In timp ce Denis isi facea de cap cu Cristi la radio, noi aveam mai nou probleme si mai mari decat britanicii care incercau sa ne spaga usa cu 5 minute inainte ca Emi sa le arunce o grenada in cap.
Acum tuturor ne tiuiau urechile, bine, mai putin lui Emi care era pe acoperis si la distanta mare de explozie comparativ cu noi.
Incepem cu totii sa ne ridicam de jos, sa ne scuturam de praf si sa ne adunam lucrurile.
-MARIUS!!! MI-AI VAZUT CASCA? intreb eu
-CE? VEZI CA TI-A ZBURAT CASCA! imi raspunde la fel de surd ca si mine
-CE VORBITI ACOLO? NU MAI VORBITI CU PULE-N GURA! intervine Alex in discutie
-CINE DRACU V-A DAT PE MUTE? tipa Dragos la noi, dar cine dracu il auzea.
-Puteti sa nu mai tipati ca ultimii oligofreni nascuti fara urechi angajati clopotari la biserica? spune Emi in timp ce cobora de pe acoperis.
-CE!? raspundem noi
Emi ne aduna pe toti si ne ia sa ne intoarcem la tanc din moment ce eram inutili fara sa auzim.
Pana sa iesim din casa in care ne aflam vedem cum trec prin fata usii distruse 3 blindate de infanterie si in spatele lor tancul nostru care era condus de Denis si care pana sa ajunga la noi era plin de moloz, cel mai probabil intrase cu el prin ceva cladiri si ii zgariase si vopseaua.
Ne urcam toti 5 pe tanc si apoi direct inauntru prin trapele de deasupra, dar locurile erau putin schimbate acum din moment ce Denis conducea.
-DA-I DENIS MAI TARE CA DUCE! striga Marius in microfonul de la castile de comunicatii
-Nu mai tipa ba handicapat ordinar tinut in lanturi si futut in cur la orfelinat! ii raspunde Denis nervos
-Denis, nu te aude nici unul am aruncat eu o grenada langa ei. il lamureste Emi
-DENIS NU TE AUZIM CA NE-A SURZIT EMI CU O GRENADA! striga Alex
Denis intoarce tancul din moment ce nu mai avea nici foarte mult combustibil si ne ducem la cea mai apropiata baza cu statie medicala.
In timpul in care noi eram examinati Denis si Emi se apucau sa faca plinul, mult zis plinul pentru ca trebuia sa asteptam pentru urmatorul transport de resurse care ajungea cel tarziu in doua zile, dar ca trenurile din Romania putea sa aiba intarziere si mai mult, depindea de cat de multe probleme le faceau avioanele inamice.
-Ba Emi, de ce naiba ai facut asta?
-Te referi ca am aruncat o grenada langa o usa ca sa omor niste inamici?
-Nu, nu ca erau inamici. De ce i-ai omorat ? Nu ai si tu putina mila?
-Dar facem asta mereu cand distrugem tancuri si cand trag eu cu mitraliera din tanc dupa soldati.
-Da dar totusi pe astia i-ai vazut de aproape, le-ai vazut fetele.... Denis e intrerupt de Emi care ii apuca fata cu ambele maini pentru a face contact vizual
-Eu nu am aceste probleme triviale ca si frica sau sentimentul de vinovatie Denis, am vazut lucruri mai rele de atat, sunt traumatizat pe viata, nu o sa imi mai revin niciodata, sufletul meu e negru ca si chilotii lui Dragos, ca nu stie sa ii spele, viata nu are nici un sens si nici o valoare, totul e fara noima si razboiul nu e o gluma, omori sau esti omorat, asta e un lucru pe care l-am invatat de la Alex.
-Adica?
-In cazul lui e futi sau esti futut si crede-ma, nu vrei sa simti asta.
Emi ii da drumul lui Denis si il bate usor pe obraz.
-Eeeeee, uite a venit Miru. spune Emi in timp ce ii iese in cale Mirunei ca sa o ia in brate
-Unde sunt prostii aia? I-ati pierdut in sfarsit? intreba Miruna cu un zambet tamp pe fata
-Nu, sunt doar surzi mai nou, ii asteptam sa iasa de la infirmerie. raspunde Denis.
-Pacat, atunci stau si eu cu voi ca nu am ce face, nu am benzina la avion si baiatul ala dragut care m-a luat atunci sa merg cu el a inceput sa vorbeasca de ceva fata si asta e un mare red flag.
Miruna a continuat sa isi spuna dramele interminabile pana cand ne intorceam noi de la medic.
CITEȘTI
In linia intai cu tanc, fara tanc
Ficção GeralSuntem 6 retardati care viseaza sa aibe tanc si o retardata care vrea avion. Încercăm sa aducem puțin umor în ceea ce s-a întâmplat în cel de-al doilea război mondial.