5 yıl sonra
Şehrin en ünlü dedektifi, genç yaşına rağmen çözdüğü cinayetlerle ülkenin dört bir yanına ün salmış Bang Chan, ofisinde aktif davalarının dosyalarını incelerken kapısı çaldı. Ofisine henüz bir asistan almadığı için kapıyı kendisi açtı. Karşısında genç bir adam duruyordu.
C: Buyrun?
J: Merhaba, Chan bey değil mi?
C: Evet benim.
J: Ben Yang Jeongin. Yardımınıza ihtiyacım var.
***
J: ... ve her şey bundan ibaret. O dönem ben üniversite öğrencisi olduğumdan, ne bu olayın üzerine düşecek imkanım, ne de dedektif tutacak param vardı. Ailesinden peşine düşen biri de olmayınca dosya kapanmış oldu. Önem arz eden bir detay da bulamadı polis. Katil ne bir parmak izi bırakmış evde, ne de bir saç teli düşürmüş. Sanki içeriye davet edilip de girmiş gibi, hiç iz yok.
Chan, bir yandan genç adamın ona getirdiği kağıtları ve fotoğrafları inceliyordu.
"Kim Seungmin..." diye mırıldandı.
Birkaç dakika sessizce kağıtları inceledikten sonra Jeongin'e döndü. Bakışlarını ciddileştirdi ve konuşmaya başladı.
C: Sizinle dürüst konuşacağım. Beş senedir kapalı olan bir cinayet dosyası söz konusu. Kurban ünlü olmayan biri olduğundan medyaya da yansımamış, önceden araştırılmamış. Şu an elimizde pek bir kanıt yok. Bu zorlu bir süreç olacak, emniyetin arşivlerini açtırıp taramam gerekecek, ayrıca ekibimle olay yeri çevresindeki insanları da içeren geniş bir soruşturma yürütmem gerekecek. Sizin de defalarca ifade vermeniz gerekecek, üstelik tüm bunlar epey pahalıya mal olacak sizin için. Kabul ediyor musunuz?
J: Chan bey, size şunu söyleyeyim, ben 3 senedir çalışıp para biriktirdim, sırf Seungmin'imin ruhu rahat etsin, adalet yerini bulsun diye. Ben her şeyi yapmaya, her türlü belgeyi bulmaya, her ifadeyi vermeye, her parayı ödemeye hazırım. Bu işi sizden başkası çözemez bu şehirde. Ne kadar sürerse sürsün, bana o katili bulun Chan bey.
Genç adamın iri gözleri cümlenin sonlarına doğru dolmaya başlamıştı. Gözyaşlarını tutmaya çalıştığı çok belliydi, dişlerini sıkınca gamzesi görünüyordu. Bu gözlerin arkasındaki acıyı hissetmemek elde değildi.
C: Anlaştık o halde.
Chan, elini uzattı. Jeongin, onun elini sıkarken gözlerine minnettarlıkla baktı.
J: Teşekkür ederim.
***
Yazarın notu: Merhaba! İlham gelmişken ard arda 2 bölüm yazdım, dumanı üstündeyken ikisini de ard arda atmaya karar verdim. Umarım beğenerek okuyorsunuzdur, yorumlarınızı bekliyorum 🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
grudge || hyunin x seungin
أدب الهواةYakın arkadaşı Jeongin'e karşı romantik hisleri olan Hyunjin; Jeongin'in erkek arkadaşı Seungmin'le tanışır..