Bulutlar bugün gökyüzünü kapladı ve Jennie kendini yavaş yavaş yürürken buldu.
Binaya girerken, içinin yandığını hissederek adımlarını daha da yavaşlattı. Jisoo'nun odasına yaklaştığında, kendisini son derece korkunç, hatta biraz suçlu hissettirdi - kızı geri getirmek için hiçbir şey yapamadı ve büyük bir kısmı Jisoo'yu yüzüstü bırakmış gibi hissetti. Hiçbir şeyin onu incitmesine izin vermeyeceğini söyleyen tüm o sözde sözler, sonunda anlamsız sözler oldu. Tam bir yalan.
Jennie kapıda durdu, ince pencereden dışarı baktı ve kalp monitörünün hala çalıştığını gördü. Kalbi atıyordu. Jisoo hala nefes alıyordu. Hala canlı. Ama Jennie neden çoktan gitmiş gibi hissediyordu? Yukarda yüksek bir yerde huzur içinde yatıyordu, dünya umurunda değildi, yumuşak dudaklarında bir gülümsemeyle Jennie'yi izliyordu.
"Merhaba Jennie." Aniden yere geri çekilen Jennie kendi etrafında döndü. Gözü her gün hastaneyi ziyaret ederken edindiği bir arkadaşı olan Nayoung'a takıldı.
Kız, gözlerine kazınmış acımayla, seslerinden sempati damlayarak ona bakan diğerleri gibi değildi. Nayoung, onu anlardı.
"Burada ne yapıyorsun?" Jennie, kuzeninin üst katta bir yerde olduğunu bildiğinden merak etti.
"İkinizi kontrol etmeye geldim." Kapalı kapıya baktı, sonra Jennie'ye döndü, bir elini tutmak için uzandı, "Benimle bir kahve içmek ister misin?"
Jennie Jisoo'ya son bir bakış attı, "Ona daha fazla çiçek alabilir miyiz?"
"Evet, yapabiliriz," Nayoung gözlerini kıstı, başını eğdi, "Sanırım en son oradayken laleler görmüştüm."
"Onlar onun favorisi," Jennie gülümsedi.
"Biliyorum."
_______________
Nayoung ile kahve içtikten sonra kız Jisoo'nun odasına geri döndü. Boştaki eliyle, diğeri buketi tutarken kapıyı açtı, yavaşça içeri girdi.
Gözleri jisoo'da kaldı; hareket etmesini bekliyor, bir şey söylemesini bekliyordu. Ama bu asla olmadı ve olacağını düşünmek aptallıktı. En azından o zaman değil, çünkü bir gün olacaktı.
Jennie'nin kalbi şimdi çok fazla umutla doluydu, özellikle Nayoung ile konuştuktan ve kız ona asla pes etmemesini söyledikten sonra - ve etmeyecek.
Kırmızı laleleri vazoya koyduktan sonra hiçbir şeye çarpmamaya dikkat ederek Jisoo'nun yatağının kenarına oturdu. Yavaşça elini uyuyan kızın omzuna koydu ve başparmağını hastane elbisesinin kumaşına sürttü.
Jennie kız arkadaşına gününü anlattı; Nayoung ile nasıl kahve içtiğini, bir dilim çikolatalı keki nasıl paylaştıklarını. Jennie hafifçe kıkırdadı,Jisoo uyanık olsaydı muhtemelen her sabah kahvaltı için kek önereceğini biliyordu.
Jisoo'ya hediyelik eşya dükkanında sarı lale olmadığını ama kırmızının aşkı simgelediğini ve onu çok sevdiğini anlattı.
Jennie, Jisoo'ya onu her zaman seveceğini söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Talk | Jensoo
Fanfiction*tamamlandı.* "konuş benimle." °ingilizceden türkçeye çevrilmiştir. #2 gg #5 jensoo