Orman Yürüyüşü

382 37 28
                                    

Yoongi uyandığı yatağında dönmeye başladı. Dün olanlar neydi? Delirmiş miydi?

Uyanır uyanmaz kafası bin türlü soruyla doldu. Saatine uzandı. Açıp baktığında saatin daha sabahın erken saatleri olduğunu fark etti.

Kalkıp perdeleri iki yana açtı. Gökyüzü kırmızı mavi karışıktı. Yeni yeni gün ayıyordu.

Yüzünü yıkayıp üzerine beyaz tişört ve gri bir eşofman giydi. Sessizce evden çıktı. Yavaşça örttüğü kapı şanslıydı ki ona dert olmadan sessizce kapanmıştı.

Yüzüne vuran soğuk hava ile gözlerini kapattı. Gözlerini açıp bir kaç dakika düşündü. Nereye gitseydi acaba? Aklına biraz uzaktaki ormandaki yürüyüş yolu geldi.

Oraya kısa sürede varıp yürümeye başladı. Bomboştu. Bu kadar erken saatte birilerinin olması garip olurdu zaten.

"karga bokunu yemeden uyanıp buraya geldim."

Yürümeye devam etti.

"yeniden delirdiğimi düşünecek Jungkook.. Ağzımı açmamalıyım. Beni oraya kapatmalarını istemiyorum."

Yürüdü biraz daha.

"yoksa gerçekten deliriyor muyum. Belkide delirdiğimi sanmalarını istiyorsun. Burada da kendi kendime konuşuyorum zaten. Değil mi Taehyung?"

Sağında kalan ağaçların arasına baktı.

"bazen benim minlerden bir avcı olduğumu unutuyorsun."

Taehyung gülerek ağaçların arasından çıktı.

"haklısın unutuyorum. Tıpkı senin beni unuttuğun gibi."

Cevap vermedi yoongi. Çünkü bunun doğru olmadığını kime sorsa bilirdi.

"neden o gün kendini göstermedin?"

Yoongi lafı uzatmadan direkt merak edilen şeyi soran biriydi. Boş yere imalarla konuşmayı sevmezdi.

"o gün o mezarda napıyordun?"

Göz devirdi Yoongi.

"üzülmekle meşguldüm."

Tekrar kahkaha attı Taehyung.

"Neden?"

Sakince yürüyorlardı. İkisi iki arkadaş gibi ormanda yürüyorlardı.

Sırıttı Taehyung

"a ben biliyorum. Çünkü sevgilinin arkasından üzü-"

"çünkü sevgilim masum birini öldürmüştü"

Kaşlarını çattı Taehyung.

"Ne?"

"sen Taehyung. Onu sen öldürdün."

"şimdi suçlusu ben mi oldum"

"jimin bana cam sehpaya düşmüş o yüzdwn her yeri kesik içinde dedi. Sonrada bilinmez şekilde öldü dediler. Onlar senin tırnak izlerindi Taehyung."

"bir sürü vampir var. Ben olduğumu nerden çıkardın?"

"şimdiye kadar gördüğüm çoğu vampir; Yüzük, orta ve işaret parmağıyla 3 çizik attı. Orada ise 5 parmak izi vardı. Ne tesadüfse o gece sen çıktın ortaya."

Gözlerini kaçırdı Taehyung.

"her şeyi düşünebilirdim ama senin masum bir canlıya zarar verebileceğini... Asla..."

Taehyung sinirlenmişti. Durdu. Yoongiye döndü.

"Sen beni aldattın Yoongi. Başka birinin elini tuttun. Belki öptün hatta belki sexs bile yaptın. Ne yapacaktım. İlişkinizi uzaktan mı izleyecektim? Yada birden ortaya çıkıp ya tebrikler manit yapmışsın mı diyecektim."

STRAWBERRY SWEET - JİKOOK/TAEGİ/NAMJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin