Hyunjin, birkaç haftada bir görüştüğü Jeongin'le buluşmak için evinden çıktı.Jeongin'in ona diyeceklerinden haberi bile yoktu.
***
J: Ben seni buraya önemli bir şey anlatmak için çağırdım aslında Hyunjin.
Hyunjin içinden "Umarım bir sevgili yapmamıştır.." diye geçirdi.
Bu kez Jinnie yerine Hyunjin dediğine göre ciddi bir şeydi.
H: Anlat bakalım.
J: Normalde üzülüp tetiklendiğim için Seungmin konusunu açmıyordum biliyorsun.
Senelerdir duymadığı bu ismi duyunca Hyunjin'in başından aşağı kaynar sular döküldü. Kafasının içinde bir şeyler yıkılıp dökülüyor gibiydi, devasa bir kaos vardı içinde. Kafasındaki fırtınaları yüzüne yansıtmamaya çalışarak Jeongin'in konuştuklarını dinlemeye zorladı kendini.
J: Ben geçtiğimiz senelerde çalışırken hep para biriktirdim, çok ünlü bir dedektif var, eline geçen her vakayı çözüyormuş, ona gitmek için. Birkaç haftadır Seungmin'in katilini bulmak için çalışıyor, ben de ona belgeleri ve insanları bulmakta yardım ediyorum.
Hyunjin'in kafasındaki karmaşa gitgide şiddetleniyordu, kalp atışları da ona paralel hızlanıyordu. Şüpheli görünmemeliydi, senelerdir bu olay olmamış gibi yaşarlarken oldukça rahattı, şimdi de öyle olmalıydı.
J: O dönem Seungmin'in arkadaşlarından ve benim arkadaşlarımdan bir liste çıkarttık, en ufak bilgi kırıntısı bile katili bulmamıza yardım edecek.
Jeongin bakışlarını kaldırdı, iri gözlerini Hyunjin'inkilere sabitledi. Yalvarırcasına baktı.
J: Bize yardım eder misin?
Hyunjin donakalmıştı.
H: Nasıl?
J: İfade vermeye gelir misin? Dediğim gibi, bu yapboza en ufak bir parça katkın bile olsa çok büyük anlam ifade eder benim için.
Hyunjin, masum rolüne uygun davranacaksa eğer; bu teklifi rahatlıkla kabul etmesi gerekirdi. Fakat ifadede en ufak bir açık verirse, gerçek ortaya çıkabilirdi. Karşısında şehrin en ünlü dedektifi olacaktı. Fakat ifade vermeyi reddederse ciddi bir şekilde şüpheli duruma düşecekti.
H: B-ben pek bir şey diyemem ki.. Hem iyi konuşamam, senin ona anlattıklarından farklı bir şey anlatamam zaten, aynı şeyler tekrarlanmış olur.
Jeongin, Hyunjin'in masanın üzerinde duran ellerine uzanıp sıkıca tuttu.
J: Hyunjin, bu benim için çok önemli. Hem benim yıllar sonra rahat bir uyku uyuyabilmem için, hem de Seungmin'in rahat uyuyabilmesi için. En ufak bir detay bile çok önemli, belki de benim unuttuğum bir şey hatırlarsın ha?
Önce ellerine değen yumuşacık ellerin sıcaklığı ısıttı Hyunjin'in ruhunu, ardından Jeongin'in yalvaran gözleri içini parçaladı.
Jeongin ihtimal bile vermiyordu bunu Hyunjin'in yaptığına. Gerçek ortaya çıkarsa Jeongin'in uğrayacağı şoku hayal bile edemiyordu.
Ancak şüpheli duruma düşmemek için, seneler önce oynadığı tiyatroya devam etmek durumundaydı. Derin bir nefes aldı rolüne yeniden başlarken.
H: Peki, geleceğim.
J: Teşekkür ederim Jinnie.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
grudge || hyunin x seungin
Fiksi PenggemarYakın arkadaşı Jeongin'e karşı romantik hisleri olan Hyunjin; Jeongin'in erkek arkadaşı Seungmin'le tanışır..