-Ba voi aveti net?(intreaba Dragos)
-Nu.
-Nu.
-Nu.(Raspund Alex, Emi si Denis.)
-Ba dar voi chiar atat de prosti sunteti?(intrebam eu si Marius in acelasi timp).Voi v-ati luat telefoanele cu voi in '41?
-Voi nu?(intreaba Denis)
-Nu coaie, sunteti idioti? Nici nu exista internet.(zic eu)
-Pai si stai, astia cum mortii lor se distreza daca nu joaca si ei un CS ceva?(intreba Emi)
-E....., se joaca Call of Duty..... (zice Marius sarcastic)
-Care dintre ele ?
-WW 2,nu-i evident? Ba coaie nu exista nici macar telefon mobil care sa nu cantareasca 50 de kilograme si voi vreti Call of Duty si CS?
-Ba...... si da si nu...... (zice Emi ca de obicei)
Dupa ce mergem cam 4 zile pe jos ne intalnim cu o masina SS trimisa dupa noi.Salutam ca de obicei si ni se spune ca Hitler vrea ca noi sa testam un nou model de tanc experimental ,bine nou pentru ei, voiau sa testam un Tiger facut de Porche.Bine inteles ca acceptam doar nu suntem ratati sa nu mergem cu un tanc care poate lua foc in orice moment ,ca doar ce se poate intampla.
Suntem primiti la centrul de test Porche unde se afla si Fuhrer-ul.
Ne urcam in prototipul de Tiger fiecare la locul sau si pornim motorul care din fericire nu a explodat inca.
Ni s-a spus sa conducem prin fata lui Hitler si sa tragem un foc de test pentru a-l uimi.
-Hai Marius da-i motorina.(zice Dragos)
-Gaz in mortii tai de incult.( zice Marius)
-Ultima data ai zis motorina .
-Da ba dar asta e inmatriculat pe Bulgaria si pus pe gaz in Romania.
-E perfect.(ma bag eu in seama)
Pornim tancul si in timp ce mergem spre locul unde trebuia sa fie Hitler, ii zic lui Denis:
-Baga Denis glontul de test.
-Asta care e?
-Doar de alea avem, incultule.
Denis inacarca tunul si ajungem aproape de locul in care trebuia sa prestam demonstratia .
-Ba Dragos iar iti atarna coaiele,acum de ce?( intreba Emi ca de obicei)
-De caldura.
Coaiele lui Dragos aveau dreptate chiar se facea extrem de cald in tanc din cauza motorului.
-Ba Marius lasa-l mai usor ca bubuim dracu.
-Ce dracu ba lasa-l ca duce dar suntem in deal e normal sa se incalzeasca putin.
-La cat il ai turat imbecilule?
-20.
-De ce, de kilometri?
-Nu ba prostule, 20 de mii de turatii pe minut.
Imediat ce ajungem in varful dealului ne dam jos din tanc din cauza caldurii si vedem ca din locul de unde era motorul incepe sa iasa foc.Noi toti stateam si ne uitam ,dupa cam un minut din cauza caldurii tunul trage si din tun zboara un proiectil direct in masina cu care a venit Hitler din moment ce era convenabil parcata dupa gardul terenului de testare.
-Denis.....(sopteste Alex foarte calm)
-Da?
- Ai belit-o.
-Nu eu sunt ala care a dat foc la tanc.Marius tu esti de vina.
-Tu ai bagat proiectil.
-Asa a zis Magie!
-Eu am zis de test idiotule.
-Aaaaaaa..... Eu am inteles the best.
-Si ce ai bagat?
-AP.
-Acum stii ce-i aia . Fmm de prost.
Hitler ramane nemiscat uitandu-se cand la tancul care ardea cand la masina explodata.Cu un gest din mana ii face semn reprezentantului Porche sa opreasca productia pentru "gunoil asta" asa cum a zis cu vorbele sale.
Noi stateam si ne uitam cum tipa Hitler la reprezentantul companiei.
In urmatoarele zile am ramas prin Germania aproape de Hamburg inr-un hotel destul de ieftin, urmand sa primim cam in doua luni modelul imbunatatit de Tiger din nou pentru test.
CITEȘTI
In linia intai cu tanc, fara tanc
General FictionSuntem 6 retardati care viseaza sa aibe tanc si o retardata care vrea avion. Încercăm sa aducem puțin umor în ceea ce s-a întâmplat în cel de-al doilea război mondial.