CAPITOLUL 15

4 0 0
                                    

In timpul atacului multi ruși abandonau tancurile in fața noastră fie din cauza problemelor pe care le aveau, fie de frica din moment ce tunurile de 57 mm nu erau în stare să ne oprească.
Spre finalul zilei ne dăm toți jos din tanc pentru a face un foc.
In timp ce noi căutam lemne de foc, de unde naiba, eram in mijlocul lui nicăieri, nici copaci nu creșteau, Marius se duce la unul dintre tancurile abandonate și se întoarce îmbrăcat în uniformă rusească și în mână avea un ppsh (un smg rusesc mai inutil decât hainele de iarna in Rusia)
-Ce....căcat....faci? întreabă Alex.
-N-ai tu treabă. răspunde Marius.
Intre timp noi am reușit să aprindem focul și să ne punem sacii de dormit langa el.
Era mai frig decât în congelator, se vedea că vine iarna.
Marius se apropie de noi toți și ne zice:
-Baieti eu m-am hotărât, mă duc să.....
Noi îl întrerupem.
-Sa te arunci de pe pod. zice Emi.
-Nu să.....
-Să bei ceanură. zic eu.
-Nu mă, să....
-Să îți bagi pula in acid sulfuric in timp ce cânți la balalaică. zice Alex.
-Ba aș plăti sa vad asta. spune Dragoș zâmbind.
-Ma lăsați să termin?
-Temina pe tine, nu pe noi, al dracu gay.... Ii zice Denis în glumă, da mă bagă, hai ce vrei?
-Ma duc să lupt împreună cu rușii.
-Da mă bine și după două ore te aduc ăștia înapoi și ne dau și bani sa te păstrăm. îi spun eu. Stai naiba și mănâncă ceva daca tot vrei sa te duci.
- нет (nu). zice Marius serios. Aia au mâncare, haine de iarna bune, nu vedeți proștilor că vine iarna?
- Ușor Ion zăpadă că nici tu nu te crezi. Zice Denis.
-Ba eu va las, ne vedem la Berlin când pierdeți războiul. (Marius se întoarce cu spatele la noi și pleacă în întuneric spre linia rusească de apărare.)
-Teoretic acum e inamic nu?Pot sa trag ? Întrebă Emi entuziasmat.
-Stai că am o idee. Zic eu. Ba Igor vezi că ți-ai uitat creierul in tanc!
-N-am nevoie de el pastreza-l! Îmi răspunde Marius.
Marius își continuă drumul și noi începem să facem glume pe seama lui, ca de obicei.
-Ba pe cat punem pariu că se întoarce în maxim 12 ore? Întrebă Dragoș.
-Eu zic 10. zice Emi.
-Maxim 9. zice Alex.
Alex și Emi se uită unul la altul și apoi Emi întreabă:
-Pe ce pui pariu că hainele de pe tine sunt ale mele de la ultimul pariu.
-Pe ce am mai de preț, COAIELE.
-No bine dar vezi că după le fac breloc deci sa nu te plangi.
Dupa câteva discuții ne punem toți să dormim așteptând rezultatul pariului.




In linia intai cu tanc, fara tancUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum