CAPITOLUL 30.5

2 0 0
                                    


Intre timp in timpul nostru un prieten, Cristi, ajunge in casa noastra.

-Ba coaie am venit si eu la Bu.... Unde pula mea sunteti?

Cristi intra in casa fara sa ii raspunda cineva din moment ce noi toti ne aflam in alta perioada.

-Marius!....... Denis!........ Dragos!....... Emi!........ Alex!

Cristi urca la etajul casei unde erau camerele noastre si incepe sa caute in fiecare sa vada unde suntem. Nu ne gaseste pe nici unul asa ca se duce spre bucatarie.

-Ba coaie unde sunteti?

Isi scoate telefonul din buzunar si incepe sa ne sune, dar in afara de telefonul meu si telefonul lui Marius restul erau in trecut.

Gaseste in sufragerie telefoanele pe masa din fata canapelei, masa pe care se afla si lista lui Denis de cumparaturi de cand a creat idiotenia de carton.

-La ce dracu v-au trebuit 6 role de scotch, 4 kilograme de lipici si cine pula mea are nevoie de butoane de la jucariile cu sunete de animale pt copii.

Probabil ca nu a vrut sa bage in seama ca in paranteza scria "butoane jucarii animale furate din Jumbo", probabil ca nu se astepta la mai mult de la  noi.

-Pula mea ii astept sa se intoarca, coaie dar nici gunoiul nu l-au scos. spune Cristi in timp ce se uita la dracia rapanoasa din carton de pe hol.

Se apropie de asa zisa "masina a timpului" ( mai bine zis a timpului pierdut, mai ceva ca alcoolul) si apasa pe primul buton care ii sare in ochi.

"MUUUUU"

Cristi ia mana de pe buton dupa ce incepe sa scoata sunete de vaci, se intoarce cu spatele, da sa plece si apoi aude un sunet cu cel al unui inceput de apel.

-Alo.

-Care esti ma? intreaba Cristi

-Cristi ce dracu cauti in casa?

-Denis?

-Da ma, ce vrei?

-Unde sunteti si de ce nu raspundeti nici unul la telefon?

-Poveste lunga. Pe scurt suntem undeva in desert, eu stau in tanc si restul sunt afara in ceva oras.

-V-ati luat tanc?

-Asta e important..... Coaie suntem in trecut.

-Du-te-n pula, nu te cred.

-Da ma, dar nu apasa pe butonul cu broaste ca te trimite si pe tine aici.

-Pai stai, daca voi sunteti acolo si gunoiul asta....

-NU-I GUNOI!

-Bine nu-i gunoi, aceasta minunatie a ingineriei romanesti, ii trebuia si stampila de inginer si gata.

-Mai bine.

-Bun, daca asta e aici si voi acolo, cum va intoarceti?

-Buna intrebare, dar are buton de cautat si salvat, daca apesi pe ala o sa o trimita inapoi dupa noi si putem sa o folosim sa ne intoarcem.

-Pai si care e ala?

-Nu mai stiu.

-Oooook... deci ai zis ca ala cu broaste merge in trecut si din cate vad asta cu vaci va suna cumva.

-Da, a chiar, vezi ca e un buton care te face sa ai diaree exploziva, sa nu apesi pe el.

-Pai si asta care e?

-Nu mai stiu....

-Si restul de butoane?

-Idiotenii, nimic periculos.

Cristi apasa din curiozitate pe butonul cu gaini.

-Ba coaie parca vreau sa fut ceva.

-A, ai gasit butonul ala, stai linistit 5 minute ca iti trece...... Cristi? Mai esti acolo? 

..................................................................................................................................

In linia intai cu tanc, fara tancUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum