3. Bölüm

225 14 0
                                    

Multi:İlay Duru Sancak♥

Umarım seversinizz geçiş bölümü olduu oy ve yorumları bol tutalım.Parlatın yıldızlarıı🌟

İyi okumalar🥰💖

Patır kütür seslerin hemen ardından odama dolan yoğun ışıkla gözlerimi açtım.Annem tabi ki yine söylenerek uyandırmaya gelmişti.Gözlerimi açmadan bir posta dinlemeye başladım her sabah olduğu gibi.

"Kız veledim kalk artık aa her sabah her sabah ben sıkıldım he.Anneliğin uyandırma kısmından istifa edeceğim.İlay kalk tatile gideceksiniz hadi daha üçüz danalarımı uyandıracağım,ikizin kalktı sporunu yapıp geldi ay oğluşum kadar olamadınız ya"gülerek gözlerimi açtığımda kınayan bakışlarını bana çevirdi

"Bir de gülüyorsun kalk kız sıpa git giyin bir şeyler yiyip çıkın gidin artık.Hadi hadii"söylenmeleriyle hızla doğrulup yanına koştum ne olduğunu anlamadan yanağına şapur şupur bir öpücük bırakıp banyoma kaçtım.Arkamdan bağırma sesi geliyordu.

"Pü sana pis kız seni bu ne ya"ne kadar söylense de sesindeki memnun tınıyı artık anlıyordum.Bu kadın fena deliydi.Banyodaki işlerimi halledip kısa bir duş aldım ve odama geçtim.Önce kapıdan koridora bağırarak

"Aşağı inen biri benim bavulumu da alsın"dedim ve sonra giyinme odama geçerek hazırlanmaya başladım.Şimdi siz diyorsunuz neler oluyor?Mezuniyetin ardından babamların izniyle bir hafta evde dinlenmiştik ardından çocukların-üçüzler ve arkadaşları-ısrarı üzerine bizim tayfa ve kardeşlerimiz olarak tatile gitmeye karar vermiştik.Ve sonunda Bodrum-Çeşme tatilini ayarlamıştık.Bugün ise tatile gideceğimiz gündü.

Uzun bir süre fazlasıyla stres altında geçen 5 yılın ardından rahat bir tatil yapabiliriz diye düşünüyorduk ama iki gün önce ananemin fenalaşması ve hastaneye kaldırılmasıyla hepimiz kötü olmuştuk.Neyse ki bir kaç tenkit ardından ananemi eve getirmiştik ve şuan dinleniyordu.Tatile gitmeyi ısrarla reddetmiş olsak da ananem tabi ki asla kabul etmeyerek gitmezsek küseceğini söylemişti. Temmuz ayına gireli 3 gün olmuştu ve Eylül de çocuklar okulları için kendi yaşadıkları yerlere döneceklerdi tabi mezun tayfa da yeni işlerine.

Sonunda hazırlanıp yüzümü kremlemeye geçtim.Kremden sonra lip-balm da sürüp hafif nemli saçlarımı dağıtarak aynaya son bir bakış attım.

Kremden sonra lip-balm da sürüp hafif nemli saçlarımı dağıtarak aynaya son bir bakış attım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çantamı ve kimsenin almaya gelmediği bavulumu alarak aşağı indim.Mutfaktan gelen sesleri duyduğumda oraya yöneldim.

Annem masaya bir şeyler koyarken çocuklar ve Alaz oturmuş hızlı hızlı bir şeyler yiyorlardı.İçeri girip

"Günaydın"diye seslendim.Bakışları bana dönerken hepsi günaydın karşılığını vermişti.Annem

"İlay hızlı hızlı bir şeyler ye çıkın artık yola.Gidip biraz da dinlenirsiniz."kafamla onaylayıp masaya yerleştim.Bir şeyler yerken

Namütehani Aşk(Mahalle Aşkları 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin