9.Bölüm

127 15 6
                                    

Multi:Ayaz Sarıhan💖

Bol oy ve yorumlarını bekliyorumm.İyi okumalarr canımlarr 💚💛

Yine uyanmış annemin isteği üzerine ekmek almaya fırına gidiyordum.Pijamalarımın üzerine geçirdiğim kalın montum,öylesine topladığım topuzum ve ayaklarımdaki ugglarımla çokta iç açıcı görünmediğimin farkındaydım ama umurumda değildi şu an.Soğuktan biran önce kurtulmak için hızlı adımlarla fırına girdim.İçerideki bakışlar bana döndüğünde hiç kimseyi umursamadan direkt Umut'a yaklaştım.

"Eniştem yok mu?"

"Yok gelmedi daha"

"Tuğra?"

"O diğer dükkanlardan birine gidecekti bugün"

"Ay tamam bana üç ekmek versene"

"Hemen"diyip arkaya döndüğünde yanımdaki teyze kolumu dürterek ona dönmemi sağladı.

"Sen Neslihan'ın torunu musun?"

"Evet teyze"

"Annen baban nasıllar kızım?Geldiniz geleli mahalleye çok göremiyoruz"

"İyiler teyzecim teşekkürler"

"Sen büyük kızı mısın Güneş'in?"

"Hıhım"

"Okuyo musun kızım sen?"

"Yok teyze bitirdim ben"

"Ne iş görüyosun sen şimdi ?"içten içe tövbe çekerken 

"Mimarım teyze çalışıyorum"dedim.

"Oh oh maşallah kızım-"Umut'un uzattığı poşetle hemen öne atılıp ekmekleri aldım.

"İyi günler teyze"diyerek fırından çıktım.Yine hızlı adımlarla bakkala geçerken sabah sabah çıkmamın bir anlamı olsun diye kendime milkanın çilek dolgulu çikolatasından almaya karar vermiştim.Bakkala girdiğimde yine rafları yerleştiren Bora ve kasada duran Harun amcayı gördüm.

"Günaydınn"diyerek girdiğimde ikisinin de bakışları bana döndü.Bir aylık süreçte buradan sürekli alışveriş yaparak hem onlara alışmış hem de onların bana alışmasını sağlamıştım.

"Günaydın deli kız"diyen Harun amcaya gülerken Bora da 

"Günaydın hayırdır sen çıkmazdın bu saatte?"dedi.Omuz silkip yüzümü buruştururken

"Alaz şirkete erken geçmiş bana kaldı şu soğukta çıkmak"dedim.Gülerken 

"Bir kere de söylenme be kızım"dedi.Ona kötü bakışlar atarken aldığım abur cuburlarla kasaya geçtim.Harun amcanın söylediği fiyatı ödeyip onlara da veda ederek bakkaldan çıktım.Çıkar çıkmaz karşı kaldırımda ağzından sigarası ile bana bakan Ayazla karşılaştım.

Onunla şirkette çalışmamız üzerinden bir hafta geçmişti.Bu bir haftada ben sürekli kaçarken o sürekli etrafımda belirmiş ve sık sık da benimle konuşmaya çalışmıştı.Çoğundan sıyrılsam da buraya kadardı sanırım.Ben kaldırıma çıktığımda duraksarken o da sigarasını söndürüp kenardaki çöp kutusuna fırlattı ardından alaylı bir ifadeyle aramızdaki bir iki adımlık mesafeyi kapattı.

"Günaydın kaçak"ters ters baktığımda gülmeye başlamasıyla sinirlerim tepeme çıkarken 

"Salak ya"diye mırıldanıp sert adımlarla yürümeye başlamıştım bile.Arkamdan gelirken hem gülüyor hem de konuşuyordu.

"Ben şimdi niye salak oldum onu anlamadım.Benden neden kaçtığınızı anlamadığım gibi İlay hanım?Bu konular hakkında her hangi bir açıklamanız mevcut mu acaba?Belki benimle paylaşmak istersiniz."yürümeye devam ederken yanımda yürümeye başlamasıyla göz devirdim 

Namütehani Aşk(Mahalle Aşkları 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin