! Dikkat! Medyadaki müzik ile başlayın. Arada koyduğum müzik ile devam edersiniz.
Yazarken 2 sefer ağladım çok depresif zamanıma denk geldi ama umarım duyguyu yansıtabilmişimdir. Hayal ederek okuyun
Yoongi elini rüzgarın önüne tutup ateşin sönmesini engelledi. Sigarasını yakıp yürümeye devam etti.Boş ve ıssız yolda kendi başına yürüyordu. Yoonginin genel olarak yaptığı şeylerden biriydi bu.
Yoongi yalnız ve ıssız bir yolda yürürdü ve Taehyung gelirdi. Herkes bunu tahmin edebilirdi.
Düşündüğü gibi de olmuştu.
Dudaklarının arasından sigara dalını alan kemikli uzun parmaklara baktı.
Birkaç saniye yüzüne baktıktan sonra önüne döndü. Artık beraber yürüyorlardı.
Taehyung içine çektikten sonra gri dumanı geri dışarı verdi.
"neden?"
Yoonginin eksik cümlesi daha doğrusu cümle bile olmayan tek kelimesi ile biraz düşündü Taehyung.
"Seni o gece bıra-"
'hayır. Sadece o degil. Neden zihnimle oynuyorsun? Neden beni bu acıya tekrar sürüklüyorsun?"
"Zihninle oynuyorum işte. Sende biliyorsun."
"Bu kadar mı?"
"Bu kadar."
"Zihnimle oynaman.. Çok acımasızca."
Taehyung gülümsedi.
"öyle mi?"
Yoongi şaşkınca baktı. Yavaşça tutup kolundan durdurdu.
Hızlıca çekip sarıldı sıkıca. Taehyung daha büyük gülümsedi. Yoongi çok sıkı bir şekilde sarıldı.
Yoongi yavaşça geri ayrıldığında, yoonginin ifadesini görünce yüzü düştü Taehyungun.
"Git Taehyung."
"ne?"
"Ben seni tanımıyorum. Yıllar önce sevdiğim Taehyung sen degilsin."
Elinde olmadan gözleri doldu ikisininde. Taehyung anlamamıştı tam yada anlamak istememişti.
"ben ta-"
"hatırlıyorum. Hala tatlı almaya gelen, benimle sırf bir kız için kavga etmeye gelen, evine bıraktığım gün tartıştığım 'masum' Taehyungu hatırlıyorum. Sen benim Taehyungum değilsin"
Taehyung tuttu kolu bırakılınca gözleri oraya kaydı kısa süreli.
"yoongi.-"
"Tanıyamıyorum artık seni. Sen orda o gün gerçekten ölmüşsün. Artık benim Taehyungum değilsin. Çilek kokunu ve sıcak tenini hissedemiyorum"
Taehyung kafasını iki yana salladı.
"git Taehyung buradan yada abinden degil. Benden git"
Yoongi arkasını dönüp ters yöne gitmeye başlamıştı. 2.kez ondan gitmişti.
Yoongi yavaş adımlarla yürürken elini ağzına bastırdı sıkıca. Hıçkırıklarını duysun istemiyordu. Sıkıca elini ağzına bastırarak ağlamasını bastırmak istedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STRAWBERRY SWEET - JİKOOK/TAEGİ/NAMJİN
FanfictionTaehyung ve Jungkook yeni taşındıkları mahallede hızlıca arkadaş edinmişlerdir. Jimin ilk başta normal sandığı ama kısa süre içinde kendini bir vampirle aşk hayatı içinde bulduğunda ise artık çok geçtir. Jungkook ise Taehyungu korumak için elinden g...