🖤

52 12 6
                                    

Büyük bir sarsıntıyla uyandım. Elif " çok şükür uyandın öldün zannettim" dedi. Ben onun dediklerine göz devirirkem,ezgi mutlulukla bana döndü.

"kızlar hadi kantine gidelim" dedi. Benim pek istekli olmadığımı gören Ahsen arkadaşımız pardon hiç doymayan arkadaşımız beni yerimden kaldırıp kantine indirmişti. Ben ne olduğunu anlayamazken kantine gelmiştik.

Kızlar ne istersiniz diye sorunca ayağa kalkıp ice tea almaya yönelmiştimki Ezgi beni kolumdan tutup "hop hesaplar benden" demişti.

Ben itiraz edicekken o herkese kafasına göre bir şeyler almaya gitmişti. Elinde 4 tane içecek ile gelince

" aaaa miray sana almayı unutmuşum ah ne yapsak ki hiç gidesimde yok." Dedi.
Bu yapmacık tavırlarına tek kaşımı kaldırmıştım.
Tekrar kalkıp içeceğimi alıcakken Ezgi'nin sesiyle duraksamak zorunda kaldım. "Aaaa sıraya girmişken Miray a da alsana" demişti. Ben dediği kişiye bakarken Miraç olduğunu anladığım an  tekrar ayağa kalkıp

"hayır gerek yok ben alırım" dedim.
Ezgi yalandan sinirle beni yerime oturtmuş ağzıma ise kek tıkmıştı. Evet gerçekten 1 tane keki ağzıma sokmuştu. Acilen sulu bir şey içmem gerekiyordu. Önüme ice tea nin konulmasıyla afedersiniz neredeyse atılmasıyla yerimden sıçradım. "Buyurun" dedi. Tanıdık ses." Başka bir isteğimiz var mıydı hanımlar benim işim size hizmet etmek tabiki " demişti. Lakin bunların hepsini gözümün içine bakarak sanki ice tea yi ben istemişim gibi söylüyordu.

Hayır bu çocuk beni ne zannediyordu? ben mi istemiştim sanki. Diye düşünürken Ezgi"olursa haber veririz uzaklara gitme bide dişilere karşı biraz kibar ol. Böyle ayı gibi davranırsan evde başıma kalırsın." Diye kendini acındırmaya çalışmıştı.

"Ezgi ben susturmadan sus "deyip bir kaç kişinin olduğu masaya oturmuştu.

Ben telefonumla oynarken Ezgi "kızlar bana numaranızı versenize"dedi. Ben kızlara bakarken Elif ciddi bir şekilde "neden" demişti. Bazen bu korumacı tavırları karşıdaki kişiyi incitecek derecede olabiliyordu.

Ezgi nin yüzündeki gülümseme stresli bir hal alınca Esma "boş ver sen onu yaz Ezoşum 05.......
Ezoşum, insanlarla samimi olmayı kesinlikle Esma'dan öğrenmeliyim.

Hepimiz numaramızı verince mecburen Elif'te vermişti. Ders zili çalınca hiç içmediğim içeceği sınıfa götürüp sıraya koymuştum. Bunu gören ezgi direkmen Miraç a bakmıştı. Sessiz sandığı fakat benim duyabileceğim şekilde "gördün mü gerizekalı kızın kalbini kırdın" demişti. Miraç ise banane dermiş gibi omuz silkmişti.
Duygusuz salak.

İlgimi çeken derse gelmişti sıra aklımdakileri atıp dikkatli bir şekilde tarih dersini dinlerken yan tarafımızda olan Ahsen Esma , Elif ve onlara nasıl ulaştığını bilemediğim ezgi, birbirlerine kağıt atarken yakalanmışlardı. Harika mükemmel Elif sessiz bir küfür mırıldandığında;
Tarih hocası " siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz ben burada fatih sultan Mehmet in hayatını anlatayım siz orada mektuplaşın o saygı duyup dinlemediğiniz kişi size oturduğunuz şehri verdi biraz edepli olun" demişti.

Ne gerek vardı bu kadar edebiyata tamam yaptıkları hataydı, benim gıcığıma giden ise bunları sadece bizim kızlara bakarak ve bağırarak söylemesi idi bu adam bizi aşşağılıyormuydu?

Dayanamayıp ayağa kalktım ve "hocam biraz abartmıyormusunuz. Alt tarafı siz ders anlatırken mektuplaştılar" dedim. Hocada "bak sen birde hocasına cevap veriyor. Seninde derste ağzın durmadı" demişti.

NE!

Ben ders boyu not alıp dersi dinledim bu hoca külliyen bana iftira atıyor. Ben içimden duyduklarımı sindirmeye çalışırken Miraç ayağı kalkıp "hocam ben şahidim Miray ders boyunca not alıp dersi dinledi"dedi. Ben anlam verememiş bir şekilde ona bakarken o bana bakmıyordu. Hayır yani neden beni savundu ki dersin sonunda "bidaha düzgün şekilde davranın hanımlar, SİZİ SAVUNMAK ZORUNDA KALMAK İSTEMİYORUM" diyiceğine adımın Miray olduğu kadar emindim.

Kendini havalımı zannediyordu. Öyle zannediyorsa ben söyliyeyim kesinlikle öyle değildi.

Hoca en sonunda konuşup
" tamam o zaman şöyle yapalım sen ve Miray yanyana oturun.  Elif sen onur un yanına,Esma sen sedef ın yanına, Ahsen sen deniz'in yanına, Ezgi sendeee, mert in yanına otur bu kadar çıt çıkmıyıcak. Tamam mı?

Miraç ama hocam diye itiraz edicekken okul zili çaldı ve Miraç düşündüğüm gibi konuştu " bidaha düzgün şekilde davranın hanımlar, SİZİ SAVUNMAK ZORUNDA KALMAK İSTEMİYORUM" aynı bunları dedi ne eksik ne fazla ben ona sinirle bakarken o ise bana alayla bakıyordu hayır yani bu çocuk beni ne zannediyordu?

Arkadaşlar beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
Lütfen. Şimdiden teşekkür ederim 🖤

Bırak gizli kalsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin