CAPITOLUL 22

1 0 0
                                    


-Ba Marius, imi bag pula in condusul tau de oligofren mancator de orez facut din plastic in Ungaria. zice Denis in timp ce Marius conduce prin toate gropile pe care le gaseste.

-Da' condu tu ma daca stii mai bine. ii raspunde Marius in timp ce isi ia mainile de pe volan si masina incepe sa vireze la dreapta brusc si se loveste de un stalp.

Ne dam cu totii jos din masina uitandu-ne la ratatul care ne-a lasat pe drum.

-Ba dar esti handicapat? Acum nu mai e buna masina asta nici ca si cazan de tuica. ii zice Denis.

In timp ce Marius si Denis se certau, noi restul ne uitam pe harta sa vedem pe unde suntem, fiind pe drum de cam 3 zile.

-Denis! strig eu.

-Stai ma nu vezi ca ma cert cu asta? Ba idiotule...continua el cu cearta.

Ma duc langa cei doi si ii intind lui Denis un pistol pe care l-am luat de la americani, un m1911, care ii atrage imediat lui Denis atentia.

-Uuuuu... shiny.

-Bun, Marius, cati kilometri zicea pe ultimul semn ca mai sunt pana la Berlin?

-Nu stiu, cam 5 parca.

-Atunci cred ca putem sa ii mergem.... nu apuc sa termin propozitia ca sunt intrerupt.

-NU! zice Miruna suparata. Imi e frig si nu am mai baut nimic de cand am ajuns aici dupa voi, ca la cabana a trebuit sa va apucati sa va jucati cu prostii aia de americani si nu am apucat sa facem nimic cu bautura.

-Tie iti e frig? vine Emi spre Miruna complet alb de la zapada. Macar tu nu a trebuit sa stai in cacatul ala de atasament sudat de Marius de masina si la cat de bine sudeaza asta a trebuit sa ma tin si de masina ca altfel ma pirdeati pe drum. Poate sa va zica si Dragos.

Emi se intoarce in directia in care trebuia sa fie Dragos dar din nefericie pentru el nu era acolo.

-Unde cacat e asta?

Portbagajul masinii se deschide si din el iese Dragos cu o sticla de alcool in mana.

-Bwa, oi ma tinetz pe mine aci bro?

In timp ce zice asta Dragos cade in zapada si adoarme.

-Aia zic! zice Miruna fericita in timp ce ridica sticla de alcool din zapada.

Miruna se apuca sa bea ca si cum ar bea apa si apoi arunca sticla pe sosea.

-Buf! zice ea in timp ce mai are putin si cade in fata.

Noi restul ne uitam unii la altii.

-Auziti dar de ce ne uitam asa unul la altul gen? intreaba Alex.

-Ba dar tu de unde ai aparut? il intreaba  Emi putin speriat din moment ce a aparut brusc langa noi.

-Pai totul a inceput in ziua in care m-am nascut.....

Pana la urma reusim sa ii adunam pe Miruna si Dragos, il punem pe Dragos cu fata in jos ca sa il taram si din proprie initiativa Miruna se urca pe spatele lui, se uita la noi, noi la ea, ridica mainile si zice:

-Buf!

Apoi pornim spre Berlin tragandu-i dupa noi.

Dupa aproximativ doua ore ajungem la intrarea in oras unde luam tramvaiul pana aproape de cladirea guvernului.

-Coaie imi bag pula in astia acum s-au trezit sa imi dea amenda? zice Marius suparat. Voi cum naiba nu ati luat?

-Pai plm, daca tu te iei in gura cu controlorul cand nu ai bilet. ii zice Emi.

-Da ma bine, ce vrei daca nu ma lasa sa stau pe scaun....

-Adevarul e ca tie iti trebuie un loc de handicapat. ii zice Alex.

Dupa inca putina cearta ne hotaram sa intram in cladire unde am fost lasati sa intram in camera cu Hitler si generalii lui in timp ce ei planuiau urmatoarele atacuri si tactici pentru luptele din Africa.

Cu totii salutam cu un "Heil Hitler" mai putin Alex care intra ultimul.

-Ce faci ba pula, lua-ne-am coaiele in gura! In public.

Toti din sala se uita putin confuzi la el si Hitler incepe sa rada.

-Ich mag ihn. (imi place de el)

Alex se uita la noi.

-Ce-a zis asta ma?

-Ca ii place de tine. ii raspunde Marius.

-Ba.... fara bulangeala.

Dupa cateva discutii cu Fuhrer-ul suntem informati ca impreuna cu divizia romaneasca pe care am antrenat-o suntem trimisi in Africa de nord ca si divizie expeditionara pentru a ajuta la recuperarea terenului pierdut dupa a doua batalie de la El Alamein, urmand sa plecam cu trenul in 3 zile de la gara din Berlin si regrupandu-ne in Sicilia cu divizia romaneasca pentru a pleca cu vaporul.

In acelasi timp Miruna trebuia sa fie stationata in Franta pentru a ajuta la escortarea bombardierelor in noua campanie ce urma sa inceapa deasupra Marii Britanii.



In linia intai cu tanc, fara tancUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum