Jisoo her renkte her zaman harika görünüyordu. Koyu kırmızı ya da parlak mor, soluk bir mavi, siyah ve beyaz kadar basit olsa bile, onu olağanüstü çarpıcı göstermekte asla başarısız olmadı - Jennie, renkleri muhteşem kılanın Jisoo olduğuna inanmasına rağmen; kız, her şeyin üzerinde parlayan ve onu daha parlak hale getiren spot ışığıydı. Sanki evrendeki tek ışıkmış gibi. En azından, Jennie onun hakkında böyle hissediyordu zaten.
"Hangi renk ojeyi tercih edeceğini bilmiyordum," diye başladı Jennie, "bu yüzden hepsini yanımda getirdim."
Dairelerine geri dönmenin puslu telaşında, hala güvende, elbette, Jennie duş aldı, sonra hangi kıyafetlerin gerçekten temiz olduğuna karar vermek için çok fazla zaman harcadıktan sonra, aceleyle banyoda bir yerde oje kutusunu aradı. Kabindeydi. Siyah mı, Jennie sol elinde tuttuğu küçük şişeye baktı, gözünün yakaladığı bir sonraki rengi seçmeden önce mi yoksa pembe mi? Jisoo'nun en çok hangisini seveceği üzerine iç tartışmanın ortasında homurdandı ve onun yerine tüm kutuyu kaptı. Şimdi kız arkadaşının yanında oturuyor, bir elini nazikçe kendi elinde tutuyor, başparmağı tırnağını kırmızıya boyuyordu.
"Gökkuşağı olacak," diye usulca konuştu, resme odaklanırken.
Jennie işi bittiğinde bir sonrakini aradı.
"Turuncu," dedi, "hep bu rengin sana çok yakıştığını düşünmüşümdür."
Kulağa ne kadar klişe gelse de gün batımlarını hatırlatıyordu. Derin, altın-turuncu gökyüzü günün sonunda döndü. Güzeldi, belki de bu yüzden Jennie o zamanlar hep Jisoo'yu düşündü.
Sonraki renk-sarı. Jennie kapağı açtı. "Bu bana yarın sabah sana alacağım sarı laleleri hatırlatıyor."
Dün çiçekçiyi ziyaret etti ve ne yazık ki orada Jisoo'nun favorilerinden hiçbiri yoktu - hastanenin birinci katındaki hediyelik eşya dükkânını kontrol ettikten sonra, dükkânı eli boş bıraktıktan sonra bile. Ancak Jennie yarım yamalak çıkmayacağını umarak başka bir çiçekçiye sarı lale siparişi vermedi.
"Yeşil yok," diye mırıldandı Jennie. Hala kutuyu karıştırırken, bir şekilde kutunun 'sihirli bir şekilde' ortaya çıkmasını bekliyordu. "O zaman maviye geçeceğiz."
Hareketler dikkatli, nazik bir şekilde yavaştı, Jennie Jisoo'nun tenine boya bulaştırmamak için yorgundu. Mavi renk açık olduğundan, diğerleriyle birlikte iyi karışır. Kendi kendine gülümsedi, yaptığı işten gurur duysa da uzun sürmedi çünkü aniden Jisoo'nun bir zamanlar söylediği komik bir şeyi hatırladı ve kıkırdamaya başladı. Bu, kızın parmağının kenarını fırçalamak için oje ile sonuçlandı. Aniden durarak, eylemleri bir saniye öncekinden farklı olarak, Jennie kapağı tekrar mavinin üzerine koydu ve çabucak çivit mavisini kaptı.
"Sonuncusu," yüksek sesle duyurdu. "İyi bir iş yapacağıma söz veriyorum." Jennie durakladı. "Tamam, deniyorum."
İki eldeki tırnaklar tamamlandığında, Jennie kısmen ıslak boyayı hafifçe üfledi. Jisoo'nun elini beyaz çarşafların üzerine koydu, gözleri koluna, sonsuz kordon akıntısına, sonunda kızın uyuyan yüzüne baktı. Jennie bir an için nerede olduğunu unuttu; kalp atışının nasıl çok hızlı attığını unutmuştu, Jisoo her zaman sabit bir atışta kalıyor. Bir kez daha gerçeklik Jennie'yi vurdu.
"Lütfen, uyan." diye fısıldadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Talk | Jensoo
Fanfiction*tamamlandı.* "konuş benimle." °ingilizceden türkçeye çevrilmiştir. #2 gg #5 jensoo