Capitolul 11

151 8 9
                                    




Din perspectiva lui Christofor

- Imi place cum mirosi, iubito!

Zambeste cand incepe sa o sarut tandru pe gat si inchide ochii. O intind pe pat cu grija, ca un fulg plapand si incep sa imi plimb mainile peste tot pe goliciunea ei.
Cobor catre picioarele ei si incept lent sa ii las mici sarutari pe picioare in sus. Incep cu glezna, urc in sus catre genughi iar ea se ridica in coate pentru a vedea si simti mai bine placerea pe care o va primi.
Mainile mele incep sa ii stranga coapsele usor si a sosit momentul in care incep sa o gust ca un nebun. O ling si o penetrez usor cu limba. Nu sunt un profesionist in a face sex oral dar parca cu ea totul devine floare la ureche.
Mainile sale incep sa se plimbe prin parul meu si din cand in cand ma trage de el. Geme si bazinul il misca in ritm cu limba mea.

- Ahh, Chris...

Se incrunta si se lasa pe spate, ii ridic picioarele peste umeri mei si fac totul mai erotic si intens dar nici ea nu se lasa mai prejos cand o vad ca incepe sa isi atinga singura sanii, buzele ii sunt intre deschise si uscate de atata placere, ochii inchisi si o incruntatura pe frunte ii pare din cand in cand.
Ma indepartez de zona intima si ma asez in genuchii in fata ei, in mod normal ia-s tragi-o ca un nebun dar vreau sa mai ne jucam un pic.
Ii asez picioarele drepte peste picioarele mele, se sprijina intr-un cot si ma priveste dornica si plina de placere si intensitate.
Ii zambesc usor si ii cuprind incheietura maini drepte, o duc usor catre buzele mele, o sarut si cand nu se asteapta incep sa ii umezesc degetele cu limba mea.
Isi musca buza si incep sa o indrum catre feminitatea ei, vreau sa o vad cum se atinge singura, sa o privesc cu se satisface. Indrumatata de mana mea, incepem impreuna sa facem cerculete pe zona ei intima.
Inchide ochii si inghite in gol, isi misca bazinul iar eu ii misc mana ei pe feminitatea ei.
Simt cum incep sa numai rezist la imaginea din fata mea si o vreau acum. Dintr-o miscare ma indepartez, imi dau boxeri jos si imi iau barbatia in mana. Cred ca niciodata nu am avut-o atat de dura si dureroasa din cauza placeri si asteptarii.

- Ah, Ev.... Ce mi-ai facut tu mie iubito!

O intorc pe burta, ii ridic un picior in sus, ii trag o palma la fund si incep sa o penetrez asa cum ziua de maine nu ar mai fii. I-o trag ca un nebun iar ei ii place si mai mult. Imi geme numele afundata in asternuturile negre. Se incordeaza sub mine dar nu o las sa termine inca asa ca incep sa incetinesc. Da negativ din cap si zambesc.

- Nu face asta, te rog...

Abia pronunta cuvintele, imi umezesc buzele si ii prind tot parul in mana si il ridic pentru ai putea saruta ceafa.
O penetrez adanc dar lent. Imi plimb limba pe gatul ei, catre ureche si ii soptesc..

- Spunei lui daddy ce vrea fetita lui?

Cuvintele usor perverse in timpul actului fac totul mult mai atragtiv si tot odata erotic.

- Vrea sa i-o tragi!

Sopteste cu ochii inchisi si zambesc satisfacut de raspunsul ei! Ii cuprind mainile si ii le aduc la spate, acum e prizoniera mea!
Incep sa i-o trag asa cum mi-a cerut iar peste cateva momente imi daruieste orgasmul fierbinte. Geme secata de puteri si eu la fel. Am terminat in acelasi timp si ii eliberez mainile, ma indepartez usor de ea si ramane pe burta, parca nici forta numai are sa se intoarca.
Ma asez langa ea cu fata in sus si o privesc. Iubeam sa o vad obosita, transpirata si satisfacuta din punct sexual. Intr-un final se ridica in coate si se apeaca catre mine. Ma saruta tandru, din ce in ce mai tandru.

- Mai vreau odata...

Raman uimit cat de dornica e in seara asta, dar cum sa nu ma supun dorintei ei mai ales cand se aseaza peste mine si incepe sa se frece de barbatia mea care deja e la viata.
Ma ridic in sezut si imi plimb mainile pe spatele ei gol, ii sarut sani si ma joc cu sfarcurile rozalii si intarite.
Imi cauta buzele si ma saruta adanc si salbatic, isi aseaza palmele fine pe fata mea si imi sopteste senzual.

- Vreau sa stau desupra ta!

Ne priveam in ochii si o indrum cum sa se aseaze, o ajut sa ma patrunda ea pe mine si imi asez mainile pe fesele sale.
Miscarile ei sunt dementiale, ma asez pe spate si o las sa isi faca de cap ca o face foarte bine.
Spectacolul pe care mi-l ofera si ea din nou ma epuizeaza intr-un mod fericit.
Ii prind coapsele cand o simt ca se incordeaza sub mine si o ajut sa se miste repede si adanc in asa fel ca terminam impreuna de data asta chiar secati de toate puterile si resursele energecice!

- Ai fost minunata, iubito!

Ii soptesc cand o iau in brate si adormim imediat!

Fata lui........Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum