Lütfen bol yorum yapın ve oy verin
Yoongi koşarak evden çıktı. Yumruklarını sıkarak şerefsiz Jungkooku arıyordu. Tamam o da onun kardeşini azcık emmişti ama o aynı şey değildi. Sayılmazdı.
Telefonunu çıkarıp hemen mesaj atmıştı. Jungkookta anında ona konum atmıştı.
Atılan konuma gittiğinde uzaktan Jungkooku görünce sinirle hızlandı ve bir şey demesine izin vermedi.
"LAN ŞEREFSİZ"
Cümlesini tamamlaması ile yumruğu geçirmesi bir oldu. Jungkook hafif bocaladı.
Bu çocuk çok güçlüydü. Vampir haliyle gerilemişti. Kavgadan sonra bir elini sıkıp tebrik etmeliydi.
"ŞEREFSIZ SANA DENİR PEZEVENK"
Jungkook siniriyle yumruğu koymuştu. Yoongi hızla toparlanıp yakasına yapıştı. Jungkookun elleride onun yakasını buldu.
"LAN SEN JİMİNE NASIL DOKUNURSUN GAVAT HERİF"
"ÇOKTA İYİ DOKUNDUM KUDUR"
Yoongi dişlerini sıktı. Bilerek yapıyorsa o da yapardı.
"BENDE TAEHYUNGLA AYNEN BÖYLE KAVGA EDERKEN YAPMIŞTIM. DİKKAT ET SANADA YAPMAYAYIM"
"KARDEŞİMİN ADINI Bİ DAHA AĞZINA ALMA"
"ALIRSAM"
Jungkook tuttuğu yakalardan itip yere düşürdü tam üzerine çıkıp vuracakken. Yoonginin yukarı açılan gömleğiyle belinde ki kemer kısmına takılı silahlığı (silah konulan şey işte adını bilmiyorum) gördü.
Bu gümüş silahlar içindi...
Yoongi Jungkookun bocalamasıyla toplanıp onu itti. Jungkook artık iyice sinirlenmiş korkmuştu.
"Duralım. Tamam."
Jungkookun fazlasıyla ciddi sesiyle geri çekildi yoongi.
Farklı gözüküyordu Jungkook. Daha fazla ciddi olmanın dışında yüzünde farklı bir mimik vardı.
"Ben Jimini seviyorum. O da bunu biliyor. Ama sen Taehyungdan uzak duracaksın."
Cümlenin mantıksızlığı ile 'nE?' Bakışı attı yoongi.
"Yoongi. Taehyungdan uzak duracaksın."
"zaten aramızda bir şey yok. Onu görmekte istemiyorum."
Jungkook azda olsa aralarında ki ilişkiyi çözdüğünden, yoonginin bu dediğinin hem doğru hem yalan olduğunu biliyordu.
"gölgeni bile onun aynı sokakta görmek istemiyorum. Şayet görecek olursam seni yaşatmam yoongi"
Yoongi şaşkınlıkla bakıyordu. Ne olmuştu birden böyle?
Jiminle Jungkook arasında bir ilişki olduğunu biliyordu. Jiminin de ondan hoşlandığını biliyordu. Bu yüzden uzak dur felan demeyecekti ama Jungkook niye böyle diyor anlamamıştı. Gerçi aralarında bir şey yoktu demesi bir şey fark ettirmezdi ama.
"tamam be bende görmek istemiyorum zaten."
"yarın kafede görüşürüz."
"görüşürüz"
Kavgaları vedalaşmayla bitmişti. Ne kadar kavga etselerde arkadaş olmuşlardı sonuçta.
_______
Taehyung tırnaklarını yiyerek abisini bekliyordu. İçeri girer girmez yanına gitti. Ama gördüğü ifade ile iki adım geriledi.
Yüzündeki yaralardan kavga ettiği belliydi ama bu ifadesi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STRAWBERRY SWEET - JİKOOK/TAEGİ/NAMJİN
FanfictionTaehyung ve Jungkook yeni taşındıkları mahallede hızlıca arkadaş edinmişlerdir. Jimin ilk başta normal sandığı ama kısa süre içinde kendini bir vampirle aşk hayatı içinde bulduğunda ise artık çok geçtir. Jungkook ise Taehyungu korumak için elinden g...