-Marius! zic eu.
-Ce vrei?
-Ce freza de prost ai.
-Ba dar ce amuzant, bine ca de Dragos nu rade nimeni.
-Pai el oricum avea fata de prost, acum ca are si freza, asta e partea a doua. zice Alex.
Noi radeam de Marius in principal pentru ca din cauza lui ne aflam in situatia actuala, fara cutie de viteze, etc...
-Ba Magie vezi in pula mea ce faci cu aia sa nu mai traga, ca la ce tinta au o sa ramana din transmisie decat piulitele de rezerva. imi zice Marius.
-Ce piulite de rezerva handicapatule?
-Da ma ca la mobila pe care o asamblezi acasa.
-Ba tu esti retardat? intervine Emi. Adica viata noastra depinde de niste piulite amarate pe care tu ai uitat sa le pui?
-Nu am uitat.....cred.....decat ca au ramas si na....
Denis se pregatea sa il loveasca pe Marius cu un glont de tanc in cap.
-Denis! zice Miruna.
-Da Miru.
-Sa nu ratezi.
-Stai ba nu da, prostul multiversului! striga Marius.
-Ba, vezi ca daca te zbati intra mai greu. zice Alex. O zic din proprie experienta.
Toti ne uitam putin bulversati la Alex care doar ridica din umeri.
Inca un glont loveste tancul in partea frontala a turetei producand un zgomot asemanator cu al unei batai in usa.
-Ocupat! striga Emi.
-Ba dar v-ati molipsit toti de la Marius? Sunteti mai prosti decat prevede legea. zice Miruna.
-Marius unde pula mea ai pus piulitele? intreb eu.
-Afara, in cutia din spatele turetei. De ce?
-Sa ma bata tata, daca nu repari tancul cu alea te ia mama dracu!
-Pai doar cu piulite? Unde ai facut scoala? La vericu la service?
Nu ii mai zicem nici unul nimic lui Marius asa ca pricepe mesajul si coboara prin trapa de sub tanc si incepe sa improvizeze ceva, la ce a facut pana acum ne asteptam sa foloseasca ceva guma de mestecat si daca avea un motor de drujba.
-Dragos! Vezi si tu ce e prin fata si spune pe unde sa trag. Alex da si tu ceva prin radio poate vin astia sa ne ajute, Denis tu stii ce sa faci si Emi pregateste-te sa tragi cum nu ai mai tras pana acum daca vin asti.... zic eu pana sa fiu intrerupt de Miruna.
-Fac pipi.
Toti ne uitam la ea, ea la noi, nu zice nimeni nimic pana cand Denis deschide gura.
-Acum te-ai gasit.
-Pai ce era sa zic, erati toti asa seriosi si acum ce vreti daca am nevoie la toaleta, ia nu va mai luati de mine.... zice Miruna in timp ce isi incrucisaza mainile si isi intoarce privirea de la noi.
Dupa cateva secunde ne revenim din faza de mai devreme.
-Pula pula pizda pizda. spune Alex in microfonul radioului.
-Pula Pula. ii zice Emi in timp ce se uita la el.
-De ce vorbesti urat ma? il intreaba Alex.
-Pizda pizda!
Amandoi incep sa rada fals in timp ce Dragos nu ii baga in seama si se uita in fata tancului prin gaura pe care o avea lasata in cupola de glontul de mai devreme.
-Baaaa! Vad un tanc. E ceva plm, patratos, ceva geometric, care se uita la noi.
-Multumim, ne-ai lamurit foarte mult Dragos. ii zice Denis.
Ma uit prin luneta tunului si pe o duna de nisip in fata noastra era un tanc Churchill care a tras inca un glont care a lovit din nou transmisia.
-COAIEEEEE! striga Marius de sub tanc. Doar ce reparasem si eu prima viteza, acum ce cacat sa fac? Sa le amestec? SA VA IAU FAMILIA IN PULA DE ENGLEZI BORATI!
Era clar ca de la distanta de aproape un kilometru nu puteam sa doboram un Churchill, la dracu chestiile alea aveau armura mai puternica decat un Tiger (and that's a fact).
-Ba coaie, de ce nu tragi? intreaba Dragos.
-Taci ma si asteapta.
Dupa cateva minute tancul inamic incepe sa se miste si in spatele lui se vad cateva randuri de infanterie, ideea era sa imobilizam intai tancul asa ca asteptam pana cand ajung aproape de cinci sute de metri.
-Gata?
-Arde-i ca pe furnici cu lupa. zice Denis.
-Da ca si cum ai da in ma-ta. zice Alex. Coaie eu oricum nu vad nimic dar sper ca va distrati.
Trag primul glont in senila tancului care incepe sa se invarta. Denis incarca urmatorul glont cu care tintesc sa le distrug tunul, in acelasi timp Emi tragea de zor cu mitraliera in soldatii care acum stateau pe nisip si incercau sa se fereasca de gloante.
In timpul asta Marius se urca inapoi in tanc oarecum fericit.
-Ba deci stiti ce nu mergea?
-Ma-ta? A stai ca ea merge pe centura. zice Miruna sarcastica.
-OOOOOOOO. striga Alex si Emi
-Ba ce muisti, nu facusem cuplarea la arborele cotit.
-Marius, explica in doua cuvinte ce e ala arbore cotit. zice Denis.
-O. O. Stiu eu. zice Dragos. Un copac.
Nimeni nu il baga in seama pe Dragos (scuze) si toti ne uitam la Marius pregatiti de o prostie.
-Deci..... E un.... Arbore cotit.
-Uneori inteligenta ta ma sperie Marius. zice Emi. Esti cu putin mai inteligent decat o caramida, in sensul ca tu stii sa respiri, din pacate.
Marius nu mai zice nimic si baga tancul in marsalier, aparent acum aveam asa ceva si ne retragem la o unitate de logistica pentru reparatii.
CITEȘTI
In linia intai cu tanc, fara tanc
Ficción GeneralSuntem 6 retardati care viseaza sa aibe tanc si o retardata care vrea avion. Încercăm sa aducem puțin umor în ceea ce s-a întâmplat în cel de-al doilea război mondial.