1

291 26 11
                                    

-  Książę Izuku! Proszę poczekać! - krzyknęła za mną jedna z pokojówek.

- Łiiii - krzyknąłem szczęśliwy zjeżdżając z poręczy na dół.

- Nie przystoi paniczowi takie zachowanie! - krzyknęła zbiegając ze schodów o mało się nie wywalając.

- Goń mnie! - krzyknąłem szczęśliwy skacząc.

- Książę Izuku... proszę się zatrzymać! Musimy jeszcze panicza wykąpać! - krzyknęła oburzona na co ja się tylko zaśmiałem i biegłem dalej.

Szczęśliwy zatrzymałem się gwałtownie i upadłem na ziemię. Spojrzałem na moją przeszkodę, którą okazał się jakiś mężczyzna...

- Izuku.... - szepnęła pokojówka szybko podbiegając do mnie. Zamknęła mnie w szczelnym uścisku odciągając od nieproszonego gościa.

- Kim jest ten młodzieniec? - zapytał patrząc na mnie z góry na co się popłakałem chowając głowę w ramiona kobiety.

Pokojówka zadrżała... czułem jej niespokojny oddech na mojej szyi i słyszałem jej przyspieszony rytm serca.

Nie wiedziałem co się dzieję i kim był ten straszny pan w długim czarnym plaszczu o bladej cerze i czerwonych tęczówkach, które niebezpieczne świeciły.

- To moj syn... proszę mu nie robić krzywdy - powiedziała w końcu. Zasłoniła mi ręka twarz abym nie wydał z siebie żadnego słowa.

- Znikajcie stąd... oboje... - warknął.

- Tak Panie... - odpowiedziała drżącym głosem.

Wzięła mnie na ręce i biegiem skierowała się do drzwi wyjściowych z zamku.

- Co się dzieję? - zapytałem płaczliwym głosem.

- Nic. Spokojnie. Zaopiekuję się tobą nie martw się - przytuliła mnie do siebie i zaczęła uciekać z dala od naszego domu.

- A mama? - zapytałem przestraszony.

- Królowa nie ży... mamusia musiała coś załatwić. Dołączy do nas później - pogłaskała mnie po plecach.

Wtuliłem się w jej ciało patrząc na oddalający się z każdym krokiem zamek...

_________________________________________

To jest początek mojego nowego opowiadania. Piszę to od roku ze sporymi przerwami, więc niektóre rzeczy do siebie nie pasują. Nie jestem w stanie zauważyć niektórych rzeczy i tym samym je poprawić.

Chciałabym to skończyć, a następnie opublikować całość. Aktualnie mam 14 części skończonych, a liczę, że będzie ich z 20.
Mam nadzieję, że mimo błędów spodoba wam się.

Miłego dnia/nocy kochani ♡♡♡.

Przeznaczony Wróg ~ Bakudeku/DekubakuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz