9

2.2K 150 168
                                    

arkdşlar betty'nin söylediği şarkı natalie 2V - tattoo isterseniz açabilirsiniz ama konserden sonrasını chase atlantics - swim ile falan okuyun please

Yorum istiyom bb.

Salı günkü dilbilimi dersimizde Bay Malik sınıfa kısa sınav yapmıştı ve ilk dersinden itibaren söylediği gibi, ilk dersinde sınıftan çıkan dokuz kişiyi sınava sokmamıştı gerçekten. Beni de sınav yapmamıştı söylediği gibi. İlk kısa sınavından notumu ilk dersinde alıp muaf olmuştum.

Cindy ise beni konser için ikna etmişti ama onunla sadece tek bir şarkıda anlaşmıştım ve o şarkıyı da ben seçmiştim. Şimdi ise bir haftadır provasını yaptığımız "sınav öncesi küçük moral konserini" gerçekleştirmek için kampüsteki kongre merkezi binasının önünde öğrencilerin gelmesini bekliyorduk. Her sene yapıyorduk bu konseri ve hiçbir sene de kaçırmıyorlardı.

Kucağındaki gitarın akordunu ayarlamaya çalışıyordum dakikalardır. Akord ayarlamayı hiç beceremezdim, önceki senelerde bunu benim için yapan başka biri vardı ama artık o da grupta değildi.

Konseri ayarlamasına rağmen hala ortalıkta olmayan Cindy'ye bakındım. O akord işinden anlıyordu, ona halletirebilirdim.

"Betty, ayarlamamı ister misin?"

Cindy'ye gerek kalmamıştı. Gilly akordu ayarlamayı teklif etmişti. "Çok iyi olur." dedim ve gitarı ona uzattım. Elindeki telefonundan akordu ayarladığı uygulamayı açıp akordu ayarlamaya başladı. Ben de o sırada Cindy'yi aradım.

"Neredesin Cindy? Neredeyse herkes geldi."

"Geliyorum. Sınav vardı." dedi alelacele ve telefonu suratıma kapattı. Kısa bir süre sonra da kalabalığın arasından zar zor geçerek sahneye çıktı.

"Naber? Nasılsın?"

Gömleğimin eteklerini arkaya doğru ittirip ellerimi belime koydum.

"Gerginim."

"Neden?"

Kalabalığa üstün körü bir bakış atıp tekrar Cindy'ye döndüm. "Bilmiyorum. Halbuki alışkınım kalabalığa şarkı söylemeye." İki elini de omuzlarıma koyduğunda bileğindeki pembe çantası dirseğine kadar kaydı.

"Betty...sadece bir şarkı söyleyeceksin. Üç dakika bir şey sürecek. Sonra da gideceksin."

Gülümsedi ve başını yana eğdi. "Rahatlattı mı seni?" Yaptığı şeye karşılık gülümsememek elde değildi. Ben dr gülümsedim ve "Ya...evet. Çok rahatlattı." dedim. İçimde tuhaf bir his vardı, gerginliğim ondan kaynaklanıyordu.

Dakikalar sonra konseri başlatmıştık. Gilly konserin açılışını yapmak için mikrofonda bir şeyler söylerken ben kalabalığı tarıyordum gözlerimle kimlerin olduğunu görmek için. Birkaç profesör ve öğretim görevlisi de gelmişti izlemeye.

Kalabalığa o kadar dalmışım ki Gilly'nin bana seslenmesini son anda duymuştum. "Betty, başlamak ister misin?" Yanıma kadar gelmişti. Başımı sallayıp "Olur." dedim ve mikrofonun arkasındaki yüksek sandalyeye oturup gitarı kucağıma koydum. Mikrofonu da kendi notuna göre ayarlanmıştım.

Derin bir nefes alıp gitarın tellerine dokundum. Hala kalabalığı tarıyordu gözlerim. Şarkıyı söylemeye başladığımda ise kalabalıkta gelişigüzel gezdirdiğim gözlerim tanıdık birine takılmıştı; Bay Malik.

Here I go, emotional
Why do I let you in?

Hala ona baktığımı fark ettiğimde kaşlarım istemsizce çatılmıştı ve bakışlarımı hızlıca çekmiştim ondan.

Betty Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin