Hepsi sıra sıra koltuğa oturmuşlardı. Taehyung kafasını kaldırıp sırayla hepsine baktı.
Yutkundu ve elindeki bardaktan bir yudum daha aldı. Ne dese bilmiyordu. Nereden başlasa?
Jungkook onu desteklemek için elini elleri arasına aldı. Şuan desteğine en çok ihtiyacı olduğu kişi Jungkooktu. Jungkookta bildiği için tam olarak bunu yapıyordu.
Taehyung gözlerini kapatıp biraz düşündü.
"nereden başlasam ki..."
Biraz fısıltı gibi söylemişti. Bu soruyu yanında oturan yoongi cevapladı.
"en baştan. Seni vurduktan sonra"
Kafasını iki yana salladı Taehyung.
"sen vurmadın..."
Derin bir nefes verip devam etmesi gerektiğini ima etti yoongi.
"ben gözlerimi açtığımda başka odadaydım. İlk 5 dakika ölüp ölmediğimi sorguladım ama ölmemişim.
Içeri bir adam girdi. Uyandığımı felan haber verdi. Başıma gelip biraz bakıp konuştular."
Sessizlik çöktü bir anda. İlk konuşan yoongi oldu.
"nası ölmedin?"
"ben saf kan vampir kanı yaşıyorum. Diğerleri gibi ölemem"
Hafifçe gülümsedi yoongiye.
"daha sonra çıktılar. Hiçbir şey anlamadım. Kimseye bir şey de soramadım.
Aradan 2 gün geçti. Bana yemek verip gidiyorlardı. Sonunda odaya giren birine sordum.
Güçsüz kalmam için iğne vuruyorlardı ama niye burda duruyordum.
Bana dediler ki-
-derin bir nefes verdi-
Safkan deneyleri için."
Bu sefer odayı kaplayan sessizlik normal degildi. Daha buhran dolu, bunaltıcı bir sessizlikti. Odadaki soyut ağırlık somutlaşmıştı.
Bu sefer ilk konuşan Jungkooktu. Çabuk bitmesini ister gibi titrek sesiyle söyledi.
" sonra... "
"bir ay kadar sadece kan aldılar. Muhtemelen bir kaç deney yaptılar. En sonunda iğneler başladı. Vücuduma bir şeyler enjekte ettiler. Acı vericiydi. Çoğu canını yaktı. Hiçbiri beni öldürmedi.
En sonunda uygulamalı bir şeyler başladı. Gümüş silah benzeri bir eşya olabilir diye düşünüp bir şeyler denediler.
İle yarayan gördüğünüz gibi yok ama çok yaklaştıkları da oldu -kolunu açıp yara izini gösterdi. İz-"
Yoongi yavaşça ize dokundu. Taehyung gözlerini kapatıp dikkati yumuşak dokunuşlara verdi.
Tüm acı uçmuştu. Gitmişti.
Gözlerinden iki damla yaş döküldü. Yoongi ellerini çekti. Devam etti Taehyung.
"uzun ömrümde yaşadığım en zor yıllardı.
En sonunda yaptıkları bir ilaç ters etki etti. Gücüm yerine geldi ama rol yaptım. En iyi anı kollayıp kaçtım. Bir şekilde sizi buldum."
Jungkook ellerini daha sıkı tuttu.
"hepsiyle. Tek tek ilgileneceğiz. İyi planlarımız var. Namjoon korede. Bize yardımcı oluyor."
Gözlerini silip kafa salladı Taehyung. O adamların tek tek canını alacaktı Jungkook.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STRAWBERRY SWEET - JİKOOK/TAEGİ/NAMJİN
FanfictionTaehyung ve Jungkook yeni taşındıkları mahallede hızlıca arkadaş edinmişlerdir. Jimin ilk başta normal sandığı ama kısa süre içinde kendini bir vampirle aşk hayatı içinde bulduğunda ise artık çok geçtir. Jungkook ise Taehyungu korumak için elinden g...