun yatağının yanına itti. Parmaklarını solmakta olan çiçeğin taçyapraklarında gezdirdi, birkaç tanesi ayrılıp masaya düştü. Jennie ellerini tekrar kucağına götürerek dikkatini önündeki güzel kıza çevirdi. Jennie bir şey söylemek üzere ağzını açtı, sadece konuşmak istediği kelimelerin kaybolması için.

Onu özlediğini söylemek istedi, bunu her zaman nasıl uyanmasını istediğini söylemesiyle takip etti, birazdan neredeyse yalvaracaktı. Ama onları konuşmamaya karar verdi. 

Onun yerine, Jennie bakkaldaki deneyiminden bahsetti
- gerçi gerçekten oldukça sıkıcıydı ve en ufak bir heyecan verici değildi.

Jisoo'nun en sevdiği yemek eşyasını aldığını, bir şekilde kızın aniden uyanmasını ve bensiz yeme diye bağırmasını beklediğinden bahsetti. Jennie'den bir kahkaha kaçmayı başardı, hüzün ve çaresizlikle karışmıştı ama bu bir şeydi. 

Jennie sonunda "Bir süredir yağmur yağmıyor" dedi.

Birkaç gündür güneş pırıl pırıl parlıyordu, gökyüzü açıktı. 

"Yağmurdan hiç hoşlanmadım," diye ekledi bir nefes vererek, "Ama sen her zaman çok mutluydun. O gülümsemeleri hala hatırlıyorum." 

Jisoo'nun elini tuttu. 

"Yağmurları özledim."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Talk | JensooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin