Dupa 2 aniDin perspectiva Evei
- Dupa 3 ani -
Termin si ultimul cercel de pus si ma ridic in picioare, imi dau parul pe spate si imi aranjez rochia. Imi iau geanta pe umar si ies din dormitor.-Am plecat Rosse!
Trec pe langa colega mea de apartament si tot odata ceea mai buna prietena. Doar ea mi-a fost alaturi in tot timpul asta. Am cunoscut-o intamplator si de atunci vietiile si greutatie ei ne-au unit.
- Te rog ai mare grija Eve!
- Stai linistita, ne vedem mai tarziu.
Ies din apartament si cobor in parcarea blocului. Ma urc in masina si pornesc spre centrul orasului. Fac 10 minte pana la hotelul central acolo unde are loc ultima intanire pe care o sa o mai fac. Nu sunt deloc mandra de mine, nu credeam vreodata ca voii fii capabila sa fiu o escroaca dar na, viata te duce pe drumuri pe care nu ai mai fost.
Dupa tot ce am trait in trecut mi-am promis ca nu o sa ma mai indragostesc, ca nu o sa mai sufar si doar la mine o sa ma gandesc fara sa mai imi pese de ceea ce fac pentru fericirea mea.
Imi ies din ganduri imediat ce opresc motorul masini. Deschid portiera, imi iau geanta si cobor. Privesc cladirea inalta si extravaganta si pasesc in ea, intru in restaurant si incep sa il caut pe Viktor cu privirea, cum il zaresc incep sa ma indrept spre el.- Allma iubito, de cand te asteptam!
Zambesc larg si ii intind obrazul pentru a ma pupa.
- Stiu dragule, a fost foarte agolmerat si mi-a luat ceva timp sa ma aranjez pentru tine.
Imi ia mana si mi-o saruta.....
Am inceput sa fac lucrul asta cu 2 ani in urma, totul a inceput dintr-o prostie, dintr-o suparare de a mea, am vrut sa ma razbun pe orice barbat care imi iese in cale. Am avantajul cel mai important, frumusetea!
Ani au trecut iar corpul meu sa maturizat si dezvoltat mult mai mult, parul meu lung si acum roscat care cu usurinta imi scoat in evidenta ochii verzi....ei bine este foarte greu sa nu ma vezi mergand pe strada, sau pur si simplu stand la o cafenea.
Unii barbatii chiar nu aveau pic de rusine sa ma invite in oras de la primul contac vizual, atunci mi-a venit ideea sa fac bani!
De ce sa muncesc ca disperata 10 ore pe zi cand intr-o ora pot sa fac mai multi bani decat toata luna?!
Ies la intaniri, la pranz, la cina cu asa zisi ,,iubiti,, am o identitate falsa, practic inexistenta, de fiecare data un alt nume iar stilul vestimentar mereu diferit.
Cand deja trec ceva zile e normal ca totii vor sex iar atunci mergem la un hotel, imediat le spun ca trebui sa beau un pahar de vin sau sampanie ce avem la indemana si le pun somnifere.
Adorm ca niste bebelusi, atunci urmeaza momentul in care le fac transferul de pe cardul lor pe un card ,,fantoma,, iar tranzactia se face in automan pe cardul meu iar totul dispare in 24 de ore. Ca sa merite riscul pe care mi-l asum imi aleg barbatii care au cardurile pline, la costum, bine imbracati si cu o masina frumusica.Dupa ce mi-am terminat treaba si aici imi iau lucrurile si ies din camera de hotel. Merg pe holul lung, iau liftul si cobor la parter. Ies deja din lift si incep sa imi caut cheile si telefonul prin geanta. Neatenta fiind din fire simt cum ma lovesc de un corp barbatesc, cheile le scap din mana in momentul in care imi ridic privirea.
Timpul sa oprit in loc, inghit in gol si dintr-o data numai pot sa respir si nici inima numai imi bate.- Eve?!
Imi ridic cheile de jos si ies in graba din receptia hotelului ne mai privind inapoi.
Tocurile suna asurzitor de tare in toiul noptii si sper din tot sufletul sa nu vina dupa mine dar asta normal ca nu se intampla.- Eve stai un pic!
-Ce vrei?
Tip nervoasa cand ajung langa masina si vreau sa deschid portiera dar el o inchide inapoi.
Raman cu spatele la el, nu vreau sa il vad, nu vreau sa imi readuc aminte cat il iubesc si cat de dor mi-a fost de el.- Abia te-am recunoscut, te-ai schimbat mult!
- Da, viata ma schimbat, ca sa vezi, nu?!
Ma intorc cu fata la el si vreau sa fiu puternica, nu vreau sa ii mai cad la picioare, vreau sa vada cat ma ranit dar acum sunt mai bine ca niciodata....pe dracu...
- Ce mai faci? Esti bine?
Zambesc in coltul gurii cand ii aud intrebarea si il privesc direct in ochii.
- Dupa cum vezi da, sunt foarte bine, dar tu?
- Si eu, lucrez, am venit cu afaceri aici.
Dau afirmativ din cap o tensiune incepe sa se faca prezenta intre noii.
- Esti singura Eve? Ai vre-o relatie?
Vad si simt frica cu care a pus intrebarea, as putea sa ii spun adevarul si mai ales ceea ce vrea sa aida el, ca l-am asteptat, ca nu ma atins nimeni in ani astia, ca am plans noapte de noapte dupa el...dar nu, nu o sa ii fac jocul asta!
- Nu Christofor, normal ca nu... sunt tanara, dornica....nu ma mai opresc doar la o relatie serioasa ci la cele de o noapte....
Privirea lui e din ce in ce mai serioasa iar din cand in cand pe frunte ii apare o incruntatura.- De ce ma minti Eve? Vad in ochii tai adevarul!
- Ha ha, ma faci sa rad Christofor...
- Atunci hai o noapte cu mine!
Brusc zambetul imi dispare si o stare ciudata pune stapanire pe mine.
- Nu se poate, am fost deja impreuna candva, nu are nici un rost...
- Ce treaba are?! Numai exista sentimente... ce te costa o noapte cu mine? Suntem ca doii necunoscuti nu?
Inchid ochii si fara sa gandesc accept!
- Ok, hai!
CITEȘTI
Fata lui........
Storie d'amoreO iubire interzisă, imorala si neadecvată intre un părinte care tocmai adopta o adolescenta mult prea frumoasa pentru zilele in care trăim.