25

835 97 115
                                    

youtube'a ya da youtube music'e zayn - leave before you love me yazıp bir dinleyin sonra bana teşekkür edersiniz

Betty'nin instagram hesabını takip edenler teşekkür etti bilee.

Oy sınırı +75

Bay Malik beni eve bıraktıktan sonra Dani'ye olanları anlatmıştım telefonda. Maçtan çıkınca aramıştı beni. Seth'e karşı zaten öfkeden deliye dönmüştü ama Bay Malik'in de bu kadar karışmasına kızmıştı. Abimin de orada olduğunu söylemiştim. Orada müdahale etmesi gereken biri varsa onun da abim olduğunu, başkasının olmadığını söylemişti.

Telefonu kapattıktan sonra biraz düşündüm telefonda konuştuklarımız hakkında. Sonra da Bay Malik'le yaptığımız konuşma hakkında, ona Seth'in bana yaşattığı kabusu anlatmam hakkında düşündüm. Anlattığımda pişman olmuştum. Hakkımda ne kadar çok şey bilirse o kadar müdahil oluyordu hayatıma.

Bu yüzden aramıza bir sınır koymaya karar verdim ve ertesi gün odasına gittim onunla konuşmak için. Sabah gittiğimde odasında yoktu, kapıdaki ders programını kontrol ettiğimde derste olduğunu gördüm. Saat ikide müsait olduğu için de tekrar kapısına gelmiştim şimdi.

Kapıyı çaldığımda içeriden "Gel." dediğini duydum ve odasına girdim. Bana bakmadı kapıyı kapatana kadar, bilgisayarda bir şeyler yazıyordu. Kapayı kapattığımda anca bakışlarını bir saniyeliğine bana çevirmiş ve sonra tekrar bilgisayar ekranına bakmıştı.

"Hoşgeldin Betty."

"İşiniz varsa sonra gelebilirim." Bilgisayarı gösterdim. "Müsait değilsiniz sanırım."

Başımı kaldırıp bana bakarken gözlüklerini de düzeltti. Sonra da bana masanın önündeki sandalyeyi gösterdi.

"İki dakika kadar bekler misin Betty? Çok az işim kaldı."

Dediğini yapıp oturdum. Çantamı kucağıma koyarken de etrafa bakınmıştım rastgele. Kütüphaneye takılmıştı bakışlarım. Kapkalın bir sözlük vardı kütüphanesinde. Ne için kullanıyor ya da hiç kullanıyor mu diye merak ettim nedense.

"Proje için mi geldin?" diye sorduğunda ona çevirmiştim başımı. Konuşmak istediğim başka bir konu vardı ve muhtemelen hoşuma gitmeyecekti de.

"Hayır. Ben başka bir şey konuşmak istiyorum."

Böyle söyleyince kaşları çatıldı ve bilgisayarda bir yere tıkladıktan sonra laptopun ekranını indirdi. Gözlüklerini de çıkarmış ve masaya bırakmıştı.

"Dün gece ile ilgiliyse eğer-"

"Evet. Dün gece ile ilgili." diye lafını kestim. O muhtemelen dün gece konuştuklarımızın aramızda kalmasını isteyeceğimi tahmin ediyordu ve rahatsız oluyorsam hiç konuşmamışız gibi davranacağını söylemeyi planlıyordu ama benim niyetim bunları söylemek ya da duymak değildi.

"Betty-" diye söze başladığında lafını yine kestim çünkü bir an önce söyleyeceklerimi söylemek istiyordum.

"Bay Malik dün akşamın hiç yaşanmaması gerekiyordu. Sizin olaya asla karışmamanız gerekiyordu. Size, Seth'in bana yaşattığı kabusu anlatmamalıydım."

Kaşları az öncekine göre daha da fazla çatıldı. "Peki." demesini beklemiyordum asla. "Ne istiyorsun? Aramıza mesafe koymak mı?"

Şaşırmıştım, afallamıştım ve ne tepki vereceğimi bilememiştim. Ne söyleceğimi, ne isteyeceğimi bilecek kadar artık tanımıştı demek ki beni. "Evet." derken de az önce gayet net çıkan sesim düşmüştü. Daha sakindi.

Betty Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin