Busan Köşkü

675 71 27
                                    

Lütfen yorum yapın ara ara

Jungkook sonunda eve gelmişti. Tüm gün odasında olan Taehyungun sıkılmış olacağını düşündü.

Ona Çilekli süt ve reçel almıştı. Mutlu olacağını düşünüyordu. Odaya gülümseyerek girmişti.

Taehyung korkuyla arkadı kapıya dönük oturuyordu.

"Taehyung? Napıyorsun?"

Sakin ve mutlu bir ses tonuyla sordu ama Taehyung ona dönmemişti. Elindeki poşetleri masaya bıraktı ve Taehyungun yanına oturdu.

"tae? Küstün mü bana?"

Taehyung gözlerini sıkıca kapatmış aklından bir saattir planladığı cevapları geçiriyordu.

Kolundan tutup Taehyungu kendine çevirdi. Dudağındaki morlukları görür görmez Jungkookun yüzü düşmüştü.

"Yemin ederim dışarı çıkmadım. O camdan girdi ve bana sana hediye olduğunu söyledi."

Tek nefeste çok hızlı bir biçimde söylemişti.

Jungkook sinirle ayağa kalktı. Hiçbir şey demeden odadan çıktı. Bu sessizliği Taehyungu sinirlendirmişti. Ama Taehyungun merak ettiği tek bir şey vardı.

Neden vampir olduğu halde yoongiye karşı gelmediğini sormamıştı.

Yoongi insandı. Taehyung istese tek vuruşta duvarın karşı tarafına onu geçirirdi.

Jungkook hızlı adımlarla evden çıktı. Yoonginin yanına gitmeyecekti. Gitmenin faydası olmadığını görmüştü.

Jiminin yanına gitmiş ve her şeyi anlatmıştı.

Jimin dinledikten sonra bir sessizlik olmuştu. Jungkook asıl sormak için geldiği konuya geçti.

"park Jimin şimdi bana doğru cevap ver. Yoonginin amacını biliyor musun?"

"sadece inat etmiş olmalı başka amacı olduğunu sanmıyorum..."

"niye inat etsin ki?"

"min yoongi o. Yaptıklarına sual olunmaz"

"Min mi?"

Kaşlarını çattı Jungkook.

"Evet. Bizde sizin gibi gerçek kardeş değiliz."

"siktir..."

"ne ne? Ne oldu?"

"Min olduğuna emin misin?"

"evet?"

Jungkook hızlıca çıktı. Yoonginin yanına gitmeyecekti ama gitmeye karar verdi.

Sakince içeri girmiş ve yoonginin karşısına oturmuştu.

"Neden bunu yapıyorsun?"

"emir veriyorsun. Sinir oluyorum"

"Yoongi mesela sandığın kadar basit değil. Yapma."

"neymiş mesele. Anlatta bilelim o zaman?"

"zamanı gelince öğrenirsin ama şuan sadece Taehyungdan uzak dur. Olur mu?"

Güldü ve ayağa kalktı yoongi.

"Hayır hiç sanmıyorum"

"Yoongi."

"o zaman sende jiminden uzak duracaksın"

Jungkook kaşlarını çattı. Beklediği bir şeydi ama yoonginin bu kadar ciddi olmasını beklemiyordu.

STRAWBERRY SWEET - JİKOOK/TAEGİ/NAMJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin