Keyifli okumalar...
Ölüm...
Bazı insanların korktuğu, bazı insanların ise bir an önce kendine gelmesi için can attığı şey. Ben ikisi de değilim. Ben ölümden korkmuyorum, ama ölümün bana gelmesi için de can atmıyorum. Ben ölmekten değil, ölünce arkamda bıraktığım canımdan çok sevdiğim kişiler için korkuyorum. Annem ve babam mesela.... İlk çocuklarının ölümünden sonra ikinci çocuklarını da kaybedecekler.
Annem bu sefer yıkılacak. Benden sonra toparlayamayacaklar onu biliyorum. Lupus diğer adıyla kelebek hastalığı. Heh işte bende o hastalığı taşıyorum. Bu hastalığı hayatımın sonuna kadar taşıyacağım. Gerçi şurada 3 bilemedin 4 yaşayacak ayım var. Böbreklerim iflas etmiş, doktorumun dediğine göre. Tabi böbrek nakili olursam ayrı. Tam 2 yıldır nakil için donör arıyoruz ama sonuç, uyan bir donör yok. Ve ben artık yoruldum.
Saçlarım döküldü, ellerimin kasılmaları çoğaldı ve kalbimde ki ağrı dayanılmayacak hale geliyor. Öleceğimi biliyorum ve ölmeden önce bu zamana kadar hastalığım yüzünden yapamadığım şeyleri yapmak istiyorum. En azından ölürken mutlu olmak istiyorum....
Ve şuan yeni bulduğum arkadaşlarım. Galiba onlara hemen alıştım.Burak...
Tam bir deli. Çocuk gibi sanki, bir anı bir anını tutmuyor. Çok komik ve yakışıklı. Ayrıca çok iyi birisi bana göre.Demir...
Bilmiyorum. İyi birisi gibi, yakışıklı. Ama ne bileyim yani tam tanımıyorum ve iyi birisi olup olmadığını çözemiyorum şuan.Ada...
Benim kafadan. Çok güzel bir kız. Ayrıca iyi kalpli bence. Sanki ikizim gibi ancak bu kadar bana benzer.Ali...
Demir için ne düşünüyorsam ali içinde aynı şeyleri düşünüyorum.Ve Cihan...
O yakışıklı birisi, ve çok soğuk. Onu çözemiyorum aslında. Aramızda bir yaş var ve bu yüzden yakın oluruz sanmıştım ama aksine daha uzağız gibi. Bilmiyorum...Grup bir haftadır kurulu. Son konuşmamızın ardından 3 gün geçti ve biz gruptakilere daha iyi anlaşmaya başladık.
Şuan ise hastaneden dönüyordum. Dün gece karnım ağrıdığı için sıcak su torbası almak istemiştim ama sıcak suyu torbaya koyarken ellerim kasıldığı ve titrediği için suyu elime dökmüş, elimi yakmıştım.
Telefonuma bildirim gelince, başımı yoldan çevirip telefonuma baktım. Gruptan mesaj gelmişti.
~Beyinli beyinsizler grubu~
Burak: Hello canitolar
Ali: Canito ne lan?
Burak: Ne bileyim ben
Demir: Olum bilmediğin şeyleri niye söylüyorsun o zaman?
Burak: Size ne be
Ada: Ne yapıyorsunuz beyinli beyinsizler.
Burak: Karşı binada oturan Neriman teyzeyle bilgi alışverişi yapıyoruz.
Cemre: Yani dedikodu?
Burak: Ne dedikodusu be kuru iftira
Burak: O bana bildiklerini anlatıyor, ben ona bildiklerimi anlatıyorum.
Burak: Dedikodu sayılmaz bu
Ali: Aynen kesin sayılmaz.
Demir: Burak sana bir şey sorabilir miyim?
Can: Tabi demir aşkım sorabilirsin
Demir: Sen ne yiyip, ne içiyorsun. Bu kafa nasıl böyle onu anlamıyorum da ben.
Cemre: Ahsjsiskmsus
Ada: Doğuştan herhalde JDNSISLSOGS
Burak: Ay kız anlamadım ben. Bu sümüklü bana kötü bir şey mi söyledi?
Ali: Yok kardeşim sen yorma o güzel kafanı bunlarla.
Ali: NDBSISKSLSISHIDDODHOJ
Gülmekten karnım ağrıyordu. Burak o kadar komik, o kadar saftı ki. İstemeden bile insanları gülümsetebiliyordu.
Araba durunca inip kapıya yürüdüm yavaş yavaş. Ayakta zor duruyordum. Bacaklarım titriyor, ayakta durmamı zorluyordu. Kapıya gelince annem kapıyı açtı hızlıca. Ayakkabılarımı çıkarıp odama attım kendimi. Çok fazla yorulmuştum.
Yatakta uzanırken bildirim sesi geldi telefonumdan. Telefonumu elime alıp ekranı açtığımda şaşırmıştım. Çünkü mesaj cihandan gelmişti. Mesajı gruptan değil özel olarak atmıştı ve nasıl olduğumu soruyordu.
Cihan: Cemre nasılsın?
Cemre: İyiyim.
Cihan: Bugün geç yazdın gruba?
Cihan: Bir şey mi oldu?
Cemre: Hastanedeydim. Elime sıcak su döktüm yanlışlıkla.
Cihan: Şimdi iyi misin?
Cemre: Evet iyiyim.
Görüldü✔️
-Beyinli beyinsizler-
Burak: Bir şey soracağım size
Burak: Gidene mi zor kalana mı?
Cemre: Nereden çıktı şimdi bu?
Ada: Aynen niye sordun böyle bir şey ki?
Burak: Ya tik tok 'ta gördüm bir tane kız sevgilisine yapıyordu çok özendim.
Burak: Bildiğiniz üzere karşıma en az benim kadar mükemmel, tatlı mı tatlı, güzel mi güzel, zeki bir insancağız çıkmadığı için bende size yapıyorum malesef...
Ali: Sen mi zekisin?
Burak: Tabi ki de birde sen mi zeki olacaktın
Burak: Bana bak ta biraz örnek al
Cihan: Oğlum sen nasıl bir insansın Ya
Cihan: İnsanımsı hayvan
Demir: Ndjsoslspspekrm
Burak: Aa niye öyle diyorsunuz beyefendi alındım gücendim.
Burak: Ayrıca demir salağı öyle mi random atılır
Demir: Nasıl atılıyormuş Burak malı
Burak: Böyle hihihihihihihi
Burak: Böyle olur bebişim
Demir: Lan o bebişimi alır
Burak: Aynen aşkım şimdi gitmem gerek gece bekliyorum seni
Cemre: GDHDKSKOSJSJSJJD
Ali: HDHKSKSKSOODKDKSKS
Demir: Lan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lupus|Texting
ChickLitBaşlama tarihi: 25.08.2021 Bitiş tarihi: Kapak tasarımı:@Ssinyoraa Kapak tasarımı için teşekkür ederim aşk @Tüm hakları saklıdır.