5

1.8K 198 194
                                    

Keyifli okumalar...

Yazarın Anlatımıyla

Çalan alarmla uyandı genç adam. Kendine lanet etti, dün gece alarmı kapatmayı unuttuğu için.

Bugün üniversiteye gitmeyecekti, ziyaret etmesi gereken güzeller güzeli kadın vardı.

Yataktan kalkmayıp boş gözlerle tavana bakıyordu. Mutsuzdu, her zaman ki gibi...Bugün ayrı bir mutsuzdu. Kalbi sıkışıyor, nefesinin kesilmesini sağlıyordu.

Dışarıdan bakıldığı zaman kimse bu kişinin ne yaşadığını bilemezdi. İnsanların gördüğünün aksine genç adam öyle büyük bir yük taşıyordu ki. Her geçen gün öldürüyordu bu yük onu.

Yataktan kalkıp banyoya geçti, aklında ki düşüncelerle birlikte. Ne yapsa da bir türlü düşünmeden bir an bile duramıyordu. Üstünde ki kıyafetleri çıkarıp, soğuk suyun altına girdi.

Soğuk su bedenine iyi geliyordu, o olaydan sonra sürekli soğuk duş alırdı. Bir nevi kendini pislikten arındırmaya çalışıyordu.

Kirliydi o... Ruhu ve bedeni pisti onun. Ne yaparsa yapsın, pislikten arınmayacağını biliyordu ama ümit ediyordu.

Bir umut temizlenirim diye, olmayacağını bile bile ümit ediyordu.

Duştan çıkıp en güzel takımını giydi. Saçlarını kurutup güzelce şekil verdi. Çok yakışıklı olmuştu. Özen gösteriyordu kendine, bugün için.

Cüzdanını, evin anahtarını ve arabanın anahtarını alıp, arabasıyla son hız çiçekçiye gitti.

Çiçekçiden güzel kadın için papatyalar aldı. Güzel kadın papatyalara bayılırdı , emindi ki çok sevecekti. Arabasına binip güzel kadına doğru sürmeye başladı.

Radyoda güzel kadının en sevdiği şarkı vardı, şarkının sesini biraz daha açtı.

Hasret oldu, ayrılık oldu
Hüzünlere bölündü saatler
Gördüm akan iki damla yaş
Ayrılık da sevgiyle beraber

Bir şarkı bir şiir gibi
Yaşadım canım acıları
Senden bana hatıra şimdi
Sakladığım sevgili kederler

Bir sır gibi saklarım seni
Bir yemin bir gizli düş gibi
Ben bu yükü taşırım sen git
Git acılanma

Sen ağlama, dayanamam
Ağlama göz bebeğim sana kıyamam
Al yüreğim senin olsun
Yüreğim bende kalırsa yaşayamam

Sen ağlama, dayanamam
Ağlama göz bebeğim sana kıyamam
Al yüreğim senin olsun
Yüreğim bende kalırsa yaşayamam

Bir sır gibi saklarım seni
Bir yemin bir gizli düş gibi
Ben bu yükü taşırım sen git
Git acılanma

Sen ağlama, dayanamam
Ağlama göz bebeğim sana kıyamam
Al yüreğim senin olsun
Yüreğim bende kalırsa yaşayamam

Sen ağlama, dayanamamAğlama göz bebeğim sana kıyamam
Al yüreğim senin olsun
Yüreğim bende kalırsa yaşayamam...

Şarkı bittiğinde varmıştı güzel kadının yanına. Çiçekleri de alıp, ezberlediği yoldan gitti. Mezarın başına geldiğinde, sanki ilk defa geliyormuş gibi yandı canı.

Gözleri şimdiden dolmuştu. Dolu gözlerini mezar taşında ki güzel kadının isminde gezdirdi bir süre.

Mihrimah Akın...

Lupus|TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin