Multi:İlayımız 🌟
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.Parlatın yıldızları.İyi okumalar🌟🥰
Arabadaki sessizlikle camımı hafif araladım ve sabahın serin temiz havasını içime çektim.Aradan tam 6 gün geçmiş ve eve dönmek üzere yola çıkmıştık.Otelden ayrılalı 40 dakika civarı olmuşken arabadakiler uyumuşlardı.Tatil fazlasıyla iyi geçmişti,Arslanlarla karşılaştığım günden sonra tatilimize normal devam etmiştik.2 gün sonra anlaşarak akşam yemeği yemiştim onlarla ardından ise onlar Eskişehir'e dönmüşlerdi.Kızlarla Arslan hakkında konuştuktan sonra içime düşen sıkıntıyla diğerlerinden ayrılıp biraz dolaşmış ve tek başıma sahilde sabahlayıp düşünmüştüm.
Düşünürken fark etmiştim ki Ayaz'a olan duygularımı içime atmış saklamıştım ama ondan vazgeçmiş değildim.Ona olan sevgim ise asla azalmamış gün geçtikçe artmıştı ve sanırım bu benimle sonsuza kadar gelecek bir sevgiydi.Sadece onu unutacağım diyerek kendimi şartladığım için duygularım kırgınlıklarımın umutsuzluklarımın gölgesinde kalmıştı.Düşünmeye devam ettiğimde fark ettiğim şey ise en ufak sohbetimizde dahi hızlanan ama benim ısrarla reddettiğim kalbimdi.Ne sevgime ne de kendime bu ihaneti yapıp hayatıma başkasını alamazdım.Ayaz bana hiç gelmezdi belki de ama ben bana gelmese bile ona olan sevgime ihanet edemezdim.Şu yaşıma kadar da duygularımı aksi yönde etkileyecek kimse çıkmamıştı karşıma.
Elimi şarkı açmak üzere telefonuma attım.Arabaya bağladıktan sonra karışık çal yaptım.Mabel Matiz Karakol çalmaya başladığında yüzümde buruk bir tebessüm oluştu.Son zamanlarda çokça dinlediğim şarkıydı.
'Her gecemde akşamımda
Tütüyorsun gözlerimde
Her şafakta her güneşte
Sana dair bir şey var işte'
Şarkının en sevdiğim kısmını mırıltıyla söyledikten sonra aniden telefonumun çalması ile arabada yüksek bir ses yankılandı.Kübra,Biricik ve Ecem benimle geliyordu.Hepsi yerlerinden sıçradığında ekrandaki Yalın'ım yazısıyla aramayı kabul ettim.
"Güzelim?"
"Efendim Yalın?"
"Duralım diyoruz 2 saat oldu neredeyse biraz dinlenelim bir de bir şeyler atıştıralım."Bakışlarımı saate çevirdiğimde dediği kadar olmuştu ve ben şaşırmıştım.
"Olur fark etmez bana kızlar telefon sesiyle uyandılar zaten"
"Yanına bizimkilerden birini al tek başına uykun gelir"araya Kübra girdi
"Biz varızyaa aa"
"Uyuyorsunuz Kübra?"
"Ay uyandık işte tamam uyumayız daha da "
"Tamam neyse hadi kapatıyorum şimdi duracağımız yerde sinyal veririm"
"Tamamdır görüşürüz"telefon kapandıktan sonra kızlara baktım.Yan koltuğumda otura Biricik hala ayılamamış saf saf etrafa bakıyordu.Kübra uflayıp puflarken Ecem başını ovuyordu.
"Günaydın prensesler"dedim alaylı sesimle.Ecem dikiz aynasından saçına başına bakıp
"Ya ya ne prenses ama"dedi.Dediği ile hepsi birbirine bakıp kahkahayı basmıştı.Bende onlara katıldığımda bir süre gülmeye devam ettik.Yanımdaki Biricik ayılmış olmalı ki elini ekrana atıp homurdanarak
"Bu ne kızım niye efkar yapıyoruz sabah sabah ?"dedi.Telefonumu da alıp bir şeyler yaptıktan sonra şarkı sesi duyuldu arabada ve birbirimize bir bakış atıp aynı anda bağırarak söylemeye başladık.Camları ful açıp saçlarımızın rüzgarda salınmasına izin verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Namütehani Aşk(Mahalle Aşkları 2)
ChickLitİki çok yakın ailenin en büyük iki çocuğu onlar,Ayaz ve İlay Duru.İlay babasının gözbebeği,Ayaz babasının aslanı.Çok küçük yaşlardan itibaren birlikte büyüyen iki gencin tüm olmazlara,çıkmazlara ve zorluklara rağmen birbirlerine tutulma hikayesi...V...