Din perspectiva lui Christofor- Sa intre ultimul candidat.
Strig din biroul meu de unde am facut un interviu pentru o secretara. Nu o mai pot astepta pe fata care a plecat sa isi rezolve problemele personale pentru ca si aici la munca sunt alte probleme si numai pot sa tin pasul cu ele.
- Buna ziua domnule Christofor!
Imi ridic privirea din dosar si raman surprins neplacut de femeia din fata mea. Imbrcamintea ei era una de club, indecenta e prea putin spus. Ii fac semn cu mana si ii arat unde sa stea.
- Buna ziua, luati loc!
Tanara se aseaza si imi intinde Cv-ul ei, il deschid si observ ca a mai lucrat in domniu si cam are habar cu ce se mananca treaba asta. In mod normal are deja un plus fata de cele din inaintea ei pentru ca mult nu au experiente dar scade mult prin vestimentatia prezentata. Mai imi arunc ochii si pe cateva referinte si pare o tanara inteligenta.
- Bine domnisoara Izza, veti lucra de proba o saptamana sa vedem cum te acomodezi.
- Da, super, multumesc !
- Singura problema este vestimentatia, vreau una decenta, foarte decenta.
Priveste in jos spre ea si sunt sigur ca nu se astepta la asta, ramane chiar uimita de ce i- am intraznit sa-i obiectez.
- Am inteles.
Fara alte comentarii inutile, ii inchid dosarul si il imanez.
- Maine la 08:00 sa fii aici, fara intarziere!
Da afirmativ din cap, se ridica, saluta politicos si iese. Imi trec o mana prin par si comand o cafea tare. Iau telefonul si ii trimit un mesaj contabilei mele iubite care lucreaza in biroul de langa mine.
,, Dar ce face iubita mea frumoasa, atat de mult muncesti ca nu te pot vedea 2 minute sa bem o cafea, imi e dor de tine! '''
Il trimit iar raspunsul ei nu intarize sa apara, deschid zambind mesajul ei si incep sa il citesc.
,, Da, azi chiar am o zi aglomerata dar o sa vin la tine cu niste ,,treaba,, sa fie cafeaua gata, am o pofta nebuna de ea!''
Zambesc larg si imediat ii comand o cafea, ii place sa ma tachineze enorm cand suntem la birou, zilele trecute chiar mi-a dat niste mesaje legate de munca dar cu tenta la cu totul si cu totul alt ceva.
Din perspectiva Evei
Ies din biroul meu cu cateva dosare in brate ca sa nu bata la ochii si ma indrept catre biroul de alaturi. Majoritatea angajatilor stiu de relatia noastra si tocmai din cauza asta vreau sa fiu serioasa si sa nu imi aud vorbe pe la spate. Ciocan si intru, imediat se ridica in picioare si ma intampina.
- Tu chiar n-ai glumit cu treaba?
Rad si dau negativ din cap, ne sarutam pret de cateva secunde si iau loc pe scaunul din fata sa.
Incep sa savurez cu placere cafeau fierbinte si sa discut ceva important cu el.- Am verificat o gramada de dosare, iti trebui urgent o secretara sa iti tina seria anuala si sptamanata al fiecarui client cu care te intanesti.
- Da iubito, am gasit una deja la interviul de dimineata, o sa vina de maine sa vedem daca se descurca cum trebuie.
Dau afirmativ din cap si continui sa beau din lichidul negrei si cald.
- Asta e bine, ma bucur.
Ii spun privind-ul in ochii si nici macar nu banuiam cate o sa ma astepte cu aceasta secretara.
***
Ziua trece imediat ca sa numai vorbesc despre noapte caci nu stiu cand a trecut orelel astea.
Din nou la birou, din nou o alta zi si alte dosare noii. Totusi azi e ceva interesant pe aici, noua secretara a iubitului meu e... interesanta as putea spune.
Ma ridic serioasa de la birolul meu si merg la el imediat.- Doamna nu puteti intra asa, trebui sa va anunt inainte.
O voce pitigaiata tipa in urechea mea si parca ma face sa si tresar caci imi activeaza sistemul nervos.
Ma intorc si o privesc, o fetiscana roscata cu un decolteu generos si o rochie neagra si scurta se indreapta rapid catre mine.-Sigura, intra si anunta-l ca, contabila trebui sa ii vorbeasca urgent!
Ii spun pe un ton ironic iar in momentul in care deschide usa intru in spatele ei.
- Domnule afara este contabila care...
- Da Iza, stiu!
Trec pe langa domnisoara secretara si ma indrept catre Christofor care a omis cateva delatii legate de noua angajata.
- Ea este Eve, logodnica mea, poate intra cand vrea, nu are nevoie de anuntare.
Imi place ceea ce am auzit si un pic din suparare sa mai dus, fata secretarei ramane uimita si doar da din cap si iese din birou.
Christofor se ridica in picioare iar eu ma asez mai confortabila pe biroul sau.- Nu crezi ca ai uitat sa imi spui cate ceva legat se secretara Chris?
Ma priveate usor nedumerit si ma saruta cast.
- Nu stiu iubito, nu am facut prea mult caz la ea.
- Serios? E o tipa de 18 sau 19 ani care mai e si tupeista si te place.
Bufneste in ras si e clar ca nu e de acord cu mine.
- Razi tu Christofor dar nu mi-a trebuit mai mult de 2 minute ca sa vad cum te priveste si cum ii cade fata cand afla ca ai iubita.
Ma priveate serios si se apropie de mine, isi aseaza mainile pe talia mea si incepe sa ma sarute cu buzele lui perfecte.
- Nu ai de ce sa te stresezi crede-ma, au trecut de mult de timpurile alea in care ma uitam dupa orice fetiscana. Tu esti acum si nu imi pasa de nimic altceva!
CITEȘTI
Fata lui........
Storie d'amoreO iubire interzisă, imorala si neadecvată intre un părinte care tocmai adopta o adolescenta mult prea frumoasa pentru zilele in care trăim.