7

372 48 8
                                    

Ağustos 2021

Dr: Kim Seungmin'in yakını!

Acil servisin bekleme odasında uyuyakalmış olan Hyunjin ve Jeongin, bu seslenişle gözlerini açtılar. Jeongin bir refleksle ayağa fırladı.

J: Benim! Buyrun hocam.

Dr: Siz nesi oluyordunuz?

J: Erkek arkadaşıyım. İsmim Jeongin.

Dr: Jeongin bey, sizinle biraz konuşmamız gerek. İsterseniz şöyle oturun.

Jeongin, doktorun ses tonu ve surat ifadesinden ötürü oldukça endişeliydi, uzanıp Hyunjin'in elini tuttu, evhamlı bir bakışla Hyunjin'in gözlerine baktı. Hyunjin, güven verircesine Jeongin'in elini sıktı.

Dr: Seungmin beyin durumu gece 2 sularında epey kötüleşti, kalbi durdu, biz de kalp masajına başladık..

Bir cümlenin sonunu bekleyen iki genç adam, doktorun gözlerine bakıyordu.

Ancak bekledikleri cevap, birbirinden çok farklıydı.

Dr: Bir saate yakın canlandırmayı denedik, kalp atımı bir ara geri dönse de sonradan tamamen durdu.

J: Yani? En son geri döndü değil mi?

Jeongin anlamak istemiyordu, bir mucize bekliyordu, şaşırtıcı bir mutlu son bekliyordu.

Hyunjin ise gidişattan memnundu. Gerçekten üzülmüş bir ifade vermeye çalışıyordu suratına şimdiden.

Dr: Malesef.. Başınız sağolsun.

Jeongin bu cümlenin üzerine hıçkırıklara boğuldu. Hyunjin ona sarıldı, kolunu sıvazladı.

Beklediği haberi duymuştu doktordan.

Dr: Defnedilme işlemleri için birtakım belgeler var, imzalaması için beyefendinin annesi veya babası gelebilir mi?

J: Annesi hayatta değil, babasıyla da görüşmüyordu. Ben imzalarım belgeleri.

Jeongin gözyaşları arasında zor cümle kuruyordu. Hyunjin ise şaşkındı, Seungmin'in aile durumundan haberdar değildi önceden.

Ben böyle zor bir hayatı olan bir adamın canına kıydım...

En azından yaşayan bir annenin evladına kıymadım, bir anneye evlat acısı göstermedim en azından.

Hyunjin'in vicdan muhasebesi gitgide çetinleşiyor, ruhunu ele geçirmeye başlıyordu. Vicdanını birazcık da olsa rahatlatabilmek için kendi kendine bahaneler bulmaya çalışıyordu, fakat pek başarılı olduğu söylenemezdi.

Şu an olayın peşine düşecek birileri yok en azından... Ben hapse giremem, girmemeliyim, yapamam orada...

Bunu en başta düşünecektin Hyunjin bey.

Fakat benim niyetim onu öldürmek değildi!

E neydi senin niyetin?

Sadece... Sadece canını yakmak istemiştim.

***

grudge || hyunin x seunginHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin