-No bine ba Marius hai zi cum ai ajuns in situația asta. Îi zic eu.
-Ba, pai e simplu, am plecat de lângă voi pentru că știam că o să pierdeți războiul și....
Îl întrerup.
-Ce facem noi? Cum sa pierdem ești țăran?
-Da mă nu știi cum s-a întâmplat în timpul nostru? Au venit rușii cu mai mulți oameni decât aveau germanii gloanțe și la fel și cu tancurile.
-Tu cine vrei să câștige? Îl întreb eu cu o față serioasă.
-Pai germanii dar știi...
Îl întrerup încă o dată.
-Atunci asta o sa se întâmple. Acum hai in vacanță că avem liber toată săptămâna și acum te avem și pe tine in grijă.
-Hai mai repede imbecililor! Strigă Denis din față. Ne așteaptă muntele!
Eu și Marius ne apropiem de restul grupului mergând cu toții să ne facem bagajele.
In timp ce noi ne puneam haine in valize pe ușă intră un ofițer.
-Heil Hitler! Am venit să va informez in legătură cu vehiculul pe care l-ați cerut.
-De ce m-ați oprit că n-am făcut nimic. Spune Alex pe un ton superior.
-Dar nu am...
-Adica ești vacă, mă faci grasă, curva-i ma-ta ba George.
-Stai mă calma. Îl calmează Emi pe Alex. Că iar îți iau hainele și banii la pariuri.
-Nu vezi mă că ne întrerupe din ce făceam... Chiar ce făceam?
-Ba și da și.... Emi încerca să revină la vechea lui vorbă.
-NU!!! Strigăm toți în cor la Emi.
-Exact. Spune Emi zâmbind.
Dragoș se apropie de ofițer.
-Scopul și durata vizitei.
-Am fost trimis să vă informez in legătură cu vehiculul cu care o să plecați în permisie.
-Nu am cerut nimic, avem tanc. Spune Dragoș sigur pe el.
- Și ce frumosule, plecați fara mine? Spune Miruna intrând pe ușă.
- Domnișoară îmi permiteți să continui? Spune ofițerul... Am nevoie la toaletă.
- Tu cine ești? Hmmm.... Pari drăguț...
- Miruna.... Mă uit urât la ea fără să mai zic nimic.
- V-a fost alocat un kübelwagen pentru a pleca.
-Pai și cum încăpem toți? Întreb eu.
-La cererea unuia dintre voi a fost sudat in lateral un atașament de motocicleta cu o mitralieră mg34.
După ce termină de vorbit sergentul se întoarce cu spatele și părăsește camera.
-Care e idiotul care a cerut așa ceva? Întreabă Denis. Cum sa strici tu o mașină pentru așa ceva.
-Nu sunt idiot, sunt ingenios. Se trezește Marius sa vorbească.
-Nu, tu ești doar prost.
Terminam toți de făcut bagajele și ieșim în fața clădirii în care ne erau camerele că sa vedem abominația cu care urma să plecăm la munte.
-Marius...
-Da.
-Cand terminam vacanța te pun sa mănânci chestia aia bucată cu bucată și piuliță cu piuliță. Îl amenința Denis.
-Si cum naiba voiai să încăpem toți într-o mașină de 5 locuri. Îi răspunde Marius.
-Luam două imbecilule. Îi zice Alex.
- Da mă dar unde era aventura, doar gândește-te, toți 7 într-o mașină în drum spre necunoscut, o aventură a prieteniei...
-Eu vin cu avionul. Zice Miruna. Ne vedem la Brașov și de acolo dacă mai merge căcatul ăsta merg cu voi unde vreți.
-Oricum cabana e aproape de Brașov. Zic eu.
-Perfect atunci ne vedem acolo.
Miruna pleacă de lângă noi și ne lasă cu Marius in fața noastră.
-Atunci vreau sa va imaginați, 6 prieteni pe un drum spre aventura sigură, plin de peripeții....
Pe Marius îl întrerupe Dragoș.
-Eu merg cu trenul.
-Vin și eu. Spune Emi.
-Daca vine asta vin și eu. Spune Alex. Vreau revanșa la pariuri, mă simt norocos.
-Denis, mergem și noi? Întreb eu.
-Da cum sa nu.
Marius rămâne singurul care vrea sa plece cu improvizația lui.
In timp ce noi plecam spre tren, Marius se chinuia să pornească mașina și striga după noi.
-Asa sa faceți. Plecați! Trădătorilor!
Într-un final pornește mașina și trece pe lângă noi aproape lovind un locotenent și un medic care se întorceau de la masă.
CITEȘTI
In linia intai cu tanc, fara tanc
General FictionSuntem 6 retardati care viseaza sa aibe tanc si o retardata care vrea avion. Încercăm sa aducem puțin umor în ceea ce s-a întâmplat în cel de-al doilea război mondial.