Merhaba aşklarım. Yeni bölümle karşınızdayım. Biliyorum başka hesaptan yazacağım dedim ama buradan devam etmek istiyorum. Artık düzenli olarak bölüm atmaya çalışacağım.
İyi okumalar güzel/yakışıklı okuyucularım
○○○
Aynada son kez kendime bakıp elbisemi düzelttim. Bugün cihanla buluşacaktık. Canla ilgili konuşmak için. Çok heyecanlıydım. İlk defa ailem dışında biriyle buluşacaktım ve bu benim arkadaşımdı. İlk arkadaşlarımdan biri.
Yeşil, askılı, boyu dizinin hemen altında biten derin yırtmaçlı bir elbise giymiştim. Ayakkabı olarakta beyaz sporlarımı seçtim.
Makyaj yapmak için makyaj masama oturdum. Makyaj yapmayı seviyordum. Daha doğrusu süslenmeyi seviyordum ben.
Tabi ki rahatlık önemliydi benim için ama şık olmaktan daha önemli değildi. Açık elbiseler, etekler, croplar ve topuklu ayakkabılar giymeyi çok seviyordum.
Yüzüme bb kremimi sürüp, gözlerimin altında oluşan mor halkaları kapatıcıyla kapattım. Göz kapaklarıma açık kahverengi tonlarında far sürüp ince bir eyeliner çektim.Sağ gözümü tekte çizip sol gözümü 3 4 kere silip tekrar çekmiştim. Son olarak mat kahverengi rujumu sürdüm. İşte şimdi güzel olmuştum. Sabah erkenden kalkıp saçlarımı masa yardımı ile dalgalandırmıştım.
Dolabıma gidip beyaz küçük kutu çanta aldım. İçine evin anahtarlarını, cüzdanımı, kimliğimi, bir kaç makyaj aletini ve telefonumu koydum. Son olarak çekmecemden parfümümü alıp bir kaç fıs sıktım ve onuda çantama koydum.
Artık tamamen hazırdım.
Çantamı alıp idamdan çıktım. Mutfaktan annemle babamın konuşma sesleri ve çatal bıçak sesleri geliyordu. Kahvaltı ediyorlardı büyük ihtimalle.
Yüzümde ki kocaman gülümsemeyle mutfağa girip neşeyle bağırdım.
"Günaydın canım ailem. Nasılsınız?" Deyip yerime oturdum ve tabağını kahvaltılıklarla doldurmaya başladım.
"Biz iyiyizde senin bu neşenin kaynağı nereden geliyor acaba güzel kızım"
"Arkadaşımla buluşacağım babacım bu yüzden neşeliyim."
"Kimmiş bu arkadaş kız mı erkek mı?"
"Erkek babacım"
"Nihat bırakta kız kahvaltısını etsin"
"Tamam karıcım"
Babamın bu haline gülüp kahvaltıma odaklandım. Babam kıskanç bir adamdı. Annemi ve beni başka insanlardan özellikle erkeklerden çok kıskanırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lupus|Texting
ChickLitBaşlama tarihi: 25.08.2021 Bitiş tarihi: Kapak tasarımı:@Ssinyoraa Kapak tasarımı için teşekkür ederim aşk @Tüm hakları saklıdır.