Ocak 2021
J: Evet nihayet tanıştırıyorum sizi! Hyunjin, bu Seungmin, erkek arkadaşım.
Hyunjin donuk gözlerle Seungmin'in yüzünü incelerken bir yandan hızlıca elini sıktı.
J: Seungmin, bu Hyunjin, kıymetli bir dostum.
Dost tabi.. Dost.
S: Jeongin senden çok bahsetti, nihayet buluşabildik!
H: Eheh.. Evet, ben de çok sevindim.
Neredeyse duyulmayacak kadar alçak bir sesle mırıldandı bu cümleyi Hyunjin.
Oturdukları kafede Hyunjin'in gözleri, Seungmin'de bir kusur arıyor fakat bulamıyordu. Seungmin'deki enerji, nefret etmek istesen de nefret edemeyeceğin türdendi. Pırıl pırıl gözleri, insanın içini ısıtan gülüşü, yumuşak sesi...
Hyunjin o an Seungmin'den nefret etmeyi çok istiyordu. Bilinçaltında, kendi kendine bir savaş veriyordu bu öfkesine sebep bulabilmek için. Sadece Jeongin'in erkek arkadaşı olduğu için Seungmin'e böyle bir nefret beslemesi doğru muydu? Jeongin çok mutlu görünüyordu, Hyunjin neden arkadaşının mutluluğuyla mutlu olamıyordu?
Jeongin'e karşı arkadaşlıktan öte hisler beslediğini anlayalı çok olmamıştı. Fakat dostunu kaybetmekten korktuğu için gizlemişti hislerini Hyunjin. Jeongin her ne kadar aşık olduğu genç adam olsa da, çok yakın bir dostuydu. Ve belli ki Jeongin aynı şeyleri hissetmiyordu.
S: Ee Hyunjin, senin hayatında var mı şanslı birisi?
Seungmin gülümsedi ve göz kırptı.
H: Şey.. Yani o işler biraz karışık aslında..
J: Karışık mı? Aklın hala Minho'da mı yoksa?
Ah Jeongin bir bilseydi.. Hyunjin, eski sevgilisi Minho ile işleri yürütememiş, uzayan bir memnuniyetsizlik içinde ayrılmıştı ondan. Haftalar süren uykusuz gecelerin ardından, Jeongin'e karşı hisleri olduğunu ve bu yüzden başkasıyla yapamadığını kabullenmişti.
S: Minho? Kampüste Ferrari'yle gezen çocuk değil mi o?
H: Evet o. Kısa süreli bir ilişkimiz olmuştu da kendisiyle.
S: "Heartbreaker" bir tipe benziyor. Umarım üzmemiştir seni.
"Bu kadar iyi olmak zorunda mısın Seungmin.." diye düşündü Hyunjin.
H: Bu konudan bahsetmesem daha iyi olacak.
S: Nasıl istersen.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
grudge || hyunin x seungin
Fiksi PenggemarYakın arkadaşı Jeongin'e karşı romantik hisleri olan Hyunjin; Jeongin'in erkek arkadaşı Seungmin'le tanışır..