In timp ce noi stateam in camera de hotel plictisiti de moarte ,Emi intra pe usa si spune:
-Ba am gasit ce sa facem!
Noi toti ne uitam la el si observam ca in mana are o galeata si o pensula.
-Hai sa vedem vopseaua cum se usuca pe un perete.
Eu si Marius citeam cate un ziar si zicem:
-Perfect. Noi citim si voi va distrati in felul vostru.
-Ce naiba cititi ma?(intreaba Denis)
-Play boy......(zice Marius sarcastic)
-Sa muriti voi!
-Da coaie apare si ma-ta aici.
-Te duci dracu.
-Hai ba gata. (ne opreste Alex )
In timp ce noi, vorbeam un ofiter intra pe usa, ii ia vopseaua lui Emi din mana, o arunca pe geam...
- Ba vopseaua mea!(striga Emi) Asta sa imi dea banii pe vopsea ca il arunc dupa ea.
Ofiterul ii inmaneaza lui Dragos o scrisoare si pleaca fara sa zica nimic.
-Ba Magie, baga si citeste.(spune Dragos dandu-mi scrisoarea)
Citesc scrisoarea si apoi le explic ce scrie.
-Ba, zice ca noul Tiger e gata si trebuie sa il testam sambata.
-Pai stai altceva nu mai zice?(intreaba Dragos)
-Ca lui Alex ii e interzis sa poarte chiloti,cica ii place lui Himmler putin cam mult de el.
Toti mor de ras mai putin Alex.
-Ba coaie eu nu nu vin daca e pe bulangeala!
-Stai ma chill ca glumeam .Ba ia stai ca azi e sambata.
-Bag pula-n el mesager ca a venit tarziu!(Tipa Dragos)
Ne imbracam toti in uniforme, ne punem curelele si pistoalele si pornim spre padurea din apropiere unde trebuia sa testam noul Tiger.
-Ba eu sper ca Marius nu face ca data trecuta.(zice Denis incarcand tunul)
-Nu a fost vina mea ca nu mi-au dat astia gaz bun.(raspunde Marius)
-Tu ai dus motorul la 20 de mii de turatii .
-Nu e vina mea ca a luat foc nu eu am pus dealul in drum .
Pornim motorul care de data asta era ceva mai galagios decat de obicei si trebuia sa purtam casti pentru a vorbi intre noi.
-Ioi ba, astea-s de la Razer!( se bucura Alex)
-Sunt pe dracu sa te ia.(raspunde Dragos) Hai Marius da-i gaz!
-In sfarsit ai nimerit-o.
In mod ciudat Marius nu a mai dat foc la tanc de aceasta data si prezentarea a decurs destul de bine in afara de cateva mici probleme,dar nu cu tancul ci cu Hitler care acum era plin de funingine si praf de pusca de la glontul de test tras ,dar per total a decurs bine totul.
Primim ordin ca in urmatoarea zi sa pornim inapoi pe front cu noul Tiger pentru mai multe teste, dar noi cerem ca tancul sa fie insemnat cu numarul 69 in loc de 1 cum trebuia, nu din motive strategice ci doar pentru estetica caci nimic nu baga mai mult frica in oameni decat echipajul 69.
-Ba coaie astia chiar ne-au scris 69 pe tanc?(intreaba Alex)
-Da ba. Sa stie rusii si toata lumea ca noi nu avem frane.(Raspunde Marius) La propriu, astia ne-au zis ca nu au timp sa puna frane si sa le instalam noi acolo.
-Hai sa-mi bag...(zice Denis)
-Dragos controleaza-ti naiba coiele acum ce mai ai?(intreaba Emi)
-Imi e frica sa-mi bag.
-Ca nu avem frane?
-NU! Ca nu stiu acum cum o sa conduca Marius,inainte mai aveam o siguranta. Acum pula.
Il urcam pe Dragos in tanc cu forta si il legam cu funie de scaun sa nu fuga apoi pornim spre front.
CITEȘTI
In linia intai cu tanc, fara tanc
General FictionSuntem 6 retardati care viseaza sa aibe tanc si o retardata care vrea avion. Încercăm sa aducem puțin umor în ceea ce s-a întâmplat în cel de-al doilea război mondial.